Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jullie beste stim rc?

Wat is jullie beste stim rc?

70 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mr. Digger zei:
Wiet en hasj is the best !!
Klik om te vergroten...
Ja beste rc's komen van de natuur!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De-Amfeta-Boer zei:
Valt dit nog legaal te krijgen dan? Want dat heeft ook wel mijn interesse.
Zo ja, dankjew voor het laten weten de rest vindt ik zelf wel :)
Zo nee, ja dan ist fucked up XP
Klik om te vergroten...
Nee deze is al lang verboden man sorry🤣
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
Nee deze is al lang verboden man sorry🤣
Klik om te vergroten...
Lul niet, net pas 7 jaar, dat voelt toch als vorige week? Zeker als je aan de stims zit
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Flualhamdulillam zei:
Je zoekt dus een middel wat zoals MDMA fysiek stimulerend is en sterke entactogene effecten heeft. Dan denk ik eigenlijk dat je de beste wel gehad hebt. Je zou altijd nog wel een andere benzofuran kunnen proberen, 5-MAPB bijvoorbeeld. Maar deze zullen naar algemeen verluid nog altijd minder energiek zijn dan MDMA.
Klik om te vergroten...
Jups, minder speedy, meer MDMA of iets dat 4-FA en 6-APB combineerd, maar denk dat ik hiervoor 4-FMA heb en dat ik daarnaast, met 6APB beste stim rc heb dat momenteel in omloop is.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nihilist88 zei:
Jups, minder speedy, meer MDMA of iets dat 4-FA en 6-APB combineerd, maar denk dat ik hiervoor 4-FMA heb en dat ik daarnaast, met 6APB beste stim rc heb dat momenteel in omloop is.
Klik om te vergroten...
Al hoewel het geen directe vertaling biedt naar het effect van een drug… De 5-HT receptorbindingscoefficient van 5-MAPB is volgensmij nog lager dan die van 6-APB (en ook lager dan MDMA als ik het goed onthouden heb). Lager betekent in dit geval betere receptorbinding en over het algemeen meer aanspraak. Dus als je zo veel mogelijk een serotonine high zoekt is deze het proberen vast wel waard! De inconsistente tripreports over 5-MAPB en in verhouding tot 6-APB, zorgt helaas veel discussie en verwarring. Het kan dus dat je het niks vindt, of heel vergelijkbaar met 6-APB.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Flualhamdulillam zei:
Al hoewel het geen directe vertaling biedt naar het effect van een drug… De 5-HT receptorbindingscoefficient van 5-MAPB is volgensmij nog lager dan die van 6-APB (en ook lager dan MDMA als ik het goed onthouden heb). Lager betekent in dit geval betere receptorbinding en over het algemeen meer aanspraak. Dus als je zo veel mogelijk een serotonine high zoekt is deze het proberen vast wel waard! De inconsistente tripreports over 5-MAPB en in verhouding tot 6-APB, zorgt helaas veel discussie en verwarring. Het kan dus dat je het niks vindt, of heel vergelijkbaar met 6-APB.
Klik om te vergroten...
Interessant, maar las hier elders iets over 6-MAPB, maar dat dit bij weinige vendors in de shop zit, mr blijkbaar wel bij een grote vendor. Als 5-MAPB al dichter in de buurt komt van mdma, zou dit bij 6-MAPB nog meer het geval zijn. Dus ben nu daar naar opzoek, maar alvast bedankt😉
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
a-pihp en a-pihp

Variatie is belangrijk
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ah, jij bent er zo eentje, zo'n a-pihpo de clown.

Pipo-de-Clown.jpg

Geen a-PHP? Zit weinig verschil in vind ik.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Ah, jij bent er zo eentje, zo'n a-pihpo de clown.

Bekijk bijlage 25107

Geen a-PHP? Zit weinig verschil in vind ik.
Klik om te vergroten...
nouja zo eentje ik vond het al lekker spul toen iedereen 3-mmc niet kende....

A-php is euforischer maar veel meer negatieve effecten.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er is letterlijk één koolstofketen gespiegeld, dan is er toch niet zoveel verschil?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Er is letterlijk één koolstofketen gespiegeld, dan is er toch niet zoveel verschil?
Klik om te vergroten...
Ik vind het heel groot,

A-php lijkt 80 % op a-pvp maar mist de rush en powerful euforie en rush maar heeft wel dezelfde klachten.
a-pihp is echt zijn eigen ding en heeft van de pyros de minste typische bijwerkingen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het enige mooie aan pyrros zijn de namen.

alpha-pyrrolidinohexiophenone
α-Pyrrolidinoisohexanophenone
alpha-Pyrrolidinovalerophenone

Zeg maar dat er niets op een fijne manier kietelde in je lichaam toen je die namen las, je liegt.

α is dit niet hetzelfde als alpha?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Het enige mooie aan pyrros zijn de namen.

alpha-pyrrolidinohexiophenone
α-Pyrrolidinoisohexanophenone
alpha-Pyrrolidinovalerophenone

Zeg maar dat er niets op een fijne manier kietelde in je lichaam toen je die namen las, je liegt.

α is dit niet hetzelfde als alpha?
Klik om te vergroten...
A is alpha ja

heerlijke namen ja...

4'-Methyl-α-pyrrolidinopropiophenone (MPPP)
3,4-Methylenedioxy-α-pyrrolidinopropiophenone (MDPPP)
3',4'-Methylenedioxy-α-pyrrolidinobutiophenone TMPPP

Ook allemaal pyros en let op de connectie met MDMA:


3,4-methyleendioxymethamfetamine
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Apotheker zei:
A is alpha ja

heerlijke namen ja...

4'-Methyl-α-pyrrolidinopropiophenone (MPPP)
3,4-Methylenedioxy-α-pyrrolidinopropiophenone (MDPPP)
3',4'-Methylenedioxy-α-pyrrolidinobutiophenone TMPPP

Ook allemaal pyros en let op de connectie met MDMA:


3,4-methyleendioxymethamfetamine
Klik om te vergroten...
Ik vergeet:

Methylenedioxypyrovalerone (MDPV)
3′,4′-Methylenedioxy-α-pyrrolidinohexiophenone (MDPHP)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je vergeet volgens mij de bekendste cathinone MDMA en pyrro combo namelijk 3,4 - methylenedioxypyrrovalerone,

Een methylenedioxy ring aan een cathinone met een pyrrovalerone.

Hoe komen ze d'r bij he? Creativiteit is altijd geil als het om scheikunde gaat.

Edit: Ah, je hebt mdpv ook zie ik.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Je vergeet volgens mij de bekendste cathinone MDMA en pyrro combo namelijk 3,4 - methylenedioxypyrrovalerone,

Een methylenedioxy ring aan een cathinone met een pyrrovalerone.

Hoe komen ze d'r bij he? Creativiteit is altijd geil als het om scheikunde gaat.

Edit: Ah, je hebt mdpv ook zie ik.
Klik om te vergroten...
Ik was al bijna aan het typen,
Beide gehad en het scheelt niet veel,
de juiste MDPHP freebase is minstens 80 % zo lekker...

Ze lijken ook niet op pyros kwa werking eigenlijk.... werken gewoon uren en zijn geen rushy drugs.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het is toch allemaal een stapje naar beneden, want die methylenedioxyring met een simpele (meth)amfetamine eraan (of een benzofuran ring zoals bij apb's) blijft de minste bijwerkingen hebben. Misschien minder potent in gewicht effect en werkingsduur, maar het is overduidelijk dat die toevoeging van de Pyrrolidine ring aan de rechterkant en zuurstof in de cathinone en die onnodige en lange koolstofketens gewoon alleen maar ellende veroorzaken.

Ik snap dus niet wat je zo leuk vind aan die dingen. Je kan het vapen, en het is een stuk potenter qua gewicht, maar verder zitten er zoveel nadelen aan vergeleken met andere RC's. Maar goed, ze kunnen nogal "persuasive" zijn.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Apotheker zei:
Ik was al bijna aan het typen,
Beide gehad en het scheelt niet veel,
de juiste MDPHP freebase is minstens 80 % zo lekker...

Ze lijken ook niet op pyros kwa werking eigenlijk.... werken gewoon uren en zijn geen rushy drugs.
Klik om te vergroten...
Heb jij vaak vasoconstrictie in handen en voeten als je aan het gebruiken bent? Ik had laatst dat mijn handen zowat paars waren geworden, doodeng. Mijn tinnitus veranderde ook in begrafenismuziek
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Heb jij vaak vasoconstrictie in handen en voeten als je aan het gebruiken bent? Ik had laatst dat mijn handen zowat paars waren geworden, doodeng. Mijn tinnitus veranderde ook in begrafenismuziek
Klik om te vergroten...
Dat eerste heb ik vaker last van, ook blauwe knieën. Maar ik heb wel syndroom/ziekte van Raynaud.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
StraatPiraat zei:
Dat eerste heb ik vaker last van, ook blauwe knieën. Maar ik heb wel syndroom/ziekte van Raynaud.
Klik om te vergroten...
Fenomeen van Raynaud heet het. Ik heb het ook al 20 jaar. Toch wordt ik niet “blauwer” als ik stims gebruik. Tenzij ik het te bont maak.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."