Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"snuifkundigekkr zei: Mdma en wiet....bah kk troep! Klik om te vergroten... Mee eens"
"Lemmy zei: Speed Klik om te vergroten... walgelijk idd"
"Hi allemaal! Iemand die wat meer informatie heeft over de RC ban? Is het bekend vanaf wanneer deze ban zal gelden en voor welke stoffen? fijne nacht/dag ! -joyce"
"HappyMind zei: Laat ons niet langer in spanning... Hoe heb je de nacht doorgebracht? Heb je jezelf nog kunnen vermaken? Klik om te vergroten... Ik heb maar zitten tekenen en roken😭 Daarna hele tijd staren naar plafond en bijnemen, leuker om met vrienden te snuiven maar moest op😁"
"HappyMind zei: Wat heb je getekend? Klik om te vergroten... Drugs🤣😊"
"Mijn ideeën zijn op... momenteel nachtje door aan de 3c. Wat doen jullie als je in je eentje een nachtje doorsnuift? ben heel benieuwd naar jullie antwoorden, lmk"
"sayoefie zei: Ik wil volgende week zondag voor het eerst 3m proberen. Maar ben van plan om 1 gram te halen en laat in de avond te beginnen en dan de hele avond door en als ik wat over hou ook op school. Gaan mensen duidelijk kunnen zien aan m'n kop dat ik doorgesnoven ben of valt het nog te verbergen? Ik ben gebruiker van 3cmc dus heb al wat ervaring met doorgesnoven zijn. Alleen hoorde dat 3mmc veel heftiger is. En hebben jullie nog wat tips aangezien het wel m'n eerste keer 3mmc gaat zijn. ohja en is het uberhaupt handig om de eerste keer nacht door te halen met 1 gram. Klik om te vergroten... Dit is zo slim (absoluut niet), zorg voor jezelf ! (Ik doe mee zondag)"
"3cmc, werkt ongeveer 30 minuut. Maar kan snappen dat 3cmc niet iets is wat je zoekt imvb de nadelen."
"Roze Olifant zei: Duurt als ik Psychonautwiki moet geloven toch echt gemiddeld langer dan een uur… zeker als je het oraal neemt. * Edit: Ah nee laat maar, ik keek bij 3-MMC. 😂 Klik om te vergroten... Hahahahha ken gebeuren, 3cmc is bij mij zeker na 30 min wel uitgewerkt. Wel snuivend, geen idee hoe het met oraal zit."
"Zelf heb ik best wat substanties gebruikt. Door xtc misbruik (wat eigen schuld is) haat ik xtc het meeste. Word misselijk bij de gedachte. Keta geeft me vaak paniek dus ik denk deze 2. Ben benieuwd naar jullie reacties! - Joyce"