#1
Ik doe het Sonja-Wakkerdieet met pep, niet zo super gezond maar wel gezellig. Zit nu op 80 kg, da's voor mij mager zat. M'n vrouw wil toch graag nog een beetje buik om tegenaan te liggen.
Aminorex (Menocil, Apiquel, aminoxaphen, aminoxafen, McN-742) is a weight loss (anorectic) stimulant drug. It was withdrawn from the market after it was found to cause pulmonary hypertension.[1] In the U.S., it is an illegal Schedule I drug, meaning it has high abuse potential, no accepted medical use, and a poor safety profile.aminorex analogen
Dit is wel een beetje kort door de bocht. Als je minder calorieën gaat eten is het juist belangrijk dat je voedzamer gaat eten. Helemaal als je ook nog eens meer gaat bewegen.
*Ik heb veel teveel gegeten! Shit shiiit shiiiiiiit shiiiit shiiit shiiit shiiiit ...Ik heb veel teveel gegeten! Shit
Tja.... Dat krijg je nou van al die hete saus hè*Ik heb veel teveel gegeten! Shit shiiit shiiiiiiit shiiiit shiiit shiiit shiiiit ...
Koolhydraten in je maaltijd -> verhoogde bloedsuiker -> aanmaak van insuline wat bloedsuiker weer verlaagd.Als je begonnen met je studie bent, ben ik ook wel nieuwsgierig naar KETO. Mij kan je namelijk niet wijs maken dat een gebakken ei met kaas spek en mayonaise gezonder is dan een banaan of appel. Mijn moeder deed dat een paar jaar geleden en was wel 7kg afgevallen binnen 1,5 week dus ik weet niet wat ik moet geloven😂
Wat ik hierboven uitlegde ondersteund ook wat jij hier zegt! Daarom is veel suiker met veel vet (gemiddeld McDonalds menu) zo’n helse combo! Je lichaam krijgt koolhydraten binnen, je lichaam stopt met het verbranden van lichaamsvet maar verbrandt nooit alle gegeten koolhydraten terwijl je op je luie reet zit te klagen over de hoeveelheid sla op je BigMac, dus worden de koolhydraten (bij heel veel mensen met een westers dieet tenminste) omgezet en opgeslagen als vet. Daarbij eet je dus ook nog vetten, die je door de insuline spike (door de koolhydraten) niet zult verbranden maar ook direct de opslag in gaan.Voor afvallen is heel belangrijk natuurlijk hoeveel je per maaltijd eet, maar ook welke combinatie van voeding stoffen je eet!
Misschien interessant om je eens te verdiepen in de term "insuline resistentie".Niet eten na 20:00 is slim, maar niet eten vóór 12:00 is dom want daarmee sla je de belangrijkste maaltijd van de dag over: ontbijt.
Spieren kweken kost veel energie en die gebruiken ook veel energie als je sport.
Klinkt als een buik die ik deze stop-acties weet te vermijden. 4 jaar terug toen ik stopte met blowen en Pregabaline van 600mg naar 150mg terug had gebracht, ging het niet goed met mijn buik. Die werd alleen maar breeder.. Was toen ook gestopt met tabak.
Ja, beweging is zeker ook aan te raden natuurlijk, maar de regelmaat van volkoren brood en pasta is denk ik ook niet een probleem, maar misschien wel de hoeveelheidIk eet regelmatig volkoren brood maar dacht dat dat geen probleem zou zijn?
Ik eet regelmatig volkoren pasta maar dacht dat dat geen probleem zou zijn? ...
Maar als je 3 kg vlees en verder alleen groentes eet, dan val je nog steeds af volgens mij en hoef je in principe niet te bewegen. Dus het maakt volgens mij wel uit wat je eet. Of in ieder geval, suikers, wit brood ed zorgen voor opgezwollen buik is mijn ervaring.Minder eten dan je verbruikt, dan komt het vanzelf goed. Of je dat nu doet met gefrituurde suiker of komkommers maakt in feite niks uit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."