#1
Jaa ik heb last van maagzuurelke dag?
Jaa ik heb last van maagzuurelke dag?
Snuiven ga ik niet doen daar gaat me neus van bloeden en doet fucking zeer.ik weet wel dat de zuurtegraad te maken heeft met hoe drugs opgenomen worden , wat je dus bypasst als je snuift
Iemand daar ervaring mee toevalig?Snuiven ga ik niet doen daar gaat me neus van bloeden en doet fucking zeer.
Ik denk dat het dan voor mij hier ophoud 3cmc.
Ik heb 3mec dat morgen geleverd wordt
En ook ED-DB (Eutylone) Kristallen
Kijken wat dat doet
Iemand daar ervaring mee toevalig?
Ik ben sinds kort 3cmc gaan gebruiken, als ik het sneuf voel ik er heel erg veel van maar van korte duur. Nu stop ik het in capsules begon met 100mg voelde ik niks van. Toen 150 ook geen effect, toen begon ik het raar te vinden. Nu prop ik me capsules vol met 675mg en ook daar voel ik niks van okal neem ik 2,3 capsules tegelijkertijd. Snuiven wil ik niet meer want dat is heel onprettig.
Ik weeg al me capsules af met een speciale weegschaal en heb al van andere leverancier geprobeerd. Kan iemand mij dit uitleggen waarom ik niks voel ondanks die grote hoeveelheden.
Maak het niet gekker dan dat ajb.
Zomaar met gekke doseringen gooien zonder dat je iets voelt.
Dan stop je er beter mee.
Als ik het snuif dan merk ik het wel dat is toch raar
nee ongevoelig voor sommige drugs kan voorkomen , tramadol.doet bij mij geen reet maak niet uit hoeveel ik neem
je hebt kans door je maagzuur problemen heel veel drugs niet optimaal worden opgenomen
Ik ben nu 25 de laatste keer dat ik ooit drugs had gebruikt was op mijn 22. Voor de rest alleen maar alcohol.Je hebt ook kans dat dagelijks drugs slikken je maagzuur geeft.
Ik spot hier een vicieuze cirkel
ik denk niet dat die dagelijks sliktJe hebt ook kans dat dagelijks drugs slikken je maagzuur geeft.
Ik spot hier een vicieuze cirkel
hoevaak drink je alcoholIk ben nu 25 de laatste keer dat ik ooit drugs had gebruikt was op mijn 22. Voor de rest alleen maar alcohol.
Ik slik al vanaf kinds maag beschermers zit helaas in de familie maag problemen.
Nu al een week of 2 niet, soms bij een feestje. Niet vaak dushoevaak drink je alcohol
Ik ben nu 25 de laatste keer dat ik ooit drugs had gebruikt was op mijn 22. Voor de rest alleen maar alcohol.
Ik slik al vanaf kinds maag beschermers zit helaas in de familie maag problemen.
Jaa ik let op me lichaam, het 2 uur geleden dat ik de laatste slikte. Ik ben er klaar mee 3cmc is blijkbaar niks voor mijVervelend. Het is helaas wel een bekend fenomeen. Vooral bij mensen die veel speed gebruiken (bommetjes) maar ook bij het snuiven van cathinonen. En uiteraard ook alcohol.
Heb er zelf ook laat van gehad met periodes door verschillende middelen.
Maareh... je hebt voor het laatst drugs gebruikt 3 jaar geleden. En dan pak je nu ineens zulke bizarre dosissen? Pas je wel een beetje op?
Ik voel het een heel klein beetje 1 tiende van wat je zou voelen als je her snuif.Jaa ik let op me lichaam, het 2 uur geleden dat ik de laatste slikte. Ik ben er klaar mee 3cmc is blijkbaar niks voor mij
Mijn slaappillen bestaan uit,denk dat vele deugs niet ok gaan werken door die maagtabletten helaas
Mijn slaappillen bestaan uit,
Bromazolam Pellets 3mg
Flubrotizolam 0.5 mg​
Flubromazepam pellet 8mg
en soms ook nog zopiclon 7.5 mg
klinkt heftig maar heb een slaapstoornis
en dit gebruik ik zo al een tijdje en dat werkt goed.
Groot deel via recept maar ik vind dit niet echt een drug, medicatie om te slapen.Ik dacht dat je zei dat je sinds 22e geen drugs meer had gebruikt?
Dit is een behoorlijke benzo cocktail. Je weet dat je hier nooit cold turkey mee zou moeten stoppen mocht je dat willen?
Ja 😅Bruin?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."