Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"belangrijk: bij uppers neem ik altijd Phenibut van te voren in omdat ik anders bang wordt en paranoia. Phenibut zorgt dat ik stimulanten ervaar zoals ik vroeger deed. Vaak vergroot dit wel kans op manisch worden maar omdat 2-fa licht is gaat dit goed samen. De werking kan dus anders zijn omdat ik er downer bij gebruik. Tollerantie: voor stimulanten heb ik een permanente tollerantie door veel speed misbruik (niet dagelijks wel te vaak). Dit heeft ook invloed op het report, vaak pak ik dus dosisen die voor veel mensen te hoog zijn. Ook bij de dagelijkse snuiver is de gewenning vaak gelijk of zelfs minder dan bij mij. Dit kan ook zijn omdat ik gespierd en athletisch ben, ben geavanceerd gewichtheffer. Dit zorgt ook nog is dat ik meer dan een gemiddeld mens nodig heb (meer spieren is meer vocht en dus verdund het middelen meer) Daar ben ik weer en zoals mijn naam aangeeft, weer roekeloos iets proberen maar in ruil daarvoor weer meer kennis over de substantie 2-fa. Ik zou 3-fa proberen na vele positieve reports maar bestelde per ongeluk 2-fa. Dit zou ik terugsturen maar besloot op de vrijdag (vandaag) dit toch te proberen. Vandaag met werk begonnen we toch uur vroeger ivm het mooie weer en eerder klaar zijn. Dus leek mij goed moment om een stimulant te nemen omdat ik 3:30 moest opstaan. Eerste inname was ff wennen en voelde wat sterker dan caffeine. Dosis is ongeveer 60mg. Uur later bommetje gemaakt van ong. 60 mg, toen deze inwerkte moest ik heftig kotsen. Niet veel maar wel veel kokhalsen dat pijn deed, gelukkig hierna kwam ik op een plattau. het middel is zoals ik al las erg vergelijkbaar met dex, alleen door de reports verwachten ik er niet veel van. Omdat mensen beweerde dat er geen euforie is (dit heb ik normaal met elke stimulant). Nu het stabiel werkt vind ik dit een hele lekkere, licht euforisch, praterig en motivatie. De praatdrang is beetje storend omdat mn collega mij echt te druk vind. Dit is ook door mijn adhd altijd al zo, dus het valt niet op en het is bekend dat ik er niks aan kan doen Laatste dosis is nu 2,5 uur terug en t werkt nog lekker. Ook langer dan verwacht. opvallend is dat het bijna niet brand nasaal, tenminste voor mij niet. Nasaal is mn favo manier van inname en 3-mmc is de grens qua pijn, dat vind ik nog lekker om te snuiven en hou van de burn. Maar daar ligt de grens ook. 2-fa daarintegen is heel licht nasaal, brand minder dan gemiddelde speed en het smaakt duidelijk naar amfetamine. Werking is in iedergeval heel clean op misselijkheid na (dit kan komen omdat ik chronisch ontstoken slokdarm heb en maagbeschermers slik), gelukkig ben ik door mn slokdarm kotsen wel gewend. Voor mij is dat niet vervelend en bijna zo normaal plassen en poepen. conclusie: ben nog Onder invloed en had niet verwacht dat t zo chill zou zijn, heb 1x een stimulant gehad die echt niks deed bijna en alleen sides gaf. Dat was DMHA en ook trouwens met Efedrine. 2FA voelt niet toxisch aan en mn huid blijft er normaal uit zien tot nu toe, aders zijn niet dunner dan normaal. Als blijkt dat dit middel minder toxisch is dan normale amf, zou dit wel is een doorbraak kunnen worden. vergelijkingen: 3-cmc vond ik euforischer maar niet perse lekkerder, te euforisch maakt mij manisch en vaag. 2-FA is scherp en maakt je niet zo vaag, je doet niet gauw raar zoals ik met andere uppers heb. De reports dat het op caffeine lijkt is keiharde onzin, drink veel koffie elke dag maar dit spul geeft nog wel die amf feeling en zeker wel euforie. De euforie is puur dopamine. Ik laat weten hoe het verder verloopt."
"Update: 1 ding valt mij heel erg op, normaal kan ik met geen 1 hd (hard drugs) stimulant goed eten. Bij 2-FA is eetlust zeker geremd, maar niet weg. Gummy snoepjes zijn nog steeds lekker om te snoepen en heb zelfs nu nog zin in een snack. Dit vind ik bijzonder omdat ik dit nog nooit ervaren heb. Met speed eet ik zo 48+ uren geen 1 hap niet eens een kruimel."
"Gisteren heb ik mij gewaagd aan 3-CMC de analoog van 3-MMC. Nou heb ik op mijn vorige account op dit forum geloof ik het eerste report geschreven over 3-MMC en sinds er weinig info is over 3-CMC besluit ik mijn ervaring te delen. Aller eerst wil ik vermelden dat ik niet verstandig ben geweest met het testen van deze chemical, mijn gedrag is risicovol te noemen. Doe het niet na want alles hier aan was onverstandig. Na even gekeken te hebben op verschillende vendors sinds de ban van 3-MMC heb ik mij gewaagd aan 3-CMC en had 2 gram besteld. Wat mij opviel waren de spierwitte kristallen in het zakje, niet eens een beetje bruin. De geur beschrijf ik hetzelfde als 3-MMC, het zou ook heel goed kunnen dat het dit gewoon was. Dit omdat verschillende vendors sinds de ban er van af moeten en het dan verkopen als een andere chemical. Toch was het net ietsje anders qua effect naar mijn gevoel. Gisteren heb ik voor werk wat genomen omdat vroeg wakker worden niet heel makkelijk is. Dit bracht mij al gauw in de verleiding wat te snoepen van het goedje. 04:00 allergie test van ong. 1-10mg 06:00 120 mg oraal 07:00 ik merk dat ik veel wil praten, de rush is identiek naar mijn gevoel maar dan net wat milder. Wou graag gesprekken beginnen en discussies voeren. Er is sprake van een warm, euforisch gevoel. Voelt als een milde serotonine rush met een dopamine rush. Ook wat opgejaagd zoals ik met elke stimulant heb maar ook weer meer zelfvertrouwen, ICM het gevoel dat ik raar uit mijn ogen kijk. Maar de spiegel liet zien dat dit wel mee viel. 08:00 gevoel neemt af (neem weer bij oraal) dit is zo doorgegaan tot de volgende ochtend (vandaag dus) waarvan soms ook deel gesnoven. Nasaal vind ik deze juist minder branden dan 3-MMC. ook heb ik geen verkleuring van de handen of voeten., Wel merk ik dat dit goedje erg verslavend is omdat ik zo 24 uur lang 2 gram er door gejaagd heb met een onbekend middel, die gedachte verdween erg makkelijk onder invloed. Ondanks dat het milder is dan 3-MMC vind ik het wel verslavender, doorpakken gaat makkelijk. Wel druk op de borst na zo'n hoeveelheid maar gelukkig wel kleur. Daarmee bedoel ik: er niet bleek uitzien en geen blauwe handen of paars, voor de voeten geld hetzelfde. samenvatting: positieve werkingen: - Euforie - Zin om te praten - Scherp - Verhoogd libido - Toenname ego - Warm gevoel - Energie Negatieve bijwerkingen - Duizelig - Misselijk - Geen eetlust - Zeer verslavend (vergelijkbaar met cocaine) - Hartkloppingen bij hoge dosis - Druk op de borst bij hoge dosis - Geen tijdsbesef (tijd vliegt voorbij, kan ook positief zijn) - Paranoia - Droge mond - Strakke kaken - Grote pupillen - Snuiven veroorzaakt verstopte neus bij al een kleine dosis - Onrustig - Crash (logisch natuurlijk, als het dopamine of serotonine vrijlaat moet het ook herstellen) - Craving Ik zal mijn beschrijving nog uitbreiden maar omdat ik nu wat ketamine genomen heb voor de crash laat ik het eerst hierbij. Hoop dat mijn misbruik voor de ander voorlichting kan zijn."
"Partygyal zei: Hoi allemaal! Al een tijdje lees ik mee op dit forum (3 jaar). Nu toch ook maar een account aangemaakt. vandaag voor de eerste keer 3-cmc geprobeerd. Ik was erg sceptisch door alle verhalen en verwachtte er niet veel van. Ik heb een bommetje genomen van ongeveer 150 mg. Ik voelde mij vrolijk energiek en heb lekker staan koken. Ondertussen een wijntje en een sigaretje. Na 2 uur heb ik een iets groter bommetje genomen en tot mijn verrassing voelde ik mij echt super goed. Heerlijk samen met mijn vriend gechilld, gepraat en gesekst. mijn vriend had niks gebruikt en ligt nu naast mij te slapen. Ik ben toch even een forum gaan openen omdat ik veel negatieve verhalen heb gehoord, maar ik het wel verrassend leuk vond! Ik ben benieuwd hoe ik me morgen voel. Er zijn al veel forums over 3-cmc maar dat is, van wat ik kan zien, veel negatief. ben benieuwd of er nog meer mensen een positieve ervaring hebben gehad. Bedankt voor het lezen. Xoxo Klik om te vergroten... Onderschatten kun je beter niet doen. Vandaag deed ik dat ook met 2-fa maar ook dat pakte beter uit dan verwacht. Vond 3-cmc zeker wel in de buurt van 3-mmc komen, dit kan ook komen omdat het gewoon 3-mmc kan zijn, veel vendors veranderen soms alleen naam bij ban om zo nog steeds het verboden product te kunnen verkopen. Dit omdat dit vrijwel niet gecheckt wordt. Wel ervaarde ik van 3-cmc echt gevoel als mn geluk beetje beschadigd was voor dikke maand, erger dan met 3-mmc. Maar wat ik al zei, het kon ook gewoon 3-mmc zijn. Elke x dat je upper neemt valt ook elke keer anders."
"Zoals hier al gezegd wordt, aluminium folie over zegels. Zonlicht kan je zegels doen afnemen in potentie namelijk. Zelf heb ik maanden lang 1p-lsd bewaard in een keukenkastje zonder aluminium folie. Nog steeds behoorlijk potente trip gehad na 3 maanden zo bewaard, voelde niet minder."
"Bijzonder dat Kanna voor sommige zo'n positief effect kan hebben. Ik wordt er persoonlijk erg ziek van, heb het meerdere malen geprobeerd en lijkt wel een soort allergische reactie te hebben. Krijg angsten, zweten en misselijk met daarbij een ziek achtig gevoel, heel naar."
"Kipnugget zei: Hoe consumeer je het? Ik kan van 5 gram thee maken maar heb dan echt wel bijna 750 ml water nodig erbij anders hap ik modder Klik om te vergroten... Ik mix in de avond het liefst 10 gram Green Meang da. Normaal werd ik beroerd van zo’n dosis, maar nadat ik 1 keer een dosis had waarvan ik moest overgeven, kwam ik erachter dat ik na het overgeven de chillste roes er op had. Viel de heletijd in slaap met heldere dromen en een zwaar euforische bodyhigh. Na die ene keer overgeven kan ik als ik weer aan de Kratom ga, gewoon 10 nemen zonder te moeten overgeven. Soms wel misselijk en veel jeuk, op dat na is het echt een zeer verslavende en heerijke roes. Vooral met een leuke serie of film erbij, probeer altijd 2 weken pauze tussendoor te houden, denk er heel vaak aan alleen blijf ik mezelf dit verbieden (zo verslavend is het). Vind het net zo lekker als oxycodone, naar mijn mening is Kratom zelfs behoorlijk onderschat in hoe snel geestelijke afhankelijkheid ontstaat en in hoe potent de euforie bij hoge dosis kan worden. Alleen moest dit wennen, niet door elke dag weer te doen. Maar om de zoveel weken probeerde ik het weer is."
"Crash hoort er bij iets als 4-mmc zeker bij. Wel kun je het verminderen door goed te eten slapen etc van te voren. GHB helpt zeker tegen een crash maar risico op een GHB verslaving neemt wel zo toe. Persoonlijk neem ik Phenibut bij crash en ook icm stimulant. Phenibut is wel extreem verslavend, vind het verslavender dan hero en meth. Dit omdat je lichaam al heel snel went, sommige mensen ontwennen al na 3 dagen gebruiken (ik ervaar dan wel erge rebound anxiety en heftige paniekaanvallen na 3 dagen). Je crash zal t relaxed maken, maar crashen is soms goed zodat je iets niet te vaak doet. Bij mij heeft het wel is voor half jaar pauze gezorgd doordat ik mij zo leeg voelde."
"Vind ghb meer euforisch maar daardoor ook minder fijne keuze bij crash. Ben zelf wel is na dopje te veel in mn ondergoed tussen de buffels in het park geeindigd omdat ik een band voelde met die dieren. Dat soort dingen voorkom ik toch liever 😂. Phenibut is euforisch maar maakt je stuk minder raar in gedrag, het kan erg onopgemerkt gebruikt worden wat ook nog is verslavend is. Wel neem ik hele hoge dosis omdat ik voor downers erg hoge gewenning heb. De ene voelt al 500mg. Mijn dosis begint bij 4 gram tot maximaal 6 gram in 1x, kan er heeeeel lang door slapen en veel eten, precies wat nodig is om crash minder te maken daarom vind ik phenibut soort antigif voor stimulanten. Phenibut en stimulanten tegelijk zal ik wel mee uitkijken, voordat je het weet zit je manisch 12 uur lang porno te kijken gevolgd door een sneeuwbui van huidschilvers door het fappen"