Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3CMC bijwerkingen?

3CMC bijwerkingen?

46 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
r
roerdomp24Lid
01-01-2024, 00:00
#1
roerdomp24 zei:
Snuiven ga ik niet doen daar gaat me neus van bloeden en doet fucking zeer.
Ik denk dat het dan voor mij hier ophoud 3cmc.

Ik heb 3mec dat morgen geleverd wordt
En ook ED-DB (Eutylone) Kristallen

Kijken wat dat doet
Klik om te vergroten...
Iemand daar ervaring mee toevalig?
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoogstwaarschijnlijk vervuilde batch. Binnenkort maar even testen🙃

1E29600D-EC25-4D5A-8F55-54D7D1320F20.jpeg
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
denk dat vele deugs niet ok gaan werken door die maagtabletten helaas
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#4
PinkFluffyUnicorn zei:
Bruin?
Klik om te vergroten...
Ja 😅
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beste leden,

afgelopen weekend een top dag gehad op intents festival. Samen met 2 maten 2 gram 3cmc gekocht op internet. De eerste gram beviel ons prima en we hadden het naar ons zin.

Echter toen we aan ons tweede gram begonnen ging er iets goed mis. We namen elk een beetje de een wat meer dan de ander. Al gauw merkten wij dat er iets mis was aan deze substantie. We werken alle 3 heel erg vaag en duizelig. Vergelijk het met een gevoel alsof je heel heel veel alcohol hebt gehad. Bij een iemand was het zelf zo erg dat hij er bij moest zitten en minimaal een kwartier moest bijkomen. We zijn hier een beetje van geschrokken maar we zijn ons bewust van de risico’s van research chemicals. Dus wat gebeurd is is gebeurd.

We wouden het laatste spul gaan testen om duidelijkheid te scheppen. Maar helaas zijn we het zakje verloren :((

nu vraag ik jullie niet om speculaties ook al leid de vraag daar wel een beetje naar maar hoe groot is de kans dat de vendor een verkeerde rc opgestuurd heeft of misschien wel een vervuilde? Of zijn deze hevige effecten bekend bij meer mensen die 3cmc gebruikt hebben. Testen kan nu niet meer dus vandaar deze post. Nooit geschoten altijd mis
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
dit is dus gewoon speculatie/gissen
het kan komen door teveel 3cmc(verhoging hartslag e.d ), het kan ook een andere subtantie zijn geweest
H
HighonlifeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kan je geen antwoord geven op deze vraag, maar het valt me op dat er vaker vergelijkbare topics voorbij komen. Je bent niet de eerste bij wie ik dit lees. Ik ben zelf vrij terughoudend met RC's, zeker omdat ik weet dat het nieuwe stoffen zijn waarover simpelweg nauwelijks iets bekend is. Mogelijk heb je dus te maken met bijwerkingen van deze stof. Testen vooraf kan je uitsluitsel geven over met welke stof je te maken hebt, dus wellicht een goed plan voor een eventuele volgende keer. Ik prefereer toch nog steeds de 'klassieke' middelen.
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
dit is dus gewoon speculatie/gissen
het kan komen door teveel 3cmc(verhoging hartslag e.d ), het kan ook een andere subtantie zijn geweest
Klik om te vergroten...
Highonlife zei:
Ik kan je geen antwoord geven op deze vraag, maar het valt me op dat er vaker vergelijkbare topics voorbij komen. Je bent niet de eerste bij wie ik dit lees. Ik ben zelf vrij terughoudend met RC's, zeker omdat ik weet dat het nieuwe stoffen zijn waarover simpelweg nauwelijks iets bekend is. Mogelijk heb je dus te maken met bijwerkingen van deze stof. Testen vooraf kan je uitsluitsel geven over met welke stof je te maken hebt, dus wellicht een goed plan voor een eventuele volgende keer. Ik prefereer toch nog steeds de 'klassieke' middelen.
Klik om te vergroten...
Ben na dit ook genezen van dit soort RC’s

Het gaat al een hele poos goed bij deze vendor. En ik weet 99% zeker dat deze vendor ook bekend is bij jullie. Dus sen dergelijke fout als een verkeerde of vervuilde stof opsturen zou een zeer grote fout zijn. Ik kan het haast niet bedenken dat dat mogelijk is.

Nu ben ik weer aan het speculeren 🫢 blijft moeilijk.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blijft moeilijk en gissen maar met een rc zoals deze kan je die bijwerkingen wel krijgen. Als je van de meeste stimulanten net iets teveel neemt zijn duizelig, misselijk, te warm krijgen,... bekende effecten.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
PsyTekz zei:
Blijft moeilijk en gissen maar met een rc zoals deze kan je die bijwerkingen wel krijgen. Als je van de meeste stimulanten net iets teveel neemt zijn duizelig, misselijk, te warm krijgen,... bekende effecten.
Klik om te vergroten...

Dit. Ik heb geen ervaring met 3-CMC ansich, maar ‘vaag, duizelig en misselijk’ klinken gewoon als the usual common stim/entactogeen-bijwerkingen op (te) hoge doseringen.
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#11
Duwd zei:
Hoogstwaarschijnlijk vervuilde batch. Binnenkort maar even testen🙃

Bekijk bijlage 51707
Klik om te vergroten...
Bruin?
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bruine 3cmc? Die zou ik direct weg flikkeren zonder het zelfs te laten testen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
lol basterdsuiker
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
roerdomp24 zei:
Iemand daar ervaring mee toevalig?
Klik om te vergroten...

Vandaag aan 3-cmc , morgen 3mec... hoeveel dagen na elkaar gebruik je al?
3-mec voelt vuil en toxisch aan vanuit mijn beleving. Korte werkingsduur en de gekende neven effecten.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
roerdomp24 zei:
Ik ben sinds kort 3cmc gaan gebruiken, als ik het sneuf voel ik er heel erg veel van maar van korte duur. Nu stop ik het in capsules begon met 100mg voelde ik niks van. Toen 150 ook geen effect, toen begon ik het raar te vinden. Nu prop ik me capsules vol met 675mg en ook daar voel ik niks van okal neem ik 2,3 capsules tegelijkertijd. Snuiven wil ik niet meer want dat is heel onprettig.

Ik weeg al me capsules af met een speciale weegschaal en heb al van andere leverancier geprobeerd. Kan iemand mij dit uitleggen waarom ik niks voel ondanks die grote hoeveelheden.
Klik om te vergroten...

PsyTekz zei:
Maak het niet gekker dan dat ajb.
Zomaar met gekke doseringen gooien zonder dat je iets voelt.
Dan stop je er beter mee.
Klik om te vergroten...

roerdomp24 zei:
Als ik het snuif dan merk ik het wel dat is toch raar
Klik om te vergroten...

MR_CHIP zei:
nee ongevoelig voor sommige drugs kan voorkomen , tramadol.doet bij mij geen reet maak niet uit hoeveel ik neem
Klik om te vergroten...


Ben ik de enige die hier een beetje tequila en vodka vibes van krijg? 😂

Pas op met dergelijke belachelijke doseringen. In dit geval kan je misschien beter pluggen en je dosissen wèl fatsoenlijk houden.

Meerdere capsules van 675mg pakken is gewoon gekkenwerk. En dat hoor je dan van mij 😂
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
je hebt kans door je maagzuur problemen heel veel drugs niet optimaal worden opgenomen
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
je hebt kans door je maagzuur problemen heel veel drugs niet optimaal worden opgenomen
Klik om te vergroten...

Je hebt ook kans dat dagelijks drugs slikken je maagzuur geeft.

Ik spot hier een vicieuze cirkel
r
roerdomp24Lid
01-01-2024, 00:00
#18
LucidLucy zei:
Je hebt ook kans dat dagelijks drugs slikken je maagzuur geeft.

Ik spot hier een vicieuze cirkel
Klik om te vergroten...
Ik ben nu 25 de laatste keer dat ik ooit drugs had gebruikt was op mijn 22. Voor de rest alleen maar alcohol.

Ik slik al vanaf kinds maag beschermers zit helaas in de familie maag problemen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
LucidLucy zei:
Je hebt ook kans dat dagelijks drugs slikken je maagzuur geeft.

Ik spot hier een vicieuze cirkel
Klik om te vergroten...
ik denk niet dat die dagelijks slikt
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
roerdomp24 zei:
Ik ben nu 25 de laatste keer dat ik ooit drugs had gebruikt was op mijn 22. Voor de rest alleen maar alcohol.

Ik slik al vanaf kinds maag beschermers zit helaas in de familie maag problemen.
Klik om te vergroten...
hoevaak drink je alcohol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."