#1
Zou er echt mee uitkijken. Een vriend van me werd ook paranoïde en was op een gegeven moment een week in een soort van psychose. Zou met die zooi kappen voordat jou ook zoiets overkomt.
Dat krijg je met stimulanten als je er gevoelig voor bent en hoog doseert. Tijd om te stoppen.Hee hooi, ik lees al een lange tijd verschillende soorten topics. Maar nu maak ik ook maar eens een account aan haha.
Oké oké hier is mijn struggle. Sinds kort heb ik dus elke keer als ik 3cmc gebruik hebt, maakt eigenlijk niet uit hoeveel gram ik neem. Dat ik vrijwel direct na gebruik de effecten krijg wat vrij logisch is. Maar kort daarna krijg ik ook het vervelende effect genaamd paranoïde gedachten, het is zelfs zo erg dat ik allemaal dingen zie en hoor die er helemaal niet zijn. Hebben meer mensen dit ook? En hoe kan dit gebeuren?
Dat sowieso, al las ik die zin meer als: "zelfs met heel weinig krijg ik deze paranoïa effecten al.""maakt niet uit hoeveel gram ik neem"
Misschien ligt daar een reden in verscholen. Less is more.
Ja ik bedoelde het ook meer in de zin van als ik klein beetje neem gebeurt het ook al. Slaapproblemen nou die ken ik genoeg. Ja mijn mentale gezondheid is belangrijker dan de drugs.Dat sowieso, al las ik die zin meer als: "zelfs met heel weinig krijg ik deze paranoïa effecten al."
Je bent er dan inderdaad heel gevoelig voor @Sebastiaann. Ik zou je vragen of je wellicht ook slaapgebrek hebt door het gebruiken en dat (mede) daardoor de effecten misschien komen, maar je gaf al aan dat ze kort na de gewenste effecten komen. Slaapgebrek (icm stims) zorgt namelijk vaak ook voor dergelijke effecten.
Beter er maar gewoon helemaal vanaf blijven als je er zo gevoelig voor blijkt te zijn ja.
Slaapproblemen en ook dat je met veel dingen zit die je niet verwerkt door er bijvoorbeeld over te praten, draagt hier beide aan bij.Ja ik bedoelde het ook meer in de zin van als ik klein beetje neem gebeurt het ook al. Slaapproblemen nou die ken ik genoeg. Ja mijn mentale gezondheid is belangrijker dan de drugs.
Nee ik gebruik alleen 3CMC en heel af en toe erbij blowenGebruik je alleen 3CMC, of blow je er ook bij?
Ik las laatst dat ze nu in klinische setting 3-MMC (lijkt me toch aardig verwant aan 3-CMC) toepassen in plaats van MDMA, omdat patiënten op die laatste soms met hun behandelaars wilden knuffelen/een beetje te "loving" werden.Ik heb mijn voorraadje 3CMC ondertussen weg gepleurt. De (geringe) positieve effecten vind ik niet opwegen tegen de nadelige. Ik vind het écht rotzooi.
Kan het exacte artikel niet terugvinden. Het kan zijn dat ik dit behandeld zag worden in een youtube video.Interessant!
Waar las je dat?
Nee je krijgt minder het knuffel gevoel en meer het kei hard pompen de hele dag/nacht door alle hoeken van de kamer laten zien gevoel. Vind het trouwens bijzonder dat ze dat in therapeutische setting doen hoe verslavend het is.Ik las laatst dat ze nu in klinische setting 3-MMC (lijkt me toch aardig verwant aan 3-CMC) toepassen in plaats van MDMA, omdat patiënten op die laatste soms met hun behandelaars wilden knuffelen/een beetje te "loving" werden.3-MMC zou dat effect niet hebben.
Mocht je het een keer doen, beter oraal dan snuiven. Het effect is beter, meer een MDMA-light gevoel in plaats van alleen maar strak. Bij snuiven heeft het stimulerende de overhand.Ik las laatst dat ze nu in klinische setting 3-MMC (lijkt me toch aardig verwant aan 3-CMC) toepassen in plaats van MDMA, omdat patiënten op die laatste soms met hun behandelaars wilden knuffelen/een beetje te "loving" werden.3-MMC zou dat effect niet hebben.
En ik moet toegeven, ik kreeg toen heel even een gevoel van: ik ben nu ook wel benieuwd naar dat 3-MMC. Maar uitspraken als de jouwe doen me dan weer denken: nah, pass...
Ja ik was er ook een beetje verbaasd over, met mijn (misschien ook niet helemaal kloppende) beeld van 3-MMC en aanverwanten. Maar het schijnt dus volgens sommige behandelaars productief toegepast te kunnen worden in een dergelijke setting, met voordelen boven MDMA.Nee je krijgt minder het knuffel gevoel en meer het kei hard pompen de hele dag/nacht door alle hoeken van de kamer laten zien gevoel. Vind het trouwens bijzonder dat ze dat in therapeutische setting doen hoe verslavend het is.
Ja inderdaad ik begrijp dat de handeling van snuiven wellicht eerder aanzet tot vaker nemen.Mocht je het een keer doen, beter oraal dan snuiven. Het effect is beter, meer een MDMA-light gevoel in plaats van alleen maar strak. Bij snuiven heeft het stimulerende de overhand.
Bij snuiven treedt ook sneller de behoefte aan constant bijnemen op, ik heb het idee dat de meeste probleemgevallen het snuiven. Natuurlijk bedoel ik niet dat slikken niet verslavend kan zijn, maar wel wat makkelijker om te kiezen niet bij te nemen. Ook omdat het wat langer werkt.
Hey Sebastiaan, ik krijg ook zulke paranoïde gedachtes bij 3cmc.(na best veel genomen te hebben) Wat bij mij hielp was als de symptomen begonnen op te komen, nam ik een pallet Bromazolam, bij mij hielp het goed tegen de vervelende bij effecten van de 3cmc, minder graving, niet meer paranoia en gewoon te kunnen slapen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."