Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste x 3-cmc

Eerste x 3-cmc

42 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SerotinedreamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal!
Al een tijdje lees ik mee op dit forum (3 jaar). Nu toch ook maar een account aangemaakt.

vandaag voor de eerste keer 3-cmc geprobeerd. Ik was erg sceptisch door alle verhalen en verwachtte er niet veel van. Ik heb een bommetje genomen van ongeveer 150 mg. Ik voelde mij vrolijk energiek en heb lekker staan koken. Ondertussen een wijntje en een sigaretje. Na 2 uur heb ik een iets groter bommetje genomen en tot mijn verrassing voelde ik mij echt super goed. Heerlijk samen met mijn vriend gechilld, gepraat en gesekst.

mijn vriend had niks gebruikt en ligt nu naast mij te slapen. Ik ben toch even een forum gaan openen omdat ik veel negatieve verhalen heb gehoord, maar ik het wel verrassend leuk vond! Ik ben benieuwd hoe ik me morgen voel.
Er zijn al veel forums over 3-cmc maar dat is, van wat ik kan zien, veel negatief.
ben benieuwd of er nog meer mensen een positieve ervaring hebben gehad.
Bedankt voor het lezen.

Xoxo
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Momenteel ook aam de 3cmc. Leuke high alleen verveelt sneller dan 3mmc. Tot nu toe alleen gesnoven
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Enige wat het het voor mij deed was me wakker maken. Zit idd een licht serotonine randje aan. Fijn dat je het leuk had 😌
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#4
Partygyal zei:
Er zijn al veel forums over 3-cmc maar dat is, van wat ik kan zien, veel negatief.
Klik om te vergroten...
ik denk dat de meeste negatieve reacties over 3-cmc
geschreven worden door mensen die 3-mmc ermee gaan vergelijken omdat het gemarket werd als de vervanger van 3-mmc
en daarbij is 3-cmc zeker negatief in de zin van die vergelijking ook alleen omdat het totaal niet in de buurt komt van 3-mmc in mijn ervaring

als je gewoon open minded naar 3-cmc kijkt zonder het te vergelijken met andere stoffen is het wel oke spul alleen de korte werkingsduur is voor mij sowieso een minpunt...

maar in ieder geval leuk dat het goed beviel voor jou ..


xoxo


mvg ricorieks
S
Solarion93Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb er geen slechte ervaring mee, ik moet mezelf wel in de gaten houden dat ik niet te veel dagen wakker blijf want dat kan ik heel makkelijk . Ik heb nu 2 weken vrij en ben vanaf vrijdag al bezig, bijna 4 gram weg en voel me nog prima, eet en drink goed. ( en ja ik weet dat dat niet echt gezond is vanaf vrijdag)
S
Solarion93Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Update : 5gram ben nu 86 uur wakker voel me nog best oke, merk natuurlijk wel dat ik zolang wakker ben maar tot dusver nog niks extreems. Beetje bang voor het onbekende
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Solarion93 zei:
Update : 5gram ben nu 86 uur wakker voel me nog best oke, merk natuurlijk wel dat ik zolang wakker ben maar tot dusver nog niks extreems. Beetje bang voor het onbekende
Klik om te vergroten...
Ga gewoon slapen. Nachten doorhalen is niet stoer en heel slecht voor je lichaam. Er komt wel een punt waar je in elkaar zal zakken als je zo blijft doorgaan. Mogelijks komen de schaduwmensen zodadelijk op bezoek. Doe ze de groeten van een oude vriend.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Solarion93 zei:
Update : 5gram ben nu 86 uur wakker voel me nog best oke, merk natuurlijk wel dat ik zolang wakker ben maar tot dusver nog niks extreems. Beetje bang voor het onbekende
Klik om te vergroten...
Is dit je eerste keer zo lang wakker´
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
9B96422E-CE97-44C8-8BFF-59C51C9F6D76.jpeg
S
Solarion93Lid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Is dit je eerste keer zo lang wakker´
Klik om te vergroten...
Ja ik doe wel 2 keer per ongeveer 60 uur. Langer nooit. Dit was ook helemaal niet geplanned, heb het onbewust/bewust (weet niet hoe ik het moet zeggen) uit de hand laten lopen. En voor ik er erg in had en het is alweer nacht
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Partygyal zei:
Hoi allemaal!
Al een tijdje lees ik mee op dit forum (3 jaar). Nu toch ook maar een account aangemaakt.

vandaag voor de eerste keer 3-cmc geprobeerd. Ik was erg sceptisch door alle verhalen en verwachtte er niet veel van. Ik heb een bommetje genomen van ongeveer 150 mg. Ik voelde mij vrolijk energiek en heb lekker staan koken. Ondertussen een wijntje en een sigaretje. Na 2 uur heb ik een iets groter bommetje genomen en tot mijn verrassing voelde ik mij echt super goed. Heerlijk samen met mijn vriend gechilld, gepraat en gesekst.

mijn vriend had niks gebruikt en ligt nu naast mij te slapen. Ik ben toch even een forum gaan openen omdat ik veel negatieve verhalen heb gehoord, maar ik het wel verrassend leuk vond! Ik ben benieuwd hoe ik me morgen voel.
Er zijn al veel forums over 3-cmc maar dat is, van wat ik kan zien, veel negatief.
ben benieuwd of er nog meer mensen een positieve ervaring hebben gehad.
Bedankt voor het lezen.

Xoxo
Klik om te vergroten...
Ik vond 3cmc opzich wel geinig alleen t duurt voor mij gwn te kort, en het zijn echt letterlijke glasscherven voor je neus. Daarintegen nooit bommetje gedaan maar k had t al weggegeven voordat k dat van plan was😂
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Solarion93 zei:
Ja ik doe wel 2 keer per ongeveer 60 uur. Langer nooit. Dit was ook helemaal niet geplanned, heb het onbewust/bewust (weet niet hoe ik het moet zeggen) uit de hand laten lopen. En voor ik er erg in had en het is alweer nacht
Klik om te vergroten...
ik sta echt versteld van hoe lang je wakker bent en waarom waarom vind je het leuk zo lang wakker t zijn en wat doen je in die dagen dat je dag en nacht wakker bent wat is er leuk aan zo lang wakker zijn de langste tijd dat ik wakker was is 36 uur en dat was in dienst en echt een waren hell drm vraag ik me af waarom je het doet en wat doe je in al die exstra tijd dat je wakker bent
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
billnye zei:
wat doe je in al die exstra tijd dat je wakker bent
Klik om te vergroten...
Dit vraag ik me eigk ook wel af. Ik verveel me meestal zo erg dat k uiteindelijk wel koste wat t kost ga proberen te slapen😂
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het grote probleem met lang wakker zijn, waar ik absoluut over kan meepraten, is dat je niet doorhebt hoe krankzinnig je wordt. Het is namelijk nooit overduidelijk dat je je verstand aan het verliezen bent en je raakt letterlijk psychotisch. Het is iets wat ik vaak zelf ook gedaan heb dus ik probeer mezelf niet beter te praten, maar ik wil je alleen adviseren dit niet te doen.
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Het grote probleem met lang wakker zijn, waar ik absoluut over kan meepraten, is dat je niet doorhebt hoe krankzinnig je wordt. Het is namelijk nooit overduidelijk dat je je verstand aan het verliezen bent en je raakt letterlijk psychotisch. Het is iets wat ik vaak zelf ook gedaan heb dus ik probeer mezelf niet beter te praten, maar ik wil je alleen adviseren dit niet te doen.
Klik om te vergroten...
Ben nooit langer dan 1 nacht wakker geweest maar snap wel wat je bedoeld. Meestal pas wnnr de drugs volledig was uitgewerkt besefte ik pas waar ik mee bezig was.
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#16
TeveelKaas zei:
Dit vraag ik me eigk ook wel af. Ik verveel me meestal zo erg dat k uiteindelijk wel koste wat t kost ga proberen te slapen😂
Klik om te vergroten...
ja ik kan echt niet zo lang wakker blijven de ergste uppers die ik gebruikt heb is speed en coke maar zelfs daarna sliep ik gewoon de zelfde dag als ik het gebruikt had mijn vriendin heeft problemen met insomnia en die ligt soms nachten wakker en dat is echt geen pretje ze heeft natuurlijk verteld hoe je je dan voelt en wat het met je doet drm vind ik het zo vaag dat iemand dat vrijwillig zou willen
S
Solarion93Lid
01-01-2024, 00:00
#17
billnye zei:
ik sta echt versteld van hoe lang je wakker bent en waarom waarom vind je het leuk zo lang wakker t zijn en wat doen je in die dagen dat je dag en nacht wakker bent wat is er leuk aan zo lang wakker zijn de langste tijd dat ik wakker was is 36 uur en dat was in dienst en echt een waren hell drm vraag ik me af waarom je het doet en wat doe je in al die exstra tijd dat je wakker bent
Klik om te vergroten...
Vrijdag en zaterdag 2 verjaardagen. Toen ben ik zondag morgen thuis gekomen huis gepoets gedouched etc. Daarna muziek luisteren enzo op YouTube en n geen besef van tijd hebben en klinkt raar maar onbewust ben ik dan gewoon aan het bijpakken. Is geen excuus hoop dat iemand snapt wat ik bedoel
S
Solarion93Lid
01-01-2024, 00:00
#18
TeveelKaas zei:
Dit vraag ik me eigk ook wel af. Ik verveel me meestal zo erg dat k uiteindelijk wel koste wat t kost ga proberen te slapen😂
Klik om te vergroten...
Tekenen muziek luisteren karaoke zinge als een idioot zulke dingen
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Het grote probleem met lang wakker zijn, waar ik absoluut over kan meepraten, is dat je niet doorhebt hoe krankzinnig je wordt. Het is namelijk nooit overduidelijk dat je je verstand aan het verliezen bent en je raakt letterlijk psychotisch. Het is iets wat ik vaak zelf ook gedaan heb dus ik probeer mezelf niet beter te praten, maar ik wil je alleen adviseren dit niet te doen.
Klik om te vergroten...
Correct.
Je geheugen wordt onbetrouwbaar, je gedachten verlopen moeizaam, inschattingen en keuzes maken gaan slechter. En vaak heb je het inderdaad niet eens door. “voel me prima, niets aan de hand.”
Not.
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Solarion93 zei:
Vrijdag en zaterdag 2 verjaardagen. Toen ben ik zondag morgen thuis gekomen huis gepoets gedouched etc. Daarna muziek luisteren enzo op YouTube en n geen besef van tijd hebben en klinkt raar maar onbewust ben ik dan gewoon aan het bijpakken. Is geen excuus hoop dat iemand snapt wat ik bedoel
Klik om te vergroten...
Maar voel je je niet moe of weinig concentratie dat als je een film of serie kijk dat je er helemaal niet bij blijft of nergens zin in heb want als ik langer dan 24 uur wakker ben kan ik echt nergens op focussen serie of film kijken werk echt niet me ogen willen gewoon niet meer en heb ook nergens zin in heb jij dat niet?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."