A-phip is toch niet illegaal? Of sinds kort wel?Heb jij een connectie met cathinonen?
Dag Alec,Dag Allemaal. en wat kan worden geïnjecteerd in plaats van 3 mmc?
Coca Cola Light uitkoken. Overblijfsel met zuiver water aanlengen. Nu heb je het echte spul.Dag Allemaal. en wat kan worden geïnjecteerd in plaats van 3 mmc?
Je kunt je account helaas niet verwijderen. Je kunt wel een tijdelijke of permanente ban aanvragen bij bv @Roze Olifant of @Eik. Dan kan je zelf niets meer postenIk wil m’n forum graag verwijderen. Kan dat?
Alvast bedankt
Okee dankjewel!Je kunt je account helaas niet verwijderen. Je kunt wel een tijdelijke of permanente ban aanvragen bij bv @Roze Olifant of @Eik. Dan kan je zelf niets meer postenMaar de berichtjes die je geplaatst hebt blijven gewoon op het forum staan.
ja same, ik hoorde opeens allemaal stemmen en deed de deur achter me dicht en opeens ging de deur heel hard dicht en dacht: WIE DOET DE DEUR ZO HARD DICHTHet grote probleem met lang wakker zijn, waar ik absoluut over kan meepraten, is dat je niet doorhebt hoe krankzinnig je wordt. Het is namelijk nooit overduidelijk dat je je verstand aan het verliezen bent en je raakt letterlijk psychotisch. Het is iets wat ik vaak zelf ook gedaan heb dus ik probeer mezelf niet beter te praten, maar ik wil je alleen adviseren dit niet te doen.
Heb ik ook twee keer zware psychoses gehad, een keer na het lang gaan met speed. Ik was 63 uur wakker. Ik ging in de nacht als gek fietsen heen en weer. Ik zag mensen die niet bestonden en hele tijd voelde ik dat er iemand mij komt aanvallen. En dat bleek alleen een vlag of zoiets te zijn.ja same, ik hoorde opeens allemaal stemmen en deed de deur achter me dicht en opeens ging de deur heel hard dicht en dacht: WIE DOET DE DEUR ZO HARD DICHT![]()
Dit is was mijn hoogtepunt <-klik sletjeja same, ik hoorde opeens allemaal stemmen en deed de deur achter me dicht en opeens ging de deur heel hard dicht en dacht: WIE DOET DE DEUR ZO HARD DICHT![]()
Onderschatten kun je beter niet doen. Vandaag deed ik dat ook met 2-fa maar ook dat pakte beter uit dan verwacht. Vond 3-cmc zeker wel in de buurt van 3-mmc komen, dit kan ook komen omdat het gewoon 3-mmc kan zijn, veel vendors veranderen soms alleen naam bij ban om zo nog steeds het verboden product te kunnen verkopen. Dit omdat dit vrijwel niet gecheckt wordt. Wel ervaarde ik van 3-cmc echt gevoel als mn geluk beetje beschadigd was voor dikke maand, erger dan met 3-mmc. Maar wat ik al zei, het kon ook gewoon 3-mmc zijn. Elke x dat je upper neemt valt ook elke keer anders.Hoi allemaal!
Al een tijdje lees ik mee op dit forum (3 jaar). Nu toch ook maar een account aangemaakt.
vandaag voor de eerste keer 3-cmc geprobeerd. Ik was erg sceptisch door alle verhalen en verwachtte er niet veel van. Ik heb een bommetje genomen van ongeveer 150 mg. Ik voelde mij vrolijk energiek en heb lekker staan koken. Ondertussen een wijntje en een sigaretje. Na 2 uur heb ik een iets groter bommetje genomen en tot mijn verrassing voelde ik mij echt super goed. Heerlijk samen met mijn vriend gechilld, gepraat en gesekst.
mijn vriend had niks gebruikt en ligt nu naast mij te slapen. Ik ben toch even een forum gaan openen omdat ik veel negatieve verhalen heb gehoord, maar ik het wel verrassend leuk vond! Ik ben benieuwd hoe ik me morgen voel.
Er zijn al veel forums over 3-cmc maar dat is, van wat ik kan zien, veel negatief.
ben benieuwd of er nog meer mensen een positieve ervaring hebben gehad.
Bedankt voor het lezen.
Xoxo
Heey, ik ook eerste x 3cmc gebruikt en ik ben zowiezo al geen fanatieke drugsgebruiker dus sporadisch dus ik merk en voel het zeker heftiger als ik weer iets gebruik.Hoi allemaal!
Al een tijdje lees ik mee op dit forum (3 jaar). Nu toch ook maar een account aangemaakt.
vandaag voor de eerste keer 3-cmc geprobeerd. Ik was erg sceptisch door alle verhalen en verwachtte er niet veel van. Ik heb een bommetje genomen van ongeveer 150 mg. Ik voelde mij vrolijk energiek en heb lekker staan koken. Ondertussen een wijntje en een sigaretje. Na 2 uur heb ik een iets groter bommetje genomen en tot mijn verrassing voelde ik mij echt super goed. Heerlijk samen met mijn vriend gechilld, gepraat en gesekst.
mijn vriend had niks gebruikt en ligt nu naast mij te slapen. Ik ben toch even een forum gaan openen omdat ik veel negatieve verhalen heb gehoord, maar ik het wel verrassend leuk vond! Ik ben benieuwd hoe ik me morgen voel.
Er zijn al veel forums over 3-cmc maar dat is, van wat ik kan zien, veel negatief.
ben benieuwd of er nog meer mensen een positieve ervaring hebben gehad.
Bedankt voor het lezen.
Xoxo
ik denk dat de meeste negatieve reacties over 3-cmcEr zijn al veel forums over 3-cmc maar dat is, van wat ik kan zien, veel negatief.
Ga gewoon slapen. Nachten doorhalen is niet stoer en heel slecht voor je lichaam. Er komt wel een punt waar je in elkaar zal zakken als je zo blijft doorgaan. Mogelijks komen de schaduwmensen zodadelijk op bezoek. Doe ze de groeten van een oude vriend.Update : 5gram ben nu 86 uur wakker voel me nog best oke, merk natuurlijk wel dat ik zolang wakker ben maar tot dusver nog niks extreems. Beetje bang voor het onbekende
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."