#1
Ik heb ook geen tolerantie,dus toen ik niks voelde dacht ik ,ik neem er nog 2 met alle gevolgen......Ik heb ook voor het eerst 1 pil bromazolam van 3mg genomen en voelde niks, evenals bij flubromazepam, en dat was zo’n 5mg. Terwijl ik helemaal geen tolerantie heb, alleen wel slik ik dexamfetamine voor adhd maar geen idee of dat er mee te maken heeft.