Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heyhoi, ik en een goede vriend van mij willen dus binnenkort voor de eerste leer 2mmc proberen op te likken. dit om te kijken het effect sterker is en hoe lang het duurt voordat je er wat van voelt. in het verleden we vaker 2mmc gehad dus het is niet onbekend! mocht je ervaring hebben of tips, hieronder in de comments! echt alles is welkom ps niet haten, ik heb disleysie"
"dankjewel voor je antwoord! wat is boofen? heb hier nog nooit van gehoord"
"thanks je bent mijn held @DjYella"
"Hee hooi, ik lees al een lange tijd verschillende soorten topics. Maar nu maak ik ook maar eens een account aan haha. Oké oké hier is mijn struggle. Sinds kort heb ik dus elke keer als ik 3cmc gebruik hebt, maakt eigenlijk niet uit hoeveel gram ik neem. Dat ik vrijwel direct na gebruik de effecten krijg wat vrij logisch is. Maar kort daarna krijg ik ook het vervelende effect genaamd paranoïde gedachten, het is zelfs zo erg dat ik allemaal dingen zie en hoor die er helemaal niet zijn. Hebben meer mensen dit ook? En hoe kan dit gebeuren?"
"Ja ik ben er ieder geval achter gekomen dat ik daar heel gevoelig voor ben. Ja heb nu zelf stappen ondernomen door er volledig mee te stoppen. Ja goede vraag hoe het komt, er spookt sowieso al heel veel door mijn hoofd en praat er nooit met iemand over. Dus waarschijnlijk is dat ook 1 van de grotere oorzaken ervan."
"Mindless zei: Dat sowieso, al las ik die zin meer als: "zelfs met heel weinig krijg ik deze paranoïa effecten al." Je bent er dan inderdaad heel gevoelig voor @Sebastiaann. Ik zou je vragen of je wellicht ook slaapgebrek hebt door het gebruiken en dat (mede) daardoor de effecten misschien komen, maar je gaf al aan dat ze kort na de gewenste effecten komen. Slaapgebrek (icm stims) zorgt namelijk vaak ook voor dergelijke effecten. Beter er maar gewoon helemaal vanaf blijven als je er zo gevoelig voor blijkt te zijn ja. Klik om te vergroten... Ja ik bedoelde het ook meer in de zin van als ik klein beetje neem gebeurt het ook al. Slaapproblemen nou die ken ik genoeg. Ja mijn mentale gezondheid is belangrijker dan de drugs."
"MDMAutist zei: Gebruik je alleen 3CMC, of blow je er ook bij? Klik om te vergroten... Nee ik gebruik alleen 3CMC en heel af en toe erbij blowen"
"Spatsen zei: Voor de eerste keer zou ik het aanraden om het in een rustige en vertrouwde omgeving te doen. Puur om te ervaren hoe het is, en wat het met je doet. Geniet er van! Klik om te vergroten... Dankjewel! Ja, ik doe het in een vertrouwde omgeving bij een hele goede vriend."
"Ola allemaal, 😉 Weet iemand waarom je nog steeds 2F Ketamine kan kopen via bepaalde websites? Ik dacht dat alles vanaf 1 juli verboden zal worden?"
"niemand?"