Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazolam

Bromazolam

82 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#1
\\Ik heb bromazolam 1 keer eerder gebruikt,de eerste keer 1 pilletje van 3 mg.
Ik nam eerst een pilletje en voelde niet veel toen heb ik er nog 2 genomen.
en toen werd ik na 2 dagen pas wakker.
Heeft iemand er nog ervaringen mee.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je je ingelezen had (hier op t forum, psychonautwiki, google etc.), had je geweten dat 9 mg Bromazolam een coma slaap creëert en je heeeeeeeeeeeeeel diep laat “slapen”. Ook piekt het pas lang na inname waar door je idd denkt dat het niet werkt.
Tis geen simpel benzo’tje voor ff door de week of als je maar kort kan slapen qua uren. Ik vind Broma heavy sjit.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hahahahaha, zelfs met een flinke tolerantie word ik na 6 mg Broma tering verdwaald wakker

Motte nie slikke als tic tac’s jonge, koekwaus

Heb je enige tolerantie?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
pedro kruithof zei:
\\Ik heb bromazolam 1 keer eerder gebruikt,de eerste keer 1 pilletje van 3 mg.
Ik nam eerst een pilletje en voelde niet veel toen heb ik er nog 2 genomen.
en toen werd ik na 2 dagen pas wakker.
Heeft iemand er nog ervaringen mee.
Klik om te vergroten...
Dit is zo herkenbaar.

"Hij doet het niet. Ik neem er nog eentje".

Hij doet het wel. En hard ook. Maar het is een benzo (om even sexy te klinken, een triazolobenzodiazepine) en het is de bromide analoog van alprazolam, die in plaats van broom juist chloor heeft. Dat is het enige verschil. Maar geloof me, ze werken, en ze werken als een tiet, maar niet zoals de tiet jij in gedachten hebt. Jij denkt een lekkere spacende party benzo, om lekker te chillen met je matties. Nee. Het is een slaappil.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
P.s: even par dagen 48-72 uur niet aan het verkeer deelnemen.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neem je het voor de nacht dan AFSLUITEN, alles uit en eventueel filmpje, muziekje aan, dan werkt t echt,
2 extra. . Ipv van 1 of halve, , wijze les denk je nu wel.

Zijn echt wel slaappillen, dus liggen , ontspannen , ASMR sound on. Ben ik zo weg,,,
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kit Kat zei:
Neem je het voor de nacht dan AFSLUITEN, alles uit en eventueel filmpje, muziekje aan, dan werkt t echt,
2 extra. . Ipv van 1 of halve, , wijze les denk je nu wel.

Zijn echt wel slaappillen, dus liggen , ontspannen , ASMR sound on. Ben ik zo weg,,,
Klik om te vergroten...
Dat is eigenlijk de enige echte manier om deze dingen te gebruiken. Als je ze neemt terwijl je nog aan het chillen bent ga je nog van alles ondernemen en dat pakt vrijwel altijd verkeerd uit. Dan denk je "even chips en cola halen", "even naar de McDrive" enzovoort
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Hahahahaha, zelfs met een flinke tolerantie word ik na 6 mg Broma tering verdwaald wakker

Motte nie slikke als tic tac’s jonge, koekwaus

Heb je enige tolerantie?
Klik om te vergroten...
Ok goed om te weten ,en ik heb geen tolerantie
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Dit is zo herkenbaar.

"Hij doet het niet. Ik neem er nog eentje".

Hij doet het wel. En hard ook. Maar het is een benzo (om even sexy te klinken, een triazolobenzodiazepine) en het is de bromide analoog van alprazolam, die in plaats van broom juist chloor heeft. Dat is het enige verschil. Maar geloof me, ze werken, en ze werken als een tiet, maar niet zoals de tiet jij in gedachten hebt. Jij denkt een lekkere spacende party benzo, om lekker te chillen met je matties. Nee. Het is een slaappil.
Klik om te vergroten...
ok bedankt ik wist niet dat het een slaappil was,bedankt voor de tip
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
pedro kruithof zei:
Ok goed om te weten ,en ik heb geen tolerantie
Klik om te vergroten...
Waarom doe je geen onderzoek? Is echt heel gevaarlijk wat je gedaan hebt.
pedro kruithof zei:
ok bedankt ik wist niet dat het een slaappil was,bedankt voor de tip
Klik om te vergroten...
Wat dacht je dan dat het was..?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Als je last van stof hebt pak je maar een bezem.
Klik om te vergroten...
SWIFFER!
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Als je je ingelezen had (hier op t forum, psychonautwiki, google etc.), had je geweten dat 9 mg Bromazolam een coma slaap creëert en je heeeeeeeeeeeeeel diep laat “slapen”. Ook piekt het pas lang na inname waar door je idd denkt dat het niet werkt.
Tis geen simpel benzo’tje voor ff door de week of als je maar kort kan slapen qua uren. Ik vind Broma heavy sjit.
Klik om te vergroten...
Hier schrik ik van, dat kan rap verkeerd gaan, ik zoek t op zo...😳

Geduld dus, ga niet de was ophangen, maar geef je neer, alles uit, boek mee, muziekje.
En je slaapt vanzelf, geen stress. Uit je hoofd gaaan. 5 min meditatie helpt hoofd leeg te maken. Succes .
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Als je je ingelezen had (hier op t forum, psychonautwiki, google etc.), had je geweten dat 9 mg Bromazolam een coma slaap creëert en je heeeeeeeeeeeeeel diep laat “slapen”.
Klik om te vergroten...
Ik mag je graag Dunne dat weet je, dus dit is geen aanval, maar dit is totale BS. Hou op met leugens verspreiden en word weer die lieve stoere vrouw die we gewend zijn.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
coma slaap
Klik om te vergroten...
Dit bestaat niet. Je hebt slaap, en je hebt coma. Beide zijn hele verschillende dingen. En je hebt wel hele diepe slaap, zo uitzonderlijk diep dat men eigenlijk niet meer op de normale manier wakker te krijgen is. Dit zie je voornamelijk bij alcohol. Als mensen "out' gaan en echt met vrachtwagens moeten worden wakker gebeukt. Dat lijkt op een coma, dus ik begrijp de verwarring. Maar een coma is dat iemands hersenfunctie zodanig is uitgeschakeld dat men niet meer wakker wordt voor langere periode, of gewowon helemaal niet meer. En dan lig je dus aan zo'n piepjes apparaat in het ziekenhuis.
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Dat is eigenlijk de enige echte manier om deze dingen te gebruiken. Als je ze neemt terwijl je nog aan het chillen bent ga je nog van alles ondernemen en dat pakt vrijwel altijd verkeerd uit. Dan denk je "even chips en cola halen", "even naar de McDrive" enzovoort
Klik om te vergroten...
De Dunne zei:
Als je je ingelezen had (hier op t forum, psychonautwiki, google etc.), had je geweten dat 9 mg Bromazolam een coma slaap creëert en je heeeeeeeeeeeeeel diep laat “slapen”. Ook piekt het pas lang na inname waar door je idd denkt dat het niet werkt.
Tis geen simpel benzo’tje voor ff door de week of als je maar kort kan slapen qua uren. Ik vind Broma heavy sjit.
Klik om te vergroten...
o van daar dat ik na 48:grinning: uur wakker werd
Spyro zei:
Waarom doe je geen onderzoek? Is echt heel gevaarlijk wat je gedaan hebt.

Wat dacht je dan dat het was..?
Klik om te vergroten...
ik dact dat het diazepam was na een paar uitjes wegewerkt:mask:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
pedro kruithof zei:
ik dact dat het diazepam was na een paar uitjes wegewerkt:mask:
Klik om te vergroten...
Diazepam is toch óók een slaappil, knuppel.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
pedro kruithof zei:
o van daar dat ik na 48:grinning: uur wakker werd

ik dact dat het diazepam was na een paar uitjes wegewerkt:mask:
Klik om te vergroten...
Diazepam duurt ook gewoon lang hoor. Waarom lees je jezelf überhaupt niet in? Je moet niet “denken” dat je iets weet met deze middelen. Je moet wel ff enige kennis hebben over wat je naar binnen werkt. Van te voren. Echt not done
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Hahahahaha, zelfs met een flinke tolerantie word ik na 6 mg Broma tering verdwaald wakker

Motte nie slikke als tic tac’s jonge, koekwaus
Klik om te vergroten...

Ik kig na een halve (1,5 mg) al te pitten. Met 1 hele heb ik een bijna coma slaap, hoorde niet eens de deurbel.
Broma is er echt eentje die onderschat wordt en
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Ik kig na een halve (1,5 mg) al te pitten. Met 1 hele heb ik een bijna coma slaap, hoorde niet eens de deurbel.
Broma is er echt eentje die onderschat wordt en
Klik om te vergroten...
Maar waarom maken ze dan 3mg pellets? Is het een beetje zoals de MDMA hype waar ook steeds grotere sterktes van worden aangeboden? Dat je zo'n 300mg jetser krijgt met een breuklijn die niet eens door midden te krijgen is.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Ik kig na een halve (1,5 mg) al te pitten. Met 1 hele heb ik een bijna coma slaap, hoorde niet eens de deurbel.
Broma is er echt eentje die onderschat wordt en
Klik om te vergroten...
Same. Ik wordt ook echt super vaag wakker met dikke doppen voor het eerste halfuur na het ontwaken. Duurt ook wel eventjes. Lekker spul als je vrij bent de dag erna. Anders echttttt niet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."