#1
Ja na een paar keer proberen ben ik met je eensbromazolam is fijn. geeft lekkere roes.
Ja na een paar keer proberen ben ik met je eensbromazolam is fijn. geeft lekkere roes.
ja daar ben ik nu ook achter gekomen voortaan maar voorzichtiger zijn,nu werkt het perfect als ik een avondje wil relaxendan neem ik er 1 a ,1,5Benzo's zijn niet persee slaappillen hoor, het worden ook niet voor niks slaap en kalmeringspillen genoemd. Genoeg mensen die overdag benzo's nemen om te ontspannen. Dat is oké, maar weet dan wel wat je slikt en hoeveel en wat het met je doet. Want een blackout van 9mg bromazolam zonder tolerantie is gwn super stom dat is echt een flinke dosis van een zware benzo.
Alprazolam gebruiken mensen vaak overdag als ze een angststoornis hebben of veel piekeren of whatever maar de start dosering is 0.5mg of 1 mg per 6-12 uur. En 9mg bromazolam is volgensmij omgerekend naar diazepam of alprazolam echt tering hoog.
Dat zijn voornamelijk mensen die al een tolerantie tegen benzodiazepinen hebben opgebouwd. 3mg bromazolam is eigenlijk een overkill dosis, een halve pellet is genoeg om in slaap te komen zonder tolerantie en goed wat uurtjes te slapendaar er mensen zijn die zomaar 6 mg innemen zonder er nadelige effecten van ondervinden.
Over die tolerantie zat ik zelf ook al na te denken, al is dat al niet zo handig ivm verslaving.Dat zijn voornamelijk mensen die al een tolerantie tegen benzodiazepinen hebben opgebouwd. 3mg bromazolam is eigenlijk een overkill dosis, een halve pellet is genoeg om in slaap te komen zonder tolerantie en goed wat uurtjes te slapen
Jeetje.Ik ben echt triest want vanaf 6mg voel ik het niet eens,
tolerantie bouwt eng op
als je eens per weekl 3 mg zou nemen duurt dat maanden minstens maar ga je naar 2 of 3 keer per week gaat het in weken omhoog,Jeetje.
Hoe snel bouw je die tolerantie op denk je?
Bv als je één keer per week neemt of eens per maand of wat ?
Ik heb met deze bijna geen ervaring dus ben wel benieuwd.
Hoezo is dat teveel?Bromazolam is heavy shit. Maar tolerantie treedt zeer snel op. Ook 1 x per week is teveel.
Omdat het gewoon een stuk minder sterk is dan. De 1e keren waren het beste. Kon ik er overdag 1 nemen en gewoon slapen, ik kan nooit slapen overdag. Maar dat hoef ik nu niet te proberen, ook niet als er een week tussen zit.Hoezo is dat teveel?
Heb je een tolerantie opgebouwd of niet?\\Ik heb bromazolam 1 keer eerder gebruikt,de eerste keer 1 pilletje van 3 mg.
Ik nam eerst een pilletje en voelde niet veel toen heb ik er nog 2 genomen.
en toen werd ik na 2 dagen pas wakker.
Heeft iemand er nog ervaringen mee.
Dexamfetamine houd je wakker en gefocust, dus als je dan benzo's erbij neemt dan heeft dat zeker een mindere werking. Althans, dat ervaar ik.Ik heb ook voor het eerst 1 pil bromazolam van 3mg genomen en voelde niks, evenals bij flubromazepam, en dat was zo’n 5mg. Terwijl ik helemaal geen tolerantie heb, alleen wel slik ik dexamfetamine voor adhd maar geen idee of dat er mee te maken heeft.
Ik heb deze combi een paar keer geprobeerd en vond het geweldig. Al m’n sociale angsten waren als sneeuw voor de zon verdwenen. Inmiddels ben ik dat dmv therapie kwijt maar de ervaring was top.Dexamfetamine houd je wakker en gefocust, dus als je dan benzo's erbij neemt dan heeft dat zeker een mindere werking. Althans, dat ervaar ik.
Absoluut, in ieder geval wel zwaar verminderen ik had Bromazolam op toen ik 450ug 1P-LSD op had een week geleden, zo'n hoge dosis was niet de bedoeling, had perongelijk een PAAR 150ug zegels die precies op elkaar zaten.Kun je dit ook gebruiken als tripkiller eigenlijk? Of zijn daar betere RC benzos voor?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."