Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wees voorzichtig, zeker met de medicijnen die je al gebruikt. De oplossing ligt niet in drugs of medicijnen. Meer in een andere leefstijl of ander werk. Denk 's goed na of je je werk leuk vind of dat het energie vreet. Ook de antidepressiva kunnen futloosheid als bijwerking hebben. Dingen die ik heb gedaan in mijn diepe dal en die misschien nogal cliché zijn (maar wel werken 😆) : Meer bewegen, minder alcohol, minder suikers, minder vlees, meer seks (minder pornhub 😋), goed en regelmatig slapen (lastig met onregelmatig werk maar is goed te doen), minder op m'n telefoon, minder hangen op de bank voor de tv, meer leuke dingen doen met mijn vrouw en/of vrienden zoals kamperen, vissen, stedentrip etc. Eigenlijk het belangrijkste is bewuster leven. En je beseffen dat recreatief gebruik leuk is maar dat je problemen bij dagelijks gebruik niet weggaan en slechts groter worden."