Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben sinds kort 3cmc gaan gebruiken, als ik het sneuf voel ik er heel erg veel van maar van korte duur. Nu stop ik het in capsules begon met 100mg voelde ik niks van. Toen 150 ook geen effect, toen begon ik het raar te vinden. Nu prop ik me capsules vol met 675mg en ook daar voel ik niks van okal neem ik 2,3 capsules tegelijkertijd. Snuiven wil ik niet meer want dat is heel onprettig. Ik weeg al me capsules af met een speciale weegschaal en heb al van andere leverancier geprobeerd. Kan iemand mij dit uitleggen waarom ik niks voel ondanks die grote hoeveelheden."
"PsyTekz zei: Maak het niet gekker dan dat ajb. Zomaar met gekke doseringen gooien zonder dat je iets voelt. Dan stop je er beter mee. Klik om te vergroten... Als ik het snuif dan merk ik het wel dat is toch raar"
"Raar dan dat als ik het snuif er wel wat van voel"
"MR_CHIP zei: misschien is er iets in je maag wat het neutraliseert Klik om te vergroten... Ik slik maagbeschermers omaprezol 20mg"
"MR_CHIP zei: elke dag? Klik om te vergroten... Jaa ik heb last van maagzuur"
"MR_CHIP zei: ik weet wel dat de zuurtegraad te maken heeft met hoe drugs opgenomen worden , wat je dus bypasst als je snuift Klik om te vergroten... Snuiven ga ik niet doen daar gaat me neus van bloeden en doet fucking zeer. Ik denk dat het dan voor mij hier ophoud 3cmc. Ik heb 3mec dat morgen geleverd wordt En ook ED-DB (Eutylone) Kristallen Kijken wat dat doet"
"roerdomp24 zei: Snuiven ga ik niet doen daar gaat me neus van bloeden en doet fucking zeer. Ik denk dat het dan voor mij hier ophoud 3cmc. Ik heb 3mec dat morgen geleverd wordt En ook ED-DB (Eutylone) Kristallen Kijken wat dat doet Klik om te vergroten... Iemand daar ervaring mee toevalig?"