#1
Ja beste rc's komen van de natuur!Wiet en hasj is the best !!
Ja beste rc's komen van de natuur!Wiet en hasj is the best !!
Nee deze is al lang verboden man sorry🤣Valt dit nog legaal te krijgen dan? Want dat heeft ook wel mijn interesse.
Zo ja, dankjew voor het laten weten de rest vindt ik zelf wel
Zo nee, ja dan ist fucked up XP
Lul niet, net pas 7 jaar, dat voelt toch als vorige week? Zeker als je aan de stims zitNee deze is al lang verboden man sorry🤣
Jups, minder speedy, meer MDMA of iets dat 4-FA en 6-APB combineerd, maar denk dat ik hiervoor 4-FMA heb en dat ik daarnaast, met 6APB beste stim rc heb dat momenteel in omloop is.Je zoekt dus een middel wat zoals MDMA fysiek stimulerend is en sterke entactogene effecten heeft. Dan denk ik eigenlijk dat je de beste wel gehad hebt. Je zou altijd nog wel een andere benzofuran kunnen proberen, 5-MAPB bijvoorbeeld. Maar deze zullen naar algemeen verluid nog altijd minder energiek zijn dan MDMA.
Al hoewel het geen directe vertaling biedt naar het effect van een drug… De 5-HT receptorbindingscoefficient van 5-MAPB is volgensmij nog lager dan die van 6-APB (en ook lager dan MDMA als ik het goed onthouden heb). Lager betekent in dit geval betere receptorbinding en over het algemeen meer aanspraak. Dus als je zo veel mogelijk een serotonine high zoekt is deze het proberen vast wel waard! De inconsistente tripreports over 5-MAPB en in verhouding tot 6-APB, zorgt helaas veel discussie en verwarring. Het kan dus dat je het niks vindt, of heel vergelijkbaar met 6-APB.Jups, minder speedy, meer MDMA of iets dat 4-FA en 6-APB combineerd, maar denk dat ik hiervoor 4-FMA heb en dat ik daarnaast, met 6APB beste stim rc heb dat momenteel in omloop is.
Interessant, maar las hier elders iets over 6-MAPB, maar dat dit bij weinige vendors in de shop zit, mr blijkbaar wel bij een grote vendor. Als 5-MAPB al dichter in de buurt komt van mdma, zou dit bij 6-MAPB nog meer het geval zijn. Dus ben nu daar naar opzoek, maar alvast bedankt😉Al hoewel het geen directe vertaling biedt naar het effect van een drug… De 5-HT receptorbindingscoefficient van 5-MAPB is volgensmij nog lager dan die van 6-APB (en ook lager dan MDMA als ik het goed onthouden heb). Lager betekent in dit geval betere receptorbinding en over het algemeen meer aanspraak. Dus als je zo veel mogelijk een serotonine high zoekt is deze het proberen vast wel waard! De inconsistente tripreports over 5-MAPB en in verhouding tot 6-APB, zorgt helaas veel discussie en verwarring. Het kan dus dat je het niks vindt, of heel vergelijkbaar met 6-APB.
nouja zo eentje ik vond het al lekker spul toen iedereen 3-mmc niet kende....Ah, jij bent er zo eentje, zo'n a-pihpo de clown.
Bekijk bijlage 25107
Geen a-PHP? Zit weinig verschil in vind ik.
Ik vind het heel groot,Er is letterlijk één koolstofketen gespiegeld, dan is er toch niet zoveel verschil?
A is alpha jaHet enige mooie aan pyrros zijn de namen.
alpha-pyrrolidinohexiophenone
α-Pyrrolidinoisohexanophenone
alpha-Pyrrolidinovalerophenone
Zeg maar dat er niets op een fijne manier kietelde in je lichaam toen je die namen las, je liegt.
α is dit niet hetzelfde als alpha?
Ik vergeet:A is alpha ja
heerlijke namen ja...
4'-Methyl-α-pyrrolidinopropiophenone (MPPP)
3,4-Methylenedioxy-α-pyrrolidinopropiophenone (MDPPP)
3',4'-Methylenedioxy-α-pyrrolidinobutiophenone TMPPP
Ook allemaal pyros en let op de connectie met MDMA:
3,4-methyleendioxymethamfetamine
Ik was al bijna aan het typen,Je vergeet volgens mij de bekendste cathinone MDMA en pyrro combo namelijk 3,4 - methylenedioxypyrrovalerone,
Een methylenedioxy ring aan een cathinone met een pyrrovalerone.
Hoe komen ze d'r bij he? Creativiteit is altijd geil als het om scheikunde gaat.
Edit: Ah, je hebt mdpv ook zie ik.
Heb jij vaak vasoconstrictie in handen en voeten als je aan het gebruiken bent? Ik had laatst dat mijn handen zowat paars waren geworden, doodeng. Mijn tinnitus veranderde ook in begrafenismuziekIk was al bijna aan het typen,
Beide gehad en het scheelt niet veel,
de juiste MDPHP freebase is minstens 80 % zo lekker...
Ze lijken ook niet op pyros kwa werking eigenlijk.... werken gewoon uren en zijn geen rushy drugs.
Dat eerste heb ik vaker last van, ook blauwe knieën. Maar ik heb wel syndroom/ziekte van Raynaud.Heb jij vaak vasoconstrictie in handen en voeten als je aan het gebruiken bent? Ik had laatst dat mijn handen zowat paars waren geworden, doodeng. Mijn tinnitus veranderde ook in begrafenismuziek
Fenomeen van Raynaud heet het. Ik heb het ook al 20 jaar. Toch wordt ik niet “blauwer” als ik stims gebruik. Tenzij ik het te bont maak.Dat eerste heb ik vaker last van, ook blauwe knieën. Maar ik heb wel syndroom/ziekte van Raynaud.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."