#1
Slecht idee. Is een nieuwe baan niet eerder iets voor je?Hallo allemaal,
Ik word al jaren overmand door futloosheid, geen energie om m'n werk af te maken. Ik slik al antidepressiva en methylfenidaat, maar het is gewoon niet genoeg om deze 2m/130 kg beer productief te krijgen.
Ik zou dan ook een RC die me een lekker euforisch gevoel geeft (voor de positieve kijk op de wereld) en me een flinke sloot concentratie en energie geeft om ook wat te doen.
Ik wil het gebruiken tijdens m'n werkdagen, dus kan er niet dopie uit zien of zo. Misschien iets lichts aan de oppervlakte... geen idee. Ik ben een newbie in de wereld van RCs.
Bedankt.