#1
Mijn oren klaren.
Dit kan ik met mijn linker oor hands-free.
Dit kan ik met mijn linker oor hands-free.
Shit zeg... ik zoek een RC wat beetje als coke-vervanger voor me zou moeten werken maar ik had dit effect vroeger ook bij coke. Een half grammetje was binnen uur op bij mij. Oude info die ik hier tref maar goed om te weten. Waarschijnlijk blijf ik daar beter verre van....Qua craving is 3-mmc gestoord. Heb er zelf heel veel moeite mee gehad, vooral bij snuiven. Sessies van 12-16 uur wel gehad en m'n hele neus en hersens naar de ratten geholpen. Blij dat ik er van af ben. Wees er voorzichtig mee!
3-mmc is geen geschikte coke vervanger. Er is geen coke vervanger. Plus als je al eens zo ver bent gegaan met een middel zou ik heel erg oppassen met iets vergelijkbaars, want je dondert des te sneller de afgrond in.Shit zeg... ik zoek een RC wat beetje als coke-vervanger voor me zou moeten werken maar ik had dit effect vroeger ook bij coke. Een half grammetje was binnen uur op bij mij. Oude info die ik hier tref maar goed om te weten. Waarschijnlijk blijf ik daar beter verre van....
Ja.. het lukte me net eindelijk om er wat meer info over te vinden en ik ben 2x ongeveer 2 jaar echt zwaar cokeverslaafd geweest. Maar dat is 15 en 20 jaar terug. Nu ben ik fucking 56 en op zoek naar iets dergelijks maar las net echt horrorverhalen en wil nog niet dood3-mmc is geen geschikte coke vervanger. Er is geen coke vervanger. Plus als je al eens zo ver bent gegaan met een middel zou ik heel erg oppassen met iets vergelijkbaars, want je dondert des te sneller de afgrond in.
2x ongeveer 2 jaar echt zwaar cokeverslaafd geweest. Maar dat is 15 en 20 jaar terug. Nu ben ik fucking 56 en op zoek naar iets dergelijks maar las net echt horrorverhalen en wil nog niet dood
Ja... vanaf mijn 14de al. Eerst alcohol en hash. Alcohol wel 28 jaar. 2x paar jaar coke. 3 benzo's al tientallen jaren. Quetiapine om te slapen.2 x verslavingen. Mag een hele tijd terug zijn. Geef je liever toch nog mee beter van gelijk welk middel weg te blijven. Je bent net van de oxy af zeg je... 26 of 56. Verslaving kan zo weer om de hoek in zijn handjes wrijven om terug te komen.
Wil je sober leven of niet? Denk dat dat is wat je je af moet vragen.Ja... vanaf mijn 14de al. Eerst alcohol en hash. Alcohol wel 28 jaar. 2x paar jaar coke. 3 benzo's al tientallen jaren. Quetiapine om te slapen.
Denken dat je "clean" bent want hey.. gebruikte niks illegaals meer vanaf 42ste. Maar ondertussen wel 7/8 180mg oxy vd huisarts, andere huisarts gezocht om af te bouwen.
In erg moeilijke periode mijn opgespaarde oxy weer gaan gebruiken tot ik weer naar andere huisarts stapte en dat nu dan heb afgebouwd maar wederom gezorgd voor kleine stash voor als het écht nodig is. Wat binnen 3 weken al te vaak wordt gepakt wanneer ik eigenlijk gewoon op mijn nest moet gaan liggen en rusten.
56 en nóg verslaafd, en dus altijd al verslavingsgevoelig... ja geeft me wel inzicht zo hier even te kletsen.
Ik lijk wel gestoord dat ik RC's wil gaan proberen. Vooral toen ik las wat 3MMC met je doet.
Maar zo moe hè van het afbouwen vd oxy misschien. Na het stoppen van iedere verslaving aan wat dan ook werd ik zoooo moe en ellendig dat er weer wat anders voor in de plaats moest komen.
Af en toe wat speed werd ook geopperd hier voor paar keer per jaar (ook 50-plusser). Dat leek me wel een veiliger idee maar toen ik vroeger speed deed ging ook het ene bommetje na het andere erin. Ik weet geen maat te houden.
Ik moet eens goed na gaan denken. Ook al 2 herseninfarcten en al vanaf 30ste hartritmestoornissen waarvoor 2x op Eerste Hulp belandt waar je een dag of nacht aan de monitor ligt en willen ze je volgende werkdag op Cardiologie zien. En dan ga ik niet want te moe en moet niks van ziekenhuizen hebben. En van artsen.
Vooral als ze je verslaafd gaan noemen wanneer je niks gebruikt wat ze je niet zelf door de strot douwden maar net zo kwalijk.
Maar laatste 1.5/2 jaar iedereen om me heen gaat dood. Mijn ex, mijn beste vriend en velen die ik via via ken. Zelfmoord of kanker of ongelukken.
Dat maakt me bang: heb al zo weinig kwaliteit van leven en en ook ik kan zomaar over paar maanden dood zijn terwijl ik nu lekker van niks weet want laat niks nakijken van alles wat niet werkt aan/in mijn lijf.
En is ook weer een reden om goed te praten dat ik op mijn leeftijd toch best wel wat drugs mag.
Lang verhaal sorry. Maar andere drugsgebruikers zetten mij beter aan het denken dan 1 of ander stupid fuck van een arts of psych die mij wat aan willen praten wat ik niet wil (verslavingsgevoelig, er moet onderliggende problematiek zijn, je moet van ál je pillen af of sommigen die denken dat je naar een afkickkliniek moet. Nooit gedaan en ga ik ook nooit doen. Mag je waarschijnlijk niet eens meer roken ofzo. En weet van mijn GHB-nichtje die al 15 jaar af en aan erin zit hoe dom de artsen/psychen daar zijn.
Boekjeswijsheid, beperkende protocollen, stoppen je vol met antidepressiva en terugval gegarandeerd.
Is ook gewoon verdienmodel.
Ik dwaal af. Nogmaals sorry🙈🤣
Het lijkt wel of je je antwoorden steeds al klaar hebt voordat de vraag ueberhaupt is gesteld, bij wijze van spreken dan. Je hebt geen vertrouwen in artsen, maar zou je wel advies aannemen van iemand die net als jij ook verslaafd is en die goed in herstel is gegaan?Ja... vanaf mijn 14de al. Eerst alcohol en hash. Alcohol wel 28 jaar. 2x paar jaar coke. 3 benzo's al tientallen jaren. Quetiapine om te slapen.
Denken dat je "clean" bent want hey.. gebruikte niks illegaals meer vanaf 42ste. Maar ondertussen wel 7/8 180mg oxy vd huisarts, andere huisarts gezocht om af te bouwen.
In erg moeilijke periode mijn opgespaarde oxy weer gaan gebruiken tot ik weer naar andere huisarts stapte en dat nu dan heb afgebouwd maar wederom gezorgd voor kleine stash voor als het écht nodig is. Wat binnen 3 weken al te vaak wordt gepakt wanneer ik eigenlijk gewoon op mijn nest moet gaan liggen en rusten.
56 en nóg verslaafd, en dus altijd al verslavingsgevoelig... ja geeft me wel inzicht zo hier even te kletsen.
Ik lijk wel gestoord dat ik RC's wil gaan proberen. Vooral toen ik las wat 3MMC met je doet.
Maar zo moe hè van het afbouwen vd oxy misschien. Na het stoppen van iedere verslaving aan wat dan ook werd ik zoooo moe en ellendig dat er weer wat anders voor in de plaats moest komen.
Af en toe wat speed werd ook geopperd hier voor paar keer per jaar (ook 50-plusser). Dat leek me wel een veiliger idee maar toen ik vroeger speed deed ging ook het ene bommetje na het andere erin. Ik weet geen maat te houden.
Ik moet eens goed na gaan denken. Ook al 2 herseninfarcten en al vanaf 30ste hartritmestoornissen waarvoor 2x op Eerste Hulp belandt waar je een dag of nacht aan de monitor ligt en willen ze je volgende werkdag op Cardiologie zien. En dan ga ik niet want te moe en moet niks van ziekenhuizen hebben. En van artsen.
Vooral als ze je verslaafd gaan noemen wanneer je niks gebruikt wat ze je niet zelf door de strot douwden maar net zo kwalijk.
Maar laatste 1.5/2 jaar iedereen om me heen gaat dood. Mijn ex, mijn beste vriend en velen die ik via via ken. Zelfmoord of kanker of ongelukken.
Dat maakt me bang: heb al zo weinig kwaliteit van leven en en ook ik kan zomaar over paar maanden dood zijn terwijl ik nu lekker van niks weet want laat niks nakijken van alles wat niet werkt aan/in mijn lijf.
En is ook weer een reden om goed te praten dat ik op mijn leeftijd toch best wel wat drugs mag.
Lang verhaal sorry. Maar andere drugsgebruikers zetten mij beter aan het denken dan 1 of ander stupid fuck van een arts of psych die mij wat aan willen praten wat ik niet wil (verslavingsgevoelig, er moet onderliggende problematiek zijn, je moet van ál je pillen af of sommigen die denken dat je naar een afkickkliniek moet. Nooit gedaan en ga ik ook nooit doen. Mag je waarschijnlijk niet eens meer roken ofzo. En weet van mijn GHB-nichtje die al 15 jaar af en aan erin zit hoe dom de artsen/psychen daar zijn.
Boekjeswijsheid, beperkende protocollen, stoppen je vol met antidepressiva en terugval gegarandeerd.
Is ook gewoon verdienmodel.
Ik dwaal af. Nogmaals sorry🙈🤣
Cocaine is een soort miele stofzuiger.Er is geen coke vervanger.
Liever niet... maar het is op mijn leeftijd en de schade die ik heb denk ik wel het best.Wil je sober leven of niet? Denk dat dat is wat je je af moet vragen.
Geen stimulant die zo saai is als coke bedoel je?Cocaine is een soort miele stofzuiger.
Er ís geen betere.
Het was een grapje, maar om even serieus te zijn, ik vind goede coke, en ik heb het pas twee keer écht mogen ervaren, veel en veel schoner dan speed, 3m-x. 4f-x. Ook goede, gewassen speed. Het was veel helderder en zonder bijwerkingen. Wel echt een hele sterke piek die als een ijspegel de lucht in schiet en heel hard weer omlaag schiet. Maar dat moment dat je de eerste vijf minuten voelt ben je plotseling zo euforisch en magistraal alert en gefocust, daar kan niets tegenop.Geen stimulant die zo saai is als coke bedoel je?
Ik vond sommige stimulanten wel net zo saai maar die duurden tenminste nog langer.
Je schrijft best lange berichten met in zo’n beetje elk bericht je leeftijd en veel van hetzelfde. Geen oordeel, valt me op.Ik moet eens goed na gaan denken.
Het was een grapje, maar om even serieus te zijn, ik vind goede coke, en ik heb het pas twee keer écht mogen ervaren, veel en veel schoner dan speed, 3m-x. 4f-x. Ook goede, gewassen speed. Het was veel helderder en zonder bijwerkingen. Wel echt een hele sterke piek die als een ijspegel de lucht in schiet en heel hard weer omlaag schiet. Maar dat moment dat je de eerste vijf minuten voelt ben je plotseling zo euforisch en magistraal alert en gefocust, daar kan niets tegenop.
Maar niet aan beginnen. Zoals eerder gezegd, the house always win. Cocaine always wins.
En daarmee vat je het gewoon in één keer samen.Het is de zure appel uit de verboden tuin van Adam en Eva.
Toen ik dit opperde als alternatief voor een RC wist ik nog niet van je twee herseninfarcten…Af en toe wat speed werd ook geopperd hier voor paar keer per jaar (ook 50-plusser). Dat leek me wel een veiliger idee maar toen ik vroeger speed deed ging ook het ene bommetje na het andere erin. Ik weet geen maat te houden.
Dat is niet sober.Liever niet... maar het is op mijn leeftijd en de schade die ik heb denk ik wel het best.
En met wat kratom en wat alcohol dan moet een sober leven te doen zijn.
Ik weet dat ik met alcohol al 14 jaar fatsoenlijk mee om kan gaan en kratom kan ik nu ik het bijna 2 jaar ken van zeggen: gebruik soms weken/maanden niet.
Klopt wel... altijd al een antwoord (smoes) klaar.Het lijkt wel of je je antwoorden steeds al klaar hebt voordat de vraag ueberhaupt is gesteld, bij wijze van spreken dan. Je hebt geen vertrouwen in artsen, maar zou je wel advies aannemen van iemand die net als jij ook verslaafd is en die goed in herstel is gegaan?
Ja hoewel ik ook ergens las dat dat bij speed minder was dan coke maar het is inderdaad het geen maat kunnen houden dat ik later dacht: Oh nee.. ook geen optie.Toen ik dit opperde als alternatief voor een RC wist ik nog niet van je twee herseninfarcten…
Speed = vasoconstrictie…
Beter van niet dus.
En geen maat kunnen houden.
Speed is een slecht idee.
Het was een grapje, maar om even serieus te zijn, ik vind goede coke, en ik heb het pas twee keer écht mogen ervaren, veel en veel schoner dan speed, 3m-x. 4f-x. Ook goede, gewassen speed. Het was veel helderder en zonder bijwerkingen. Wel echt een hele sterke piek die als een ijspegel de lucht in schiet en heel hard weer omlaag schiet. Maar dat moment dat je de eerste vijf minuten voelt ben je plotseling zo euforisch en magistraal alert en gefocust, daar kan niets tegenop.
Maar niet aan beginnen. Zoals eerder gezegd, the house always win. Cocaine always wins.
Dit beschrijft een coke ervaring zoals het hoort. Ik vind pure goede coke ook beter dan al dat andere geklooi met nieuwe psychoactieve stoffen die er iets moeten of willen van mee krijgen. En inderdaad de downside, gewoon opzij laten liggen. Zeker als je verslavingsgevoelig bent. Het is de zure appel uit de verboden tuin van Adam en Eva.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."