Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jullie beste stim rc?

Wat is jullie beste stim rc?

70 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
StraatPiraat zei:
Dan zitten onze huisartsen op 1 lijn haha.
Heb je er vaak last van? Ik vrij regelmatig, soms kan het ook echt zeer gaan doen. Bijvoorbeeld onder het brommer rijden.
Klik om te vergroten...
Ik vooral met vochtig weer en kou. Droge kou minder. Soms wel dagelijks aanvallen helaas. Soms ook weken niet. Helaas beginnen mijn voeten soms ook al… Ja en soms idd echt zeer!
Het helemaal wit worden van de handen (bloed er uit) doet pijn, het paarse niet bij mij.
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Fenomeen van Raynaud heet het. Ik heb het ook al 20 jaar. Toch wordt ik niet “blauwer” als ik stims gebruik. Tenzij ik het te bont maak.
Klik om te vergroten...
Anticonceptie schijnt gerelateerd te zijn aan dit fenomeen, als je toevallig al 20 jaar de pil slikt is dat misschien iets om mee te experimenteren...
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#3
New Dawn zei:
Anticonceptie schijnt gerelateerd te zijn aan dit fenomeen, als je toevallig al 20 jaar de pil slikt is dat misschien iets om mee te experimenteren...
Klik om te vergroten...
In mijn geval denk ik dat het gewoon genetisch is, mijn moeder heeft er namelijk ook last van.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarschijnlijk A-PHP en MDPHP al kan ik A-PIHP ook nog altijd waarderen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
New Dawn zei:
Anticonceptie schijnt gerelateerd te zijn aan dit fenomeen, als je toevallig al 20 jaar de pil slikt is dat misschien iets om mee te experimenteren...
Klik om te vergroten...
Het is erfelijk en genetisch bepaald. 25% van de Nederlanders hebben het in meer of mindere mate. Verder is er geen andere oorzaak bekend.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
StraatPiraat zei:
In mijn geval denk ik dat het gewoon genetisch is, mijn moeder heeft er namelijk ook last van.
Klik om te vergroten...
Het is ook erfelijk. Mijn opa en moeder hadden het ook.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuffelaar zei:
Waarschijnlijk A-PHP en MDPHP al kan ik A-PIHP ook nog altijd waarderen.
Klik om te vergroten...
*Freebase mdphp
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ah, jullie zijn de geest van pippie weer aan het oproepen!

ik voel haar alweer tintelen in mijn bloed

en kriebelen aan mijn koppie!

👻💀🐒 🏴‍☠️

1625140142037.png
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Recreatief 3-fa.
Functioneel 2-fma
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
gekkemanlol zei:
heb met mijzelf nu een afspraak gemaakt dan ik 1 a 2 x per maand 3mmc mag gebruiken hopelijk houd ik mezelf aan deze afspraak
Klik om te vergroten...
Waarom zou je dat willen? Ga je dan iets bijzonders doen?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Waarom zou je dat willen? Ga je dan iets bijzonders doen?
Klik om te vergroten...
ik heb dan 2 nachten per maand helemaal voor mezelf heel veel gamen/fappen
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je zoekt dus een middel wat zoals MDMA fysiek stimulerend is en sterke entactogene effecten heeft. Dan denk ik eigenlijk dat je de beste wel gehad hebt. Je zou altijd nog wel een andere benzofuran kunnen proberen, 5-MAPB bijvoorbeeld. Maar deze zullen naar algemeen verluid nog altijd minder energiek zijn dan MDMA.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoi, ik heb het nu enkel over stims, gewoon om te zien of er nog meerwaarde te vinden is, dat reeds gebruikte stim rc's zou overtreffen.

Mijn ervaring met stims (zowel gekende als rc's voor totaal plaatje), MDMA, pep, coke, 4-FA, 6APB, 4-FMA, 3-FA, 2-FA en 2cb (al vind ik dit al meer tripmiddel).
Ik had, voor ik met die rc's begon (pak 6j terug), eigenlijk vooral een liefde voor MDMA, ondanks de ferme dinsdagdip, en meerdere dagen down. Pep en coke waren een enkele keren, puur omdat ik snuiven mr niets vond.
Mijn eerste rc was 2cb, lage dosis zou wat richting xtc effecten gaan, hoger meer lsd trippy. Zowel laag als hoog gedoseerd en wel leuk stofje, maar was voor mij zowel laag, medium en hoog gedoseerd altijd meer trippy dan een stim.

Niet veel later kwam ik 4-FA tegen om echt een MDMA vervanger te hebben, capsules en pilvorm en ja dit was lekker spul, bomvol energy, fijne bodyhigh, en kon er echt lang op doorgaan (24-36u zonder slaap), maar echt amfetamine op steroïden en als ik terug kijk, veel verslavender dan xtc/MDMA, puur door de fijne comedown met lange na-effecten en de afwezigheid v dinsdagdig. Waar ik eerst maanden tussen liet zat ik op het einde aan wekelijks gebruik. Dus misschien maar goed dat dit op de opiumlijst staat.

Het voorbije jaar eerst 4-FMA (4-fluormethamfetamine) ontdekt, wat serieus in de buurt kwam van 4-FA, net iets minder speedy, wat meer MDMA effecten, zoals meer empathischer n socialer en met na-effecten een 10-12u, waarbij slapen makkelijker ging tov 4-FA en eveneens geen dinsdagdip. Dus opzich, ook zeer fijn stofje en beter dan verwacht.

Dan, niet veel later, ontdekte ik 6-APB en man wat zat deze er boenk op, hier ben ik toch wel ferm zot van. Ten eerste, komt dit qua effecten veel meer in de buurt van MDMA en minder speedy. Minder golvend n overweldigend dan MDMA, maar heel fijne stabiele rush, die dubbel zolang doorgaat als xtc/MDMA, na de piek ervaar je nog uren na-stimulatie en zat toch tot 15u met giga pupillen. Dus deze is op dit moment top of the bill.

Daarna kwam 3mmc eveneens in capsules, zag deze hier zoveel passeren, dat ik nu zelf wou ervaren wat het met je doet. En indd het is kortwerkend en de eerste stim, waarbij ik bijnam. Komt never in de buurt van MDMA, 4-FA, 6APB en 4-FMA, alleen al omdat het pak kortwerkender is en eigenlijk van alle stims de braafste is qua effecten. Maar snapte wel meteen het bijnemen en dat dit bij snuiven nog eens zo hard zal zijn, leek zeer aannemelijk. Dus ik snap het wel dat snuivers hier verslaafd aan geraken. Heb er nog ferme voorraad van, maar is voorlopig de laatste waar ik nr zou grijpen.

Heel recent, 3-FA in pellets geprobeerd, wat me heel lang teleurstelde, de doseringen, die op psychonautwiki staan, klopten totaal niet met mn ervaring. 70mg is heavy, met 50mg begonnen en binnen de 2u zat ik op 200mg. En waar ik eerst eerder ferm teleurgesteld was, te koele focus (zie elders hier). Schreef ik er wel lappen tekst op en bleef ik er uiteindelijk nog lang op wakker. Dus het eerder totaal afkraken van dit stofje, was misschien overdreven. Ivm met 4-FA, 4-FMA en 6APB, was dit gewoon heel flauwtjes, maar uiteindelijk nog lange energy gehad.

Dus ja welke stim rc raden jullie me aan of is de moeite zeker waard met het voorgaande in je hoofd en overtreft 6-APB, 4-FA en 4-FMA?
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je het nog ergens kan vinden bij een dealer, wellicht 4-MMC. Die lijkt mij ook wel interessant na een hoop positieve verhalen, maar toen ik met RC’s begon was deze helaas al verboden!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Flualhamdulillam zei:
Je zoekt dus een middel wat zoals MDMA fysiek stimulerend is en sterke entactogene effecten heeft. Dan denk ik eigenlijk dat je de beste wel gehad hebt. Je zou altijd nog wel een andere benzofuran kunnen proberen, 5-MAPB bijvoorbeeld. Maar deze zullen naar algemeen verluid nog altijd minder energiek zijn dan MDMA.
Klik om te vergroten...
Jups, minder speedy, meer MDMA of iets dat 4-FA en 6-APB combineerd, maar denk dat ik hiervoor 4-FMA heb en dat ik daarnaast, met 6APB beste stim rc heb dat momenteel in omloop is.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nihilist88 zei:
Jups, minder speedy, meer MDMA of iets dat 4-FA en 6-APB combineerd, maar denk dat ik hiervoor 4-FMA heb en dat ik daarnaast, met 6APB beste stim rc heb dat momenteel in omloop is.
Klik om te vergroten...
Al hoewel het geen directe vertaling biedt naar het effect van een drug… De 5-HT receptorbindingscoefficient van 5-MAPB is volgensmij nog lager dan die van 6-APB (en ook lager dan MDMA als ik het goed onthouden heb). Lager betekent in dit geval betere receptorbinding en over het algemeen meer aanspraak. Dus als je zo veel mogelijk een serotonine high zoekt is deze het proberen vast wel waard! De inconsistente tripreports over 5-MAPB en in verhouding tot 6-APB, zorgt helaas veel discussie en verwarring. Het kan dus dat je het niks vindt, of heel vergelijkbaar met 6-APB.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Flualhamdulillam zei:
Al hoewel het geen directe vertaling biedt naar het effect van een drug… De 5-HT receptorbindingscoefficient van 5-MAPB is volgensmij nog lager dan die van 6-APB (en ook lager dan MDMA als ik het goed onthouden heb). Lager betekent in dit geval betere receptorbinding en over het algemeen meer aanspraak. Dus als je zo veel mogelijk een serotonine high zoekt is deze het proberen vast wel waard! De inconsistente tripreports over 5-MAPB en in verhouding tot 6-APB, zorgt helaas veel discussie en verwarring. Het kan dus dat je het niks vindt, of heel vergelijkbaar met 6-APB.
Klik om te vergroten...
Interessant, maar las hier elders iets over 6-MAPB, maar dat dit bij weinige vendors in de shop zit, mr blijkbaar wel bij een grote vendor. Als 5-MAPB al dichter in de buurt komt van mdma, zou dit bij 6-MAPB nog meer het geval zijn. Dus ben nu daar naar opzoek, maar alvast bedankt😉
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#18
a-pihp en a-pihp

Variatie is belangrijk
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ah, jij bent er zo eentje, zo'n a-pihpo de clown.

Pipo-de-Clown.jpg

Geen a-PHP? Zit weinig verschil in vind ik.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Ah, jij bent er zo eentje, zo'n a-pihpo de clown.

Bekijk bijlage 25107

Geen a-PHP? Zit weinig verschil in vind ik.
Klik om te vergroten...
nouja zo eentje ik vond het al lekker spul toen iedereen 3-mmc niet kende....

A-php is euforischer maar veel meer negatieve effecten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."