Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lieve allemaal! Ik ben zelf best content met 4-MMC. Geen probleem om een tijd niet te gebruiken, maar vanwege de korte werkingsduur, lichte impact op serotonine (in vergelijkt tot MDMA) en mindere craving dan cocaïne, is het voor mij het ideale middel om te gebruiken met bijnemen. (Denk hierbij aan de gevaren met stapelen van MDMA door 'kwartjes'.) Nu heeft een vriend van mij, samen met mij, onlangs geëxperimenteerd met 4-MMC en was gelijk groot fan. (Zijn achtergrond: Incidenteel MDMA/XTC-gebruiker; een GROOT zwak voor coke, m.n. het tot treurig aan toe bijpakken.) Vanwege de lage verkrijgbaarheid van 4-MMC t.o.v. 3-MMC staat hij open voor het laatstgenoemde - Ik ben wat sceptisch, wetende dat het 'craving'-effect bij 3-MMC groter is dan 4-MMC. Over schadelijkheid weet ik niet zo heel veel verschillen te noemen tussen beide RC's. Wat is jullie gedachtegang hierover. Moet ik me zorgen maken? Hoe groot is het verslavingsrisico? Wat zijn jullie ervaringen? NB: Hij weet gelukkig (nog) niet dat 3-MMC heel makkelijk via internet te bestellen is."
"Ganggang💯 zei: Qua craving is 3-mmc gestoord. Heb er zelf heel veel moeite mee gehad, vooral bij snuiven. Sessies van 12-16 uur wel gehad en m'n hele neus en hersens naar de ratten geholpen. Blij dat ik er van af ben. Wees er voorzichtig mee! Klik om te vergroten... Oei! Ehm, maakt me toch wel nieuwsgierig. Om de hoeveel tijd bijpakken? En hoeveel per sessie weggewerkt?"
"Ganggang💯 zei: Sorry, ik ga je niet helpen om dit spul te misbruiken. Klik om te vergroten... Haha sorry, zo klinkt het wel - dat bedoelde ik niet. Ik vraag me gewoon af hoeveel je dan bijnam waardoor je 12-16uur wakker bleef i.c.m. de uitspraak 'hersenen en neus naar de ratten geholpen. Ik ben zelf dus niet van plan dit te gebruiken, maar vraag me af wat (in verhouding tot 4-MMC + cocaïne-voorgeschiedenis) de do's en don'ts zijn, op het gebied van 3-MMC. Jouwe is duidelijk; niet gebruiken!"
"Ganggang💯 zei: Op de piek van mijn misbruik zo'n 2 gram nasaal over 14 uur ongeveer. Funest voor: serotonine, dopamine, neusvlies, luchtwegen, spieren an such, algemene conditie en nog een heleboel andere dingen. Maar het is op zich recreatief te gebruiken. Op festivals, raves en clubs. Dat deed ik eerst ook, tot dat ik het in m'n eentje thuis ging gebruiken. Klik om te vergroten... Wbt het misbruik: Speelde de verkrijgbaarheid en prijs per gram hier een rol in?"
"benzzzy zei: Met 4mmc iedere 30-60 minuten 2 goede lijnen. Klik om te vergroten... Wat is een goede lijn? 100 of meer mg?"
"Neo-Shulginist zei: Haha, sorry, maar valkuil much Klik om te vergroten... Bijnemen al gevolg van craving is altijd een valkuil. Maar ik bedoel hiermee dat (bijv.) 3x50mg 4-MMC mijn voorkeur heeft boven 3x50mg MDMA. Cocaïne blijf ik het liefste bij uit de buurt."
"Neo-Shulginist zei: Overigens weet ik helemaal niet of 3-MMC wel zo'n geschikte drug is om de hele tijd mee bij te nemen. Je hebt gelijk dat je niet zo'n sterke kater krijgt van 3-MMC. Maar tegelijkertijd lijkt het wel een sterker cardio-vasculair effect te hebben dan MDMA. Wat voor gezondheidsproblemen dat precies kan veroorzaken weten we gewoon nog niet. Maar je zou best wel eens meer kans kunnen lopen op een embolie, necrose of een hartinfarct. Klik om te vergroten... Is dat een algemeen bekend iets? Ervaar jij dat zelf zo?"