Klinkt logisch dat je dat doet als je dan nog de afterglow kan meemaken, dan snap ik het.
Waarschijnlijk zit het grote verschil er ook in denk ik wanneer je de benzo neemt, als je die tijdens je trip neemt om hem te willen afsluiten... dat dan misschien alles verstoord word en de afterglow uitblijft.
Nee nee! Nooit tijdens de trip zelf! Nou ja behálve dan in een echt noodgeval, maar dat doe ik echt niet gauw, aangezien ik denk dat je daar veel beter doorheen kunt werken (als je weet dat dat je lukt). Ik heb het 1 keer gedaan en dat was heel raar. Je kalmeert wel, maar het voelt toch ook fout. Je ziet praktisch hetgeen waar je mee zat weer terug zakken je onderbewuste in, wetende dat het daar zal wachten om weer op een ander moment boven te komen. Voelt niet goed.
Toch vind ik het een prettig idee om benzo's te hebben liggen voor dat mogelijk vreselijk bad gaan. Ik ben een keer vreselijk bad gegaan en heb toen geen benzo genomen. Had ze wel liggen, maar heb er simpelweg niet aan gedacht. En ben daar achteraf blij om, omdat ik er toen doorheen gewerkt heb. Het is meer het idee dát ik ze heb liggen, dat al gerust stelt.
Maar nee, gebruik ze bij LSD dus echt wanneer ik zeker weet dat de trip voorbij is. Vaak zit ik dan nog twee uren met de bodyload en neem dan de benzo in. Dan is wel zeker dat de trip voorbij is. En het voelt dan eerlijk gezegd wel fijn om dat scherpe randje eraf te halen. Maar het is dus ook echt dat: het scherpe randje eraf halen. Het haalt bij lange na niet het oncomfortabele van de bodyload er helemaal af bij mij. Dat is pas de volgende dag na een goede nacht slapen.
Inderdaad en zo'n chemisch pilletje slikken na zo'n natuurlijke psilo-ervaring doet echt compleet afbreuk aan de ervaring die de paddenstoeltjes geven.
Zou zelfs niet in me kunnen opkomen.
Nee, daar moet ik ook niet aan denken! Maar dus ook mede omdat ik dan juist geniet van de natuurlijke comedown van de psilo, waarbij ik me heel relaxt voel en meestal enorm geïnspireerd door wat ik net mee heb gemaakt.