Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste RC voor euforie en energie/zin op het werk

Beste RC voor euforie en energie/zin op het werk

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kunt ook eens met zelfontwikkeling bezig gaan, daar zijn een hoop goede boeken over te vinden die je meer motivatie kunnen geven. Ook het maken van korte to-do lijstjes helpt erg veel om dingen gedaan te krijgen. Splits taken op in kleine stapjes van slechts 20 minuten werk, schrijf die op en werk ze vervolgens af. Door het af te strepen krijg een bevredigend gevoel en heb je het idee dat je dingen bereikt. Werkt echt.

Zou het sowieso niet zoeken in drugs, zelfmedicatie met drugs is #1 oorzaak van verslaving.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
underscores zei:
Ik word al jaren overmand door futloosheid, geen energie om m'n werk af te maken. Ik slik al antidepressiva en methylfenidaat, maar het is gewoon niet genoeg om deze 2m/130 kg beer productief te krijgen.

Ik zou dan ook een RC die me een lekker euforisch gevoel geeft (voor de positieve kijk op de wereld) en me een flinke sloot concentratie en energie geeft om ook wat te doen.

Ik wil het gebruiken tijdens m'n werkdagen, dus kan er niet dopie uit zien of zo. Misschien iets lichts aan de oppervlakte... geen idee. Ik ben een newbie in de wereld van RCs.
Klik om te vergroten...
Research chemicals zijn per definitie niet geschikt om regelmatig te gebruiken en zeker niet om medicinale redenen. De effecten van research chemicals zijn onbekend. Daardoor is adequate medicinale toepassing niet mogelijk (want wat precies de werking en bijwerkingen zijn is onbekend). Bovendien zijn de gezondheidsrisico's onbekend. Daardoor weet je niet welke risico's je loopt bij regelmatig gebruik.
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#3
underscores zei:
Hallo allemaal,

Ik word al jaren overmand door futloosheid, geen energie om m'n werk af te maken. Ik slik al antidepressiva en methylfenidaat, maar het is gewoon niet genoeg om deze 2m/130 kg beer productief te krijgen.

Ik zou dan ook een RC die me een lekker euforisch gevoel geeft (voor de positieve kijk op de wereld) en me een flinke sloot concentratie en energie geeft om ook wat te doen.

Ik wil het gebruiken tijdens m'n werkdagen, dus kan er niet dopie uit zien of zo. Misschien iets lichts aan de oppervlakte... geen idee. Ik ben een newbie in de wereld van RCs.

Bedankt.
Klik om te vergroten...
Yoman.

Hoe vervelend het ook is. Je kan beter geen drugs nemen om energie te krijgen. Dit gaat je baan en lichaam kosten.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb zelf ook getwijfeld in een soortgelijke situatie. Alles leek zijn prijs te hebben.

De meest ontschuldige sim tot nu toe leek me 2-MMC. Helder, wakker, niet high en niet lang werkend, dus 's morgens een dosis is tegen de middag weer uitgewerkt zonder comedown.

Beste advies is reeds gegeven hierboven, niets nemen... hulp zoeken, therapie en jezelf recht houden en doorgaan.

Fitnessen helpt ook, houdt je lichaam alert en minder vaak last van vermoeidheid, mindfulness kan ook geen kwaad.

Als je toch niet tegen te houden valt om in een substantie je oplossing te zoeken, is 2-mmc m'n enige 'redelijk safe" voorstel.
R
Raoul_DukeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoewel het al veel gegeven antwoord om niets te gebruiken zeker het verstandigste is, zou je kleine hoeveelheden kratom kunnen proberen.
Zeker niet dagelijks, om tolerantie en verslaving te voorkomen, maar een of enkele keren per week zou volgens mij met zeer beperkt risico kunnen.
Wellicht dat af en toe een keer een dag werken met een klein beetje meer energie en opgewektheid er dan voor kan zorgen dat de andere dagen wat makkelijker door te komen zijn.

Lees je wel goed in, want ik weet zo niet in hoeverre dit veilig is i.c.m. jouw antidepressiva.
Mocht je het een keer willen proberen, dan zou ik voor een witte variant kiezen, omdat deze het meest stimulerend zijn.
Ook zeker niet te hoog doseren, want dan werkt kratom juist sederend/relaxerend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."