#1
misschien is er iets in je maag wat het neutraliseert
Ik slik maagbeschermers omaprezol 20mgmisschien is er iets in je maag wat het neutraliseert
Ik slik maagbeschermers omaprezol 20mg
Jaa ik heb last van maagzuurelke dag?
Snuiven ga ik niet doen daar gaat me neus van bloeden en doet fucking zeer.ik weet wel dat de zuurtegraad te maken heeft met hoe drugs opgenomen worden , wat je dus bypasst als je snuift
Iemand daar ervaring mee toevalig?Snuiven ga ik niet doen daar gaat me neus van bloeden en doet fucking zeer.
Ik denk dat het dan voor mij hier ophoud 3cmc.
Ik heb 3mec dat morgen geleverd wordt
En ook ED-DB (Eutylone) Kristallen
Kijken wat dat doet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."