Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste x 3-cmc

Eerste x 3-cmc

42 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
9B96422E-CE97-44C8-8BFF-59C51C9F6D76.jpeg
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beady zei:
Heb jij een connectie met cathinonen?
Klik om te vergroten...
A-phip is toch niet illegaal? Of sinds kort wel?
A
AlecLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dag Allemaal. en wat kan worden geïnjecteerd in plaats van 3 mmc?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alec zei:
Dag Allemaal. en wat kan worden geïnjecteerd in plaats van 3 mmc?
Klik om te vergroten...
Dag Alec,

Dit is de vierde keer dat je deze vraag stelt. Dat valt onder spam en is niet toegestaan.

Het kan zijn dat je niet zo heel veel reacties op je vraag krijgt, aangezien injecteren niet bepaald voorkomende manier van gebruik is.
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#5
De kater bij 3CMC is nihil. En ik zweer het je, ik ben er ingevlogen. Het strak staan ontbrak. Helaas.
Alec zei:
Dag Allemaal. en wat kan worden geïnjecteerd in plaats van 3 mmc?
Klik om te vergroten...
Coca Cola Light uitkoken. Overblijfsel met zuiver water aanlengen. Nu heb je het echte spul.
S
SerotinedreamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik wil m’n forum graag verwijderen. Kan dat?
Alvast bedankt
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#7
Partygyal zei:
Ik wil m’n forum graag verwijderen. Kan dat?
Alvast bedankt
Klik om te vergroten...
Je kunt je account helaas niet verwijderen. Je kunt wel een tijdelijke of permanente ban aanvragen bij bv @Roze Olifant of @Eik. Dan kan je zelf niets meer posten :) Maar de berichtjes die je geplaatst hebt blijven gewoon op het forum staan.
S
SerotinedreamLid
01-01-2024, 00:00
#8
HappyMind zei:
Je kunt je account helaas niet verwijderen. Je kunt wel een tijdelijke of permanente ban aanvragen bij bv @Roze Olifant of @Eik. Dan kan je zelf niets meer posten :) Maar de berichtjes die je geplaatst hebt blijven gewoon op het forum staan.
Klik om te vergroten...
Okee dankjewel!
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Het grote probleem met lang wakker zijn, waar ik absoluut over kan meepraten, is dat je niet doorhebt hoe krankzinnig je wordt. Het is namelijk nooit overduidelijk dat je je verstand aan het verliezen bent en je raakt letterlijk psychotisch. Het is iets wat ik vaak zelf ook gedaan heb dus ik probeer mezelf niet beter te praten, maar ik wil je alleen adviseren dit niet te doen.
Klik om te vergroten...
ja same, ik hoorde opeens allemaal stemmen en deed de deur achter me dicht en opeens ging de deur heel hard dicht en dacht: WIE DOET DE DEUR ZO HARD DICHT :tearsofjoy:
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#10
SpeedPiet zei:
ja same, ik hoorde opeens allemaal stemmen en deed de deur achter me dicht en opeens ging de deur heel hard dicht en dacht: WIE DOET DE DEUR ZO HARD DICHT :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Heb ik ook twee keer zware psychoses gehad, een keer na het lang gaan met speed. Ik was 63 uur wakker. Ik ging in de nacht als gek fietsen heen en weer. Ik zag mensen die niet bestonden en hele tijd voelde ik dat er iemand mij komt aanvallen. En dat bleek alleen een vlag of zoiets te zijn.

Andere keer heb ik 2c-b met mdma kristallen gesnoven gemixt en ik ging fucking hard. De dag daarna horde ik de hele ochtend en middag geluiden dat ik een junkie ben terwijl ik alleen thuis was. Echt klote was dit.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
SpeedPiet zei:
ja same, ik hoorde opeens allemaal stemmen en deed de deur achter me dicht en opeens ging de deur heel hard dicht en dacht: WIE DOET DE DEUR ZO HARD DICHT :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dit is was mijn hoogtepunt <-klik sletje

Kwam door chronische langdurig slaaptekort, tot extreme psychotische, manische en delirium achtige verschijningen.

Ik was bang voor mijn eigen geest. Dan ben je eigenlijk al drie bruggen te ver gegaan.
R
RoekeloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Partygyal zei:
Hoi allemaal!
Al een tijdje lees ik mee op dit forum (3 jaar). Nu toch ook maar een account aangemaakt.

vandaag voor de eerste keer 3-cmc geprobeerd. Ik was erg sceptisch door alle verhalen en verwachtte er niet veel van. Ik heb een bommetje genomen van ongeveer 150 mg. Ik voelde mij vrolijk energiek en heb lekker staan koken. Ondertussen een wijntje en een sigaretje. Na 2 uur heb ik een iets groter bommetje genomen en tot mijn verrassing voelde ik mij echt super goed. Heerlijk samen met mijn vriend gechilld, gepraat en gesekst.

mijn vriend had niks gebruikt en ligt nu naast mij te slapen. Ik ben toch even een forum gaan openen omdat ik veel negatieve verhalen heb gehoord, maar ik het wel verrassend leuk vond! Ik ben benieuwd hoe ik me morgen voel.
Er zijn al veel forums over 3-cmc maar dat is, van wat ik kan zien, veel negatief.
ben benieuwd of er nog meer mensen een positieve ervaring hebben gehad.
Bedankt voor het lezen.

Xoxo
Klik om te vergroten...
Onderschatten kun je beter niet doen. Vandaag deed ik dat ook met 2-fa maar ook dat pakte beter uit dan verwacht. Vond 3-cmc zeker wel in de buurt van 3-mmc komen, dit kan ook komen omdat het gewoon 3-mmc kan zijn, veel vendors veranderen soms alleen naam bij ban om zo nog steeds het verboden product te kunnen verkopen. Dit omdat dit vrijwel niet gecheckt wordt. Wel ervaarde ik van 3-cmc echt gevoel als mn geluk beetje beschadigd was voor dikke maand, erger dan met 3-mmc. Maar wat ik al zei, het kon ook gewoon 3-mmc zijn. Elke x dat je upper neemt valt ook elke keer anders.
L
Lady.D1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Partygyal zei:
Hoi allemaal!
Al een tijdje lees ik mee op dit forum (3 jaar). Nu toch ook maar een account aangemaakt.

vandaag voor de eerste keer 3-cmc geprobeerd. Ik was erg sceptisch door alle verhalen en verwachtte er niet veel van. Ik heb een bommetje genomen van ongeveer 150 mg. Ik voelde mij vrolijk energiek en heb lekker staan koken. Ondertussen een wijntje en een sigaretje. Na 2 uur heb ik een iets groter bommetje genomen en tot mijn verrassing voelde ik mij echt super goed. Heerlijk samen met mijn vriend gechilld, gepraat en gesekst.

mijn vriend had niks gebruikt en ligt nu naast mij te slapen. Ik ben toch even een forum gaan openen omdat ik veel negatieve verhalen heb gehoord, maar ik het wel verrassend leuk vond! Ik ben benieuwd hoe ik me morgen voel.
Er zijn al veel forums over 3-cmc maar dat is, van wat ik kan zien, veel negatief.
ben benieuwd of er nog meer mensen een positieve ervaring hebben gehad.
Bedankt voor het lezen.

Xoxo
Klik om te vergroten...
Heey, ik ook eerste x 3cmc gebruikt en ik ben zowiezo al geen fanatieke drugsgebruiker dus sporadisch dus ik merk en voel het zeker heftiger als ik weer iets gebruik.

Vriendin van mij had 3cmc gekocht en we hadden er ballonnetjes van gemaakt, eerste mwah toch anderhalf uur later 2de, mwah.. 3de gepakt en die kwam binnen, misschien dat ik er net te weinig in heb gedaan maar ben een voorzichtige gebruiker en denk altijd goed na haha. Maar ik voelde me er echt lekker door, ik zag aan me ogen dat het goed ging haha, grote pupillen, lekker chillen in het cafe bij vrienden... En op een gegeven moment is het ook uitgewerkt, je merkt dat je weer lekker aard en dat vind ik echt een voordeel, wil je nog even doorgaan dan pak je er nog één en anders lekker bedtijd haha. En wat betreft de geilheid, nu ben ik dat altijd wel hahaha, maar je merkt idd mee tintelingen en alles is intenser, love it, ik ben al super onzeker,, Maar zeer zeker is 3cmc echt wel goed, je moet alleen niet meteen gaan denken wat doet t wat doet t, lekker laten gebeuren en merk je weinig dan pak wat bij maar ik vind het fijn dat die zo voorzichtig binnenkomt. Source blijft toch lang hangen en je gedachtes gaan anders dan op de 3cmc... Dus ik zeg die doen we nog een x zolang het nog legaal is en anders ga ik de 2cmc of de 4 proberen. Ik ben echt iemand die probeert, nieuwsgierigheid maar ik ben wel oud en wijs genoeg dat ik weet wat wel en wat niet en goed je lichaam aanvoelen, iedereen kan wel roepen je moet grote dosis pakken maar ieder gat anders op drugs, begin gewoon rustig en dan merk je de rest vanzelf hihi... Sorry voor me lange verhaal maar was nieuwsgierig naar andere verhalen en zag jou reactie op de eerste x, ik dacht dat was voor mij ook vorige week dus moest even reageren, ook al reageer ik 7 maanden later hahahahaha... En btw snuiven echt niet doen, pohhhhh heftig, je voelt je neus gewoon branden, heeeeel gezond en goed voor je neus etc NOT hahaha.

Jij in de tussentijd nog andere dingen geprobeert???

Groetjes D
S
SerotinedreamLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoi allemaal!
Al een tijdje lees ik mee op dit forum (3 jaar). Nu toch ook maar een account aangemaakt.

vandaag voor de eerste keer 3-cmc geprobeerd. Ik was erg sceptisch door alle verhalen en verwachtte er niet veel van. Ik heb een bommetje genomen van ongeveer 150 mg. Ik voelde mij vrolijk energiek en heb lekker staan koken. Ondertussen een wijntje en een sigaretje. Na 2 uur heb ik een iets groter bommetje genomen en tot mijn verrassing voelde ik mij echt super goed. Heerlijk samen met mijn vriend gechilld, gepraat en gesekst.

mijn vriend had niks gebruikt en ligt nu naast mij te slapen. Ik ben toch even een forum gaan openen omdat ik veel negatieve verhalen heb gehoord, maar ik het wel verrassend leuk vond! Ik ben benieuwd hoe ik me morgen voel.
Er zijn al veel forums over 3-cmc maar dat is, van wat ik kan zien, veel negatief.
ben benieuwd of er nog meer mensen een positieve ervaring hebben gehad.
Bedankt voor het lezen.

Xoxo
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Momenteel ook aam de 3cmc. Leuke high alleen verveelt sneller dan 3mmc. Tot nu toe alleen gesnoven
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Enige wat het het voor mij deed was me wakker maken. Zit idd een licht serotonine randje aan. Fijn dat je het leuk had 😌
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#17
Partygyal zei:
Er zijn al veel forums over 3-cmc maar dat is, van wat ik kan zien, veel negatief.
Klik om te vergroten...
ik denk dat de meeste negatieve reacties over 3-cmc
geschreven worden door mensen die 3-mmc ermee gaan vergelijken omdat het gemarket werd als de vervanger van 3-mmc
en daarbij is 3-cmc zeker negatief in de zin van die vergelijking ook alleen omdat het totaal niet in de buurt komt van 3-mmc in mijn ervaring

als je gewoon open minded naar 3-cmc kijkt zonder het te vergelijken met andere stoffen is het wel oke spul alleen de korte werkingsduur is voor mij sowieso een minpunt...

maar in ieder geval leuk dat het goed beviel voor jou ..


xoxo


mvg ricorieks
S
Solarion93Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb er geen slechte ervaring mee, ik moet mezelf wel in de gaten houden dat ik niet te veel dagen wakker blijf want dat kan ik heel makkelijk . Ik heb nu 2 weken vrij en ben vanaf vrijdag al bezig, bijna 4 gram weg en voel me nog prima, eet en drink goed. ( en ja ik weet dat dat niet echt gezond is vanaf vrijdag)
S
Solarion93Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Update : 5gram ben nu 86 uur wakker voel me nog best oke, merk natuurlijk wel dat ik zolang wakker ben maar tot dusver nog niks extreems. Beetje bang voor het onbekende
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Solarion93 zei:
Update : 5gram ben nu 86 uur wakker voel me nog best oke, merk natuurlijk wel dat ik zolang wakker ben maar tot dusver nog niks extreems. Beetje bang voor het onbekende
Klik om te vergroten...
Ga gewoon slapen. Nachten doorhalen is niet stoer en heel slecht voor je lichaam. Er komt wel een punt waar je in elkaar zal zakken als je zo blijft doorgaan. Mogelijks komen de schaduwmensen zodadelijk op bezoek. Doe ze de groeten van een oude vriend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."