2 x verslavingen. Mag een hele tijd terug zijn. Geef je liever toch nog mee beter van gelijk welk middel weg te blijven. Je bent net van de oxy af zeg je... 26 of 56. Verslaving kan zo weer om de hoek in zijn handjes wrijven om terug te komen.
Ja... vanaf mijn 14de al. Eerst alcohol en hash. Alcohol wel 28 jaar. 2x paar jaar coke. 3 benzo's al tientallen jaren. Quetiapine om te slapen.
Denken dat je "clean" bent want hey.. gebruikte niks illegaals meer vanaf 42ste. Maar ondertussen wel 7/8 180mg oxy vd huisarts, andere huisarts gezocht om af te bouwen.
In erg moeilijke periode mijn opgespaarde oxy weer gaan gebruiken tot ik weer naar andere huisarts stapte en dat nu dan heb afgebouwd maar wederom gezorgd voor kleine stash voor als het écht nodig is. Wat binnen 3 weken al te vaak wordt gepakt wanneer ik eigenlijk gewoon op mijn nest moet gaan liggen en rusten.
56 en nóg verslaafd, en dus altijd al verslavingsgevoelig... ja geeft me wel inzicht zo hier even te kletsen.
Ik lijk wel gestoord dat ik RC's wil gaan proberen. Vooral toen ik las wat 3MMC met je doet.
Maar zo moe hè van het afbouwen vd oxy misschien. Na het stoppen van iedere verslaving aan wat dan ook werd ik zoooo moe en ellendig dat er weer wat anders voor in de plaats moest komen.
Af en toe wat speed werd ook geopperd hier voor paar keer per jaar (ook 50-plusser). Dat leek me wel een veiliger idee maar toen ik vroeger speed deed ging ook het ene bommetje na het andere erin. Ik weet geen maat te houden.
Ik moet eens goed na gaan denken. Ook al 2 herseninfarcten en al vanaf 30ste hartritmestoornissen waarvoor 2x op Eerste Hulp belandt waar je een dag of nacht aan de monitor ligt en willen ze je volgende werkdag op Cardiologie zien. En dan ga ik niet want te moe en moet niks van ziekenhuizen hebben. En van artsen.
Vooral als ze je verslaafd gaan noemen wanneer je niks gebruikt wat ze je niet zelf door de strot douwden maar net zo kwalijk.
Maar laatste 1.5/2 jaar iedereen om me heen gaat dood. Mijn ex, mijn beste vriend en velen die ik via via ken. Zelfmoord of kanker of ongelukken.
Dat maakt me bang: heb al zo weinig kwaliteit van leven en en ook ik kan zomaar over paar maanden dood zijn terwijl ik nu lekker van niks weet want laat niks nakijken van alles wat niet werkt aan/in mijn lijf.
En is ook weer een reden om goed te praten dat ik op mijn leeftijd toch best wel wat drugs mag.
Lang verhaal sorry. Maar andere drugsgebruikers zetten mij beter aan het denken dan 1 of ander stupid fuck van een arts of psych die mij wat aan willen praten wat ik niet wil (verslavingsgevoelig, er moet onderliggende problematiek zijn, je moet van ál je pillen af of sommigen die denken dat je naar een afkickkliniek moet. Nooit gedaan en ga ik ook nooit doen. Mag je waarschijnlijk niet eens meer roken ofzo. En weet van mijn GHB-nichtje die al 15 jaar af en aan erin zit hoe dom de artsen/psychen daar zijn.
Boekjeswijsheid, beperkende protocollen, stoppen je vol met antidepressiva en terugval gegarandeerd.
Is ook gewoon verdienmodel.
Ik dwaal af. Nogmaals sorry🙈🤣