#1
heb met mijzelf nu een afspraak gemaakt dan ik 1 a 2 x per maand 3mmc mag gebruiken hopelijk houd ik mezelf aan deze afspraak
Jups, minder speedy, meer MDMA of iets dat 4-FA en 6-APB combineerd, maar denk dat ik hiervoor 4-FMA heb en dat ik daarnaast, met 6APB beste stim rc heb dat momenteel in omloop is.Je zoekt dus een middel wat zoals MDMA fysiek stimulerend is en sterke entactogene effecten heeft. Dan denk ik eigenlijk dat je de beste wel gehad hebt. Je zou altijd nog wel een andere benzofuran kunnen proberen, 5-MAPB bijvoorbeeld. Maar deze zullen naar algemeen verluid nog altijd minder energiek zijn dan MDMA.
Al hoewel het geen directe vertaling biedt naar het effect van een drug… De 5-HT receptorbindingscoefficient van 5-MAPB is volgensmij nog lager dan die van 6-APB (en ook lager dan MDMA als ik het goed onthouden heb). Lager betekent in dit geval betere receptorbinding en over het algemeen meer aanspraak. Dus als je zo veel mogelijk een serotonine high zoekt is deze het proberen vast wel waard! De inconsistente tripreports over 5-MAPB en in verhouding tot 6-APB, zorgt helaas veel discussie en verwarring. Het kan dus dat je het niks vindt, of heel vergelijkbaar met 6-APB.Jups, minder speedy, meer MDMA of iets dat 4-FA en 6-APB combineerd, maar denk dat ik hiervoor 4-FMA heb en dat ik daarnaast, met 6APB beste stim rc heb dat momenteel in omloop is.
Interessant, maar las hier elders iets over 6-MAPB, maar dat dit bij weinige vendors in de shop zit, mr blijkbaar wel bij een grote vendor. Als 5-MAPB al dichter in de buurt komt van mdma, zou dit bij 6-MAPB nog meer het geval zijn. Dus ben nu daar naar opzoek, maar alvast bedankt😉Al hoewel het geen directe vertaling biedt naar het effect van een drug… De 5-HT receptorbindingscoefficient van 5-MAPB is volgensmij nog lager dan die van 6-APB (en ook lager dan MDMA als ik het goed onthouden heb). Lager betekent in dit geval betere receptorbinding en over het algemeen meer aanspraak. Dus als je zo veel mogelijk een serotonine high zoekt is deze het proberen vast wel waard! De inconsistente tripreports over 5-MAPB en in verhouding tot 6-APB, zorgt helaas veel discussie en verwarring. Het kan dus dat je het niks vindt, of heel vergelijkbaar met 6-APB.
nouja zo eentje ik vond het al lekker spul toen iedereen 3-mmc niet kende....Ah, jij bent er zo eentje, zo'n a-pihpo de clown.
Bekijk bijlage 25107
Geen a-PHP? Zit weinig verschil in vind ik.
Klopt man , ...Ja beste rc's komen van de natuur!
Beetje oud topic😉3mmc in combinatie met een paar lijntjes Speed al eens geprobeerd?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."