#1
Nee niet zozeer. Meer het effect. Vind het fijner dan coke of speed. Te fijn juist. En je wordt er ongekend geil van, dus dat was vooral porno kijken geblazen.Wbt het misbruik: Speelde de verkrijgbaarheid en prijs per gram hier een rol in?
Nee niet zozeer. Meer het effect. Vind het fijner dan coke of speed. Te fijn juist. En je wordt er ongekend geil van, dus dat was vooral porno kijken geblazen.Wbt het misbruik: Speelde de verkrijgbaarheid en prijs per gram hier een rol in?
Ik ben zelf best content met 4-MMC. Geen probleem om een tijd niet te gebruiken, maar vanwege de korte werkingsduur, lichte impact op serotonine (in vergelijkt tot MDMA) en mindere craving dan cocaïne, is het voor mij het ideale middel om te gebruiken met bijnemen.
(Denk hierbij aan de gevaren met stapelen van MDMA door 'kwartjes'.)
Vanwege de lage verkrijgbaarheid van 4-MMC t.o.v. 3-MMC staat hij open voor het laatstgenoemde - Ik ben wat sceptisch, wetende dat het 'craving'-effect bij 3-MMC groter is dan 4-MMC. Over schadelijkheid weet ik niet zo heel veel verschillen te noemen tussen beide RC's.
Wat is jullie gedachtegang hierover. Moet ik me zorgen maken? Hoe groot is het verslavingsrisico? Wat zijn jullie ervaringen?
NB: Hij weet gelukkig (nog) niet dat 3-MMC heel makkelijk via internet te bestellen is.
Haha, sorry, maar valkuil much![]()
Overigens weet ik helemaal niet of 3-MMC wel zo'n geschikte drug is om de hele tijd mee bij te nemen. Je hebt gelijk dat je niet zo'n sterke kater krijgt van 3-MMC. Maar tegelijkertijd lijkt het wel een sterker cardio-vasculair effect te hebben dan MDMA. Wat voor gezondheidsproblemen dat precies kan veroorzaken weten we gewoon nog niet. Maar je zou best wel eens meer kans kunnen lopen op een embolie, necrose of een hartinfarct.
Dit is een bekend feit. Kan dit uit ervaring ook beamen. Blauwe ledematen, stijve spieren e.d.Is dat een algemeen bekend iets? Ervaar jij dat zelf zo?
Is dat een algemeen bekend iets? Ervaar jij dat zelf zo?
Behalve dan die ene spier die juist stijf moet zijn. Die geeft geen gehoor zonder hulpmiddelen.Dit is een bekend feit. Kan dit uit ervaring ook beamen. Blauwe ledematen, stijve spieren e.d.
Is dat een algemeen bekend iets? Ervaar jij dat zelf zo?
"Cocaïne blijf ik het liefste bij uit de buurt."Bijnemen al gevolg van craving is altijd een valkuil.
Maar ik bedoel hiermee dat (bijv.) 3x50mg 4-MMC mijn voorkeur heeft boven 3x50mg MDMA. Cocaïne blijf ik het liefste bij uit de buurt.
Ik denk wel dat coke verslaafden het langer volhouden. Als je 4-mmc wegsnuift alsof het coke is krijg je denk ik snel problemen met je hart, doorbloeding, serotonine regeling en je neusvliesslijm."Cocaïne blijf ik het liefste bij uit de buurt."
4mmc is veel verslavender als cocaïne.
Als de rede om geen coke te doen verslaving is dan moet je per direct stoppen met 4mmc.
Maar ik snap je wel. 3 of 4 mmc is bij mij veel misbruikgevoeliger dan coke. Met coke ben ik na 6-8 uur wel klaar. Effect is niet meer chill. Die MMC's blijven maar door gaan.."Cocaïne blijf ik het liefste bij uit de buurt."
4mmc is veel verslavender als cocaïne.
Als de rede om geen coke te doen verslaving is dan moet je per direct stoppen met 4mmc.
100% waar.Maar mij en vele anderen zul je sneller een week aan de 4mmc zitten als de Coke.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."