Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mevrouw Pløp zei: Stimulanten geven geleende energie, die betaal je dus elders met rente terug. Op lange termijn gaat je dit absoluut niet helpen. Klik om te vergroten... Dat heb je mooi verwoord. Mevrouw Pløp zei: Ik zou het toch zoeken in dagindeling, voeding, wellicht een andere baan/nieuwe uitdaging, beweging, etc! Klik om te vergroten... Dit is niet een vraag die me ineens te binnen schiet. Hier gaat 20 jaar aan vooraf waarin ik zo'n beetje alles wel heb geprobeerd. Het is ook niet alleen op het werk, al lijkt dat zo door de titel. Het is mijn hele leven. Alles lijkt stil te staan door een gebrek aan energie, zin, whatever. Ik heb het jaren geprobeerd op de traditionele manier, zoals behandelingen, SSRI, Ritalin, sporten, maar nu ben ik dus hier."
"JohnGalt zei: Weet je de oorzaak van je futloosheid? Is dit medisch, is dit psychisch? drugs is niet de oplossing, zeker niet niet in het geval van het laatste. Ik vermoed dat je eerdt eea tussen de oren moet oplossen. Zorgen dat je daardoor geen anti-depressieva meer nodig hebt. Eventueel kan ipv microdoseren van lsd of truffels daarbij helpen, maar alleen als je daadwerkelijk met jezelf aan de slag gaat. Klik om te vergroten... Goed dat je dit vraagt. Ja, mijn klachten zijn (voornamelijk) medisch: ik heb geen schildklier meer, wat heeft geleid tot diabetes, ik moet elke 4 weken een injectie B12 halen omdat ik anders niet kan functioneren."
"Ik ben inmiddels wat verder met mijn "onderzoek". Ik ga maar niet voor de RC. Ik kijk eerst wat microdosing voor me doet."
"De Dunne zei: Gebruik je het nou omdat je echt pijn hebt of omdat je graag een roes wil? (Gewetensvraag) Ga niet voor een roes met voorgeschreven medicatie. Het feit dat je een roes zoekt zet je al in de gevarenzone. Klik om te vergroten... Terechte vraag. Ik gebruik het vanwege de pijn; die is constant. Ik krijg het dus legitiem, maar zit hele dagen thuis en af en toe een roesje lijkt me fijn."
"Hallo allemaal, Ik word al jaren overmand door futloosheid, geen energie om m'n werk af te maken. Ik slik al antidepressiva en methylfenidaat, maar het is gewoon niet genoeg om deze 2m/130 kg beer productief te krijgen. Ik zou dan ook een RC die me een lekker euforisch gevoel geeft (voor de positieve kijk op de wereld) en me een flinke sloot concentratie en energie geeft om ook wat te doen. Ik wil het gebruiken tijdens m'n werkdagen, dus kan er niet dopie uit zien of zo. Misschien iets lichts aan de oppervlakte... geen idee. Ik ben een newbie in de wereld van RCs. Bedankt."
"Ik gebruik een maand of twee de volgende dosis: Ochtend: 1x 10mg Oxy Retard + Oxy 5mg Om de 3 uur: Oxy 5mg Nacht: 1x 10mg Oxy Retard + Oxy 5mg Ik heb een dubbele hernia. Momenteel ben ik helemaal tolerant en heb ik geen enkele roes. Hoe kan ik af en toe nog die roes krijgen zonder dat ik mezelf in gevaar breng? Kan ik bijvoorbeeld midden op de dag één van die Oxy 10mg Retard kauwen of is dat gezien mijn dagelijkse dosis riskant?"