#1
Gamen met mensen online. Of juist veel dingen in huis doen
Is niks voor jou...😄Momenteel plak ik echt aan men telefoon en niets dat me kan afleiden om er vanaf te komen.
Nee he dat vond ik ook😅Is niks voor jou...😄
Mooie ventLinks rukken, rechts bakken is mijn motto
Ha! Hier nog één! Lego is geniaal, kan het uren doen. Zalig. De klikjes van de blokjes werken ook een soort van therapeutisch voor me. Heb jij dat ook?Noem me me maar een klein kind maar soms zit ik een hele nacht aan de lego mokerhard te gaan, muziek erbij, genieton
Als ik ze zou horen onder de muziek denk ik wel, maar dat is vaak niet aan de orde. Ik heb wel van die fases dat ik als een zombie 1 minuut een stukje zoek 💀Ha! Hier nog één! Lego is geniaal, kan het uren doen. Zalig. De klikjes van de blokjes werken ook een soort van therapeutisch voor me. Heb jij dat ook?
Als ik snachts, na een avonddienst zit te legoën, dan doe ik dat in stilte. Vrouw en kinderen op bed en hup lekker bouwen. Ieder blokje wat plaats is een blokje meer ruimte in mijn hoofd. Snap je?Als ik ze zou horen onder de muziek denk ik wel, maar dat is vaak niet aan de orde. Ik heb wel van die fases dat ik als een zombie 1 minuut een stukje zoek 💀
Werkt zeker rustgevend en stemmingsverbeteterend, maar in combinatie met gebruik transformeer ik in een bouwmachine die een set in elkaar ramtAls ik snachts, na een avonddienst zit te legoën, dan doe ik dat in stilte. Vrouw en kinderen op bed en hup lekker bouwen. Ieder blokje wat plaats is een blokje meer ruimte in mijn hoofd. Snap je?
Ja ik snap t. En weet je, eigenlijk is lego ook gewoon super kut.Werkt zeker rustgevend en stemmingsverbeteterend, maar in combinatie met gebruik transformeer ik in een bouwmachine die een set in elkaar ramt
Koop ik een doos van 400 euro, 1 nachtje hup klaar. Maar het bouwen.... Zalig. Goed voor mijn kop!Ja ik snap t. En weet je, eigenlijk is lego ook gewoon super kut.
Want maakt niet uit hoe groot het is, ik blijf doorgaan tot hij klaar is. En dan vind ik het niet meer leuk.
Ik ben echt het tegenovergestelde, ik wil graag bouwen maar heb vooral grote sers, ik doe hier weken over en dan steeds kleine zakjes, maar sommige dagen smijt ik de bekft in elkaar voor ik het door hebKoop ik een doos van 400 euro, 1 nachtje hup klaar. Maar het bouwen.... Zalig. Goed voor mijn kop!
Ja duidelijk, zou willen dat ik dat ook kon, zou ik veel langer plezier hebben van mijn geld. Ik ben weleens jaloers op die gassies die gesponsord worden op YouTube. Krijgen én gratis lego en ze verdienen grof geld met die filmpjes maken.Ik ben echt het tegenovergestelde, ik wil graag bouwen maar heb vooral grote sers, ik doe hier weken over en dan steeds kleine zakjes, maar sommige dagen smijt ik de bekft in elkaar voor ik het door heb
Je het plezier zit hem echt in het bouwen, op uitzondering-sets na. Ben er na het bouwen snel op uitgekeken helaasJa duidelijk, zou willen dat ik dat ook kon, zou ik veel langer plezier hebben van mijn geld. Ik ben weleens jaloers op die gassies die gesponsord worden op YouTube. Krijgen én gratis lego en ze verdienen grof geld met die filmpjes maken.
Lijkt me wel wat, legoën als je werk zijnde 😊
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."