Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazolam

Bromazolam

82 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jesuswalksurviv0r zei:
bromazolam is fijn. geeft lekkere roes.
Klik om te vergroten...
Ja na een paar keer proberen ben ik met je eens
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dopemonster zei:
Benzo's zijn niet persee slaappillen hoor, het worden ook niet voor niks slaap en kalmeringspillen genoemd. Genoeg mensen die overdag benzo's nemen om te ontspannen. Dat is oké, maar weet dan wel wat je slikt en hoeveel en wat het met je doet. Want een blackout van 9mg bromazolam zonder tolerantie is gwn super stom dat is echt een flinke dosis van een zware benzo.

Alprazolam gebruiken mensen vaak overdag als ze een angststoornis hebben of veel piekeren of whatever maar de start dosering is 0.5mg of 1 mg per 6-12 uur. En 9mg bromazolam is volgensmij omgerekend naar diazepam of alprazolam echt tering hoog.
Klik om te vergroten...
ja daar ben ik nu ook achter gekomen voortaan maar voorzichtiger zijn,nu werkt het perfect als ik een avondje wil relaxendan neem ik er 1 a ,1,5
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#3
3 bromazolam nemen .. gekkie!
Ik heb zelf na een stim nachtje een 1.1/4 broma genomen om te proberen of ik daar makkelijk van in slaap zou vallen.
Nou binnen een half uur ging het licht uit en toen werd ik 24 uur later pas wakker met een mega zwaar gevoel ik m'n lichaam en heel duf in m'n hoofd.
Te hoge dosis voor mij in ieder geval.

Gisteravond een paar lijntjes 2fdck genomen en even later een 3mg pellet broma.
Ik merkte dat het meteen het effect van de 2fdck overheerste.
Er bleef een heerlijk loom gevoel over wat ik dus wel lekker vond.
Toen heb ik 10 uur lekker geslapen, en toch werd ik wat duf wakker.

Het is moeilijk inschatten over de juiste hoeveelheid bromazolam, omdat het hele kleine pellets zijn.( en omdat de reporten erg verschillend zijn ,daar er mensen zijn die zomaar 6 mg innemen zonder er nadelige effecten van ondervinden.)

Maar kijk er mee uit want de volgende dag kun je nogal spijt hebben dat je toch die halve hebt bijgenomen.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kontrups zei:
daar er mensen zijn die zomaar 6 mg innemen zonder er nadelige effecten van ondervinden.
Klik om te vergroten...
Dat zijn voornamelijk mensen die al een tolerantie tegen benzodiazepinen hebben opgebouwd. 3mg bromazolam is eigenlijk een overkill dosis, een halve pellet is genoeg om in slaap te komen zonder tolerantie en goed wat uurtjes te slapen
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geneesmiddel zei:
Dat zijn voornamelijk mensen die al een tolerantie tegen benzodiazepinen hebben opgebouwd. 3mg bromazolam is eigenlijk een overkill dosis, een halve pellet is genoeg om in slaap te komen zonder tolerantie en goed wat uurtjes te slapen
Klik om te vergroten...
Over die tolerantie zat ik zelf ook al na te denken, al is dat al niet zo handig ivm verslaving.
Maar na mijn ervaring van gisteren kan ik wel begrijpen dat mensen het nemen om in een roes te komen en niet perse om meteen gaan slapen.
Ik heb de broma gekocht om in slaap te komen na een nachtje speed gebruiken (omdat ik dan heel vervelend in slaap val en twee uur later weer wakker ben en als een zombie door het huis ga spoken).
Verder ga ik het niet gebruiken want het is veel te lekker haha.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben echt triest want vanaf 6mg voel ik het niet eens,
tolerantie bouwt eng op
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Apotheker zei:
Ik ben echt triest want vanaf 6mg voel ik het niet eens,
tolerantie bouwt eng op
Klik om te vergroten...
Jeetje.
Hoe snel bouw je die tolerantie op denk je?
Bv als je één keer per week neemt of eens per maand of wat ?
Ik heb met deze bijna geen ervaring dus ben wel benieuwd.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kontrups zei:
Jeetje.
Hoe snel bouw je die tolerantie op denk je?
Bv als je één keer per week neemt of eens per maand of wat ?
Ik heb met deze bijna geen ervaring dus ben wel benieuwd.
Klik om te vergroten...
als je eens per weekl 3 mg zou nemen duurt dat maanden minstens maar ga je naar 2 of 3 keer per week gaat het in weken omhoog,
bij dageijks 3 mg zit je met 2 weken al op tolerantie.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oke bedankt voor je antwoord!
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kun je dit ook gebruiken als tripkiller eigenlijk? Of zijn daar betere RC benzos voor?
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bromazolam is heavy shit. Maar tolerantie treedt zeer snel op. Ook 1 x per week is teveel.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
snijboon zei:
Bromazolam is heavy shit. Maar tolerantie treedt zeer snel op. Ook 1 x per week is teveel.
Klik om te vergroten...
Hoezo is dat teveel?
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Hoezo is dat teveel?
Klik om te vergroten...
Omdat het gewoon een stuk minder sterk is dan. De 1e keren waren het beste. Kon ik er overdag 1 nemen en gewoon slapen, ik kan nooit slapen overdag. Maar dat hoef ik nu niet te proberen, ook niet als er een week tussen zit.
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#14
pedro kruithof zei:
\\Ik heb bromazolam 1 keer eerder gebruikt,de eerste keer 1 pilletje van 3 mg.
Ik nam eerst een pilletje en voelde niet veel toen heb ik er nog 2 genomen.
en toen werd ik na 2 dagen pas wakker.
Heeft iemand er nog ervaringen mee.
Klik om te vergroten...
Heb je een tolerantie opgebouwd of niet?
Ik ging vroeger ook KO van een halve flualprozolam.
Maar kan er zonder problemen 2 nemen nu.
Maar Bromazolam is ook wel een redelijk sterke vindt ik
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bromazolam wel echt relaxed wakker worden. Geen kater of nix gewoon mellow. Alleen hoeveel je het kan nemen weet ik niet. Voor mij is 1 x per week al een te hoge frequentie ivm tolerantie
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik reageer helemaal niet heftig op benzo's helaas maar als mijn advies (wacht aub maar op meerdere adviezen dan alleen de mijne) het is best facking sterk spul, werkt echt BEST wel lang vergeleken andere benzos, veel mensen blacken er wel echt vrij snel door out en of 'slapen' gewoon enorm lang erdoor (dan gaat het meestal om soms al drie mg.)

Het kan volgens mij echt wel handig spul zijn voor als je bvb een nacht/nachten door hebt gehaald, ben totaal geen pro in dit soort middelen maar zou misschien zelfs een kwart proberen te nemen als je er wel voor kiest het te proberen, meeste mensen slapen en wel echt lekker maar wel LANG op. Als nog, neem dit soort info niet alleen van mij aan maar een hele kleine hoeveelheid nemen ipv een hele vind ik altijd wel redelijk advies :shrugman:

EDIT: Sommige mensen ervaren al erg nare shit, nachtmerries enzo, ontwenning van deze benzo. Ik heb dit laatsts nog een week lang heavy gebruikt en merk nu dat het op is na zo'n twee dagen, wel ontwenningsverschijnselen maarja dat is logisch na lang dom/impulsief gebruik ervan.. één keertje heeft denk ik bij de meesten echt niet zo'n effect. Dat is alles, zou nu m'n mond houden en gaan slapen :sweatsmile:
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb 1 zo een Bromazolam pil van 2.5mg gekregen bij mijn laatste bestelling. Maar ik ben helemaal niet zo van de benzos.... Lees veel verhalen van mensen die flink verslaafd zijn geraakt aan benzo's. Geen spul waar je mee wil rotzooien denk ik zo. En Bromazolam is vrij heftig als ik het zo lees. Maarja weggooien is ook ergens weer zonde he. Heb ooit lang geleden wel een paar benzos geprobeerd die ik gekregen heb van iemand. Dat waren: Alprazolam, Diazepam, Lorazepam en nog eentje dacht ik. Die eerste 2 heb ik gebruikt toen ik met vrienden was. Gewoon een beetje relaxed en minder remmingen. En die laatste om te slapen na speed gebruik. Kan ik een halve Bromazolam pil daar ook voor gebruiken? Nou accepteer ik meestal gewoon dat ik een nachtje niet slaap na speed gebruik. Maar soms kan het wel handig zijn. Of raden jullie het af? Want verder weet ik niet echt wat ik ermee moet.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#18
ellieguiller zei:
Ik heb ook voor het eerst 1 pil bromazolam van 3mg genomen en voelde niks, evenals bij flubromazepam, en dat was zo’n 5mg. Terwijl ik helemaal geen tolerantie heb, alleen wel slik ik dexamfetamine voor adhd maar geen idee of dat er mee te maken heeft.
Klik om te vergroten...
Dexamfetamine houd je wakker en gefocust, dus als je dan benzo's erbij neemt dan heeft dat zeker een mindere werking. Althans, dat ervaar ik.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
BenzoLiefhebber zei:
Dexamfetamine houd je wakker en gefocust, dus als je dan benzo's erbij neemt dan heeft dat zeker een mindere werking. Althans, dat ervaar ik.
Klik om te vergroten...
Ik heb deze combi een paar keer geprobeerd en vond het geweldig. Al m’n sociale angsten waren als sneeuw voor de zon verdwenen. Inmiddels ben ik dat dmv therapie kwijt maar de ervaring was top.
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#20
TheRealKoekert zei:
Kun je dit ook gebruiken als tripkiller eigenlijk? Of zijn daar betere RC benzos voor?
Klik om te vergroten...
Absoluut, in ieder geval wel zwaar verminderen ik had Bromazolam op toen ik 450ug 1P-LSD op had een week geleden, zo'n hoge dosis was niet de bedoeling, had perongelijk een PAAR 150ug zegels die precies op elkaar zaten.

Was ZEKER nog aan het trippen wel maar had totaal geen angst, was super leuk trouwens, in de spiegel gekeken ook veel, vet leuk om je hoofd constant zien te veranderen. Wel zonde van die lsd natuurlijk, ben trouwens wel veranderd door de trip, was niet altijd leuk de hele trip, er was wel veel verdriet maar ik heb er echt nu iets meer moed van gekregen, heeft geholpen met mijn sociale fobie.

Ik vind het echt worderlijk spul maar hoop echt dat die verandering permanent is en niet dat ik iedere maand zou moeten trippen ofzo om dat te houden :(
Ga het zeker nog een keer doen in normale dosis zonder benzo's in m'n lijf. Die verandering is trouwens echt, ik heb nu tijd niets gehad en dus het komt niet door benzo iname, zelfs mijn ouders merkten dat ik beter kon praten enzo en veel minder last van overprikkeling heb in drukke situatie's.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."