#1
Zou er echt mee uitkijken. Een vriend van me werd ook paranoïde en was op een gegeven moment een week in een soort van psychose. Zou met die zooi kappen voordat jou ook zoiets overkomt.
Nee ik gebruik alleen 3CMC en heel af en toe erbij blowenGebruik je alleen 3CMC, of blow je er ook bij?
Ik las laatst dat ze nu in klinische setting 3-MMC (lijkt me toch aardig verwant aan 3-CMC) toepassen in plaats van MDMA, omdat patiënten op die laatste soms met hun behandelaars wilden knuffelen/een beetje te "loving" werden.Ik heb mijn voorraadje 3CMC ondertussen weg gepleurt. De (geringe) positieve effecten vind ik niet opwegen tegen de nadelige. Ik vind het écht rotzooi.
Kan het exacte artikel niet terugvinden. Het kan zijn dat ik dit behandeld zag worden in een youtube video.Interessant!
Waar las je dat?
Nee je krijgt minder het knuffel gevoel en meer het kei hard pompen de hele dag/nacht door alle hoeken van de kamer laten zien gevoel. Vind het trouwens bijzonder dat ze dat in therapeutische setting doen hoe verslavend het is.Ik las laatst dat ze nu in klinische setting 3-MMC (lijkt me toch aardig verwant aan 3-CMC) toepassen in plaats van MDMA, omdat patiënten op die laatste soms met hun behandelaars wilden knuffelen/een beetje te "loving" werden.3-MMC zou dat effect niet hebben.
Mocht je het een keer doen, beter oraal dan snuiven. Het effect is beter, meer een MDMA-light gevoel in plaats van alleen maar strak. Bij snuiven heeft het stimulerende de overhand.Ik las laatst dat ze nu in klinische setting 3-MMC (lijkt me toch aardig verwant aan 3-CMC) toepassen in plaats van MDMA, omdat patiënten op die laatste soms met hun behandelaars wilden knuffelen/een beetje te "loving" werden.3-MMC zou dat effect niet hebben.
En ik moet toegeven, ik kreeg toen heel even een gevoel van: ik ben nu ook wel benieuwd naar dat 3-MMC. Maar uitspraken als de jouwe doen me dan weer denken: nah, pass...
Ja ik was er ook een beetje verbaasd over, met mijn (misschien ook niet helemaal kloppende) beeld van 3-MMC en aanverwanten. Maar het schijnt dus volgens sommige behandelaars productief toegepast te kunnen worden in een dergelijke setting, met voordelen boven MDMA.Nee je krijgt minder het knuffel gevoel en meer het kei hard pompen de hele dag/nacht door alle hoeken van de kamer laten zien gevoel. Vind het trouwens bijzonder dat ze dat in therapeutische setting doen hoe verslavend het is.
Ja inderdaad ik begrijp dat de handeling van snuiven wellicht eerder aanzet tot vaker nemen.Mocht je het een keer doen, beter oraal dan snuiven. Het effect is beter, meer een MDMA-light gevoel in plaats van alleen maar strak. Bij snuiven heeft het stimulerende de overhand.
Bij snuiven treedt ook sneller de behoefte aan constant bijnemen op, ik heb het idee dat de meeste probleemgevallen het snuiven. Natuurlijk bedoel ik niet dat slikken niet verslavend kan zijn, maar wel wat makkelijker om te kiezen niet bij te nemen. Ook omdat het wat langer werkt.
Hey Sebastiaan, ik krijg ook zulke paranoïde gedachtes bij 3cmc.(na best veel genomen te hebben) Wat bij mij hielp was als de symptomen begonnen op te komen, nam ik een pallet Bromazolam, bij mij hielp het goed tegen de vervelende bij effecten van de 3cmc, minder graving, niet meer paranoia en gewoon te kunnen slapen.
Hey Sebastiaan, ik krijg ook zulke paranoïde gedachtes bij 3cmc.(na best veel genomen te hebben) Wat bij mij hielp was als de symptomen begonnen op te komen, nam ik een pallet Bromazolam, bij mij hielp het goed tegen de vervelende bij effecten van de 3cmc, minder graving, niet meer paranoia en gewoon te kunnen slapen.
Heb je op zich gelijk in.Drugs met drugs bestrijden heet dat.
Het mondt namelijk nooit uit in steeds benzo's blijven gebruiken. Ik prefereer normaal ook te slapen zonder benzo.
Mogelijk dat als men zich een periode minder goed voelt, dat men er eerder naar grijpt.Zo is het bij mij ook begonnen maar goed, iedereen is anders.
Is dat niet niet zonde van de 'tripverwerking' met name bij tripmiddelen zoals LSD?Toch gooi ik er zelf ook meestal een benzo in na 6-APB tegenwoordig en ook na LSD.
Ik heb met LSD helaas vrij veel last van bodyload. Dit merk ik tijdens de trip zelf niet zo, omdat de trip dat overstemt, maar als de trip is uitgewerkt blijf ik nog zo'n 4 uren achter met een gevoel alsof ik onder hoogspanning sta (overdreven gezegd natuurlijkIs dat niet niet zonde van de 'tripverwerking' met name bij tripmiddelen zoals LSD?
Had altijd begrepen dat benzo's de positieve na-effecten van tripmiddelen lamleggen/afbreken?
Heb het zelf nooit gedaan dus ik spreek niet uit ervaring
Klinkt logisch dat je dat doet als je dan nog de afterglow kan meemaken, dan snap ik het.En nee, ik heb ook zo altijd een positieve afterglow de volgende dag.
Inderdaad en zo'n chemisch pilletje slikken na zo'n natuurlijke psilo-ervaring doet echt compleet afbreuk aan de ervaring die de paddenstoeltjes geven.Na psilocybine wil ik geen benzo nemen. Maar daarbij heb ik die (electrisch aanvoelende) bodyload van LSD dan ook niet. Psilo laat me juist heel lichamelijk ontspannen achter! Alsof ik gedurende een paar uren lang heel langzaam terug op aarde wordt gezet, alsof ik in een zacht kussen val. Het is zelfs 1 van de favoriete delen van een trip voor mij! Ik ben dan meer ontspannen dan met wiet, maar dan zonder de sloomheid en verwarring. Waardoor ik goed in staat ben terug te denken aan de trip.
Nee nee! Nooit tijdens de trip zelf! Nou ja behálve dan in een echt noodgeval, maar dat doe ik echt niet gauw, aangezien ik denk dat je daar veel beter doorheen kunt werken (als je weet dat dat je lukt). Ik heb het 1 keer gedaan en dat was heel raar. Je kalmeert wel, maar het voelt toch ook fout. Je ziet praktisch hetgeen waar je mee zat weer terug zakken je onderbewuste in, wetende dat het daar zal wachten om weer op een ander moment boven te komen. Voelt niet goed.Klinkt logisch dat je dat doet als je dan nog de afterglow kan meemaken, dan snap ik het.
Waarschijnlijk zit het grote verschil er ook in denk ik wanneer je de benzo neemt, als je die tijdens je trip neemt om hem te willen afsluiten... dat dan misschien alles verstoord word en de afterglow uitblijft.
Nee, daar moet ik ook niet aan denken! Maar dus ook mede omdat ik dan juist geniet van de natuurlijke comedown van de psilo, waarbij ik me heel relaxt voel en meestal enorm geïnspireerd door wat ik net mee heb gemaakt.Inderdaad en zo'n chemisch pilletje slikken na zo'n natuurlijke psilo-ervaring doet echt compleet afbreuk aan de ervaring die de paddenstoeltjes geven.
Zou zelfs niet in me kunnen opkomen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."