Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazolam

Bromazolam

82 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#1
pedro kruithof zei:
\\Ik heb bromazolam 1 keer eerder gebruikt,de eerste keer 1 pilletje van 3 mg.
Ik nam eerst een pilletje en voelde niet veel toen heb ik er nog 2 genomen.
en toen werd ik na 2 dagen pas wakker.
Heeft iemand er nog ervaringen mee.
Klik om te vergroten...
Heb je een tolerantie opgebouwd of niet?
Ik ging vroeger ook KO van een halve flualprozolam.
Maar kan er zonder problemen 2 nemen nu.
Maar Bromazolam is ook wel een redelijk sterke vindt ik
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bromazolam wel echt relaxed wakker worden. Geen kater of nix gewoon mellow. Alleen hoeveel je het kan nemen weet ik niet. Voor mij is 1 x per week al een te hoge frequentie ivm tolerantie
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik reageer helemaal niet heftig op benzo's helaas maar als mijn advies (wacht aub maar op meerdere adviezen dan alleen de mijne) het is best facking sterk spul, werkt echt BEST wel lang vergeleken andere benzos, veel mensen blacken er wel echt vrij snel door out en of 'slapen' gewoon enorm lang erdoor (dan gaat het meestal om soms al drie mg.)

Het kan volgens mij echt wel handig spul zijn voor als je bvb een nacht/nachten door hebt gehaald, ben totaal geen pro in dit soort middelen maar zou misschien zelfs een kwart proberen te nemen als je er wel voor kiest het te proberen, meeste mensen slapen en wel echt lekker maar wel LANG op. Als nog, neem dit soort info niet alleen van mij aan maar een hele kleine hoeveelheid nemen ipv een hele vind ik altijd wel redelijk advies :shrugman:

EDIT: Sommige mensen ervaren al erg nare shit, nachtmerries enzo, ontwenning van deze benzo. Ik heb dit laatsts nog een week lang heavy gebruikt en merk nu dat het op is na zo'n twee dagen, wel ontwenningsverschijnselen maarja dat is logisch na lang dom/impulsief gebruik ervan.. één keertje heeft denk ik bij de meesten echt niet zo'n effect. Dat is alles, zou nu m'n mond houden en gaan slapen :sweatsmile:
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb 1 zo een Bromazolam pil van 2.5mg gekregen bij mijn laatste bestelling. Maar ik ben helemaal niet zo van de benzos.... Lees veel verhalen van mensen die flink verslaafd zijn geraakt aan benzo's. Geen spul waar je mee wil rotzooien denk ik zo. En Bromazolam is vrij heftig als ik het zo lees. Maarja weggooien is ook ergens weer zonde he. Heb ooit lang geleden wel een paar benzos geprobeerd die ik gekregen heb van iemand. Dat waren: Alprazolam, Diazepam, Lorazepam en nog eentje dacht ik. Die eerste 2 heb ik gebruikt toen ik met vrienden was. Gewoon een beetje relaxed en minder remmingen. En die laatste om te slapen na speed gebruik. Kan ik een halve Bromazolam pil daar ook voor gebruiken? Nou accepteer ik meestal gewoon dat ik een nachtje niet slaap na speed gebruik. Maar soms kan het wel handig zijn. Of raden jullie het af? Want verder weet ik niet echt wat ik ermee moet.
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#5
\\Ik heb bromazolam 1 keer eerder gebruikt,de eerste keer 1 pilletje van 3 mg.
Ik nam eerst een pilletje en voelde niet veel toen heb ik er nog 2 genomen.
en toen werd ik na 2 dagen pas wakker.
Heeft iemand er nog ervaringen mee.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je je ingelezen had (hier op t forum, psychonautwiki, google etc.), had je geweten dat 9 mg Bromazolam een coma slaap creëert en je heeeeeeeeeeeeeel diep laat “slapen”. Ook piekt het pas lang na inname waar door je idd denkt dat het niet werkt.
Tis geen simpel benzo’tje voor ff door de week of als je maar kort kan slapen qua uren. Ik vind Broma heavy sjit.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hahahahaha, zelfs met een flinke tolerantie word ik na 6 mg Broma tering verdwaald wakker

Motte nie slikke als tic tac’s jonge, koekwaus

Heb je enige tolerantie?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
pedro kruithof zei:
\\Ik heb bromazolam 1 keer eerder gebruikt,de eerste keer 1 pilletje van 3 mg.
Ik nam eerst een pilletje en voelde niet veel toen heb ik er nog 2 genomen.
en toen werd ik na 2 dagen pas wakker.
Heeft iemand er nog ervaringen mee.
Klik om te vergroten...
Dit is zo herkenbaar.

"Hij doet het niet. Ik neem er nog eentje".

Hij doet het wel. En hard ook. Maar het is een benzo (om even sexy te klinken, een triazolobenzodiazepine) en het is de bromide analoog van alprazolam, die in plaats van broom juist chloor heeft. Dat is het enige verschil. Maar geloof me, ze werken, en ze werken als een tiet, maar niet zoals de tiet jij in gedachten hebt. Jij denkt een lekkere spacende party benzo, om lekker te chillen met je matties. Nee. Het is een slaappil.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
P.s: even par dagen 48-72 uur niet aan het verkeer deelnemen.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neem je het voor de nacht dan AFSLUITEN, alles uit en eventueel filmpje, muziekje aan, dan werkt t echt,
2 extra. . Ipv van 1 of halve, , wijze les denk je nu wel.

Zijn echt wel slaappillen, dus liggen , ontspannen , ASMR sound on. Ben ik zo weg,,,
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kit Kat zei:
Neem je het voor de nacht dan AFSLUITEN, alles uit en eventueel filmpje, muziekje aan, dan werkt t echt,
2 extra. . Ipv van 1 of halve, , wijze les denk je nu wel.

Zijn echt wel slaappillen, dus liggen , ontspannen , ASMR sound on. Ben ik zo weg,,,
Klik om te vergroten...
Dat is eigenlijk de enige echte manier om deze dingen te gebruiken. Als je ze neemt terwijl je nog aan het chillen bent ga je nog van alles ondernemen en dat pakt vrijwel altijd verkeerd uit. Dan denk je "even chips en cola halen", "even naar de McDrive" enzovoort
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Hahahahaha, zelfs met een flinke tolerantie word ik na 6 mg Broma tering verdwaald wakker

Motte nie slikke als tic tac’s jonge, koekwaus

Heb je enige tolerantie?
Klik om te vergroten...
Ok goed om te weten ,en ik heb geen tolerantie
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Dit is zo herkenbaar.

"Hij doet het niet. Ik neem er nog eentje".

Hij doet het wel. En hard ook. Maar het is een benzo (om even sexy te klinken, een triazolobenzodiazepine) en het is de bromide analoog van alprazolam, die in plaats van broom juist chloor heeft. Dat is het enige verschil. Maar geloof me, ze werken, en ze werken als een tiet, maar niet zoals de tiet jij in gedachten hebt. Jij denkt een lekkere spacende party benzo, om lekker te chillen met je matties. Nee. Het is een slaappil.
Klik om te vergroten...
ok bedankt ik wist niet dat het een slaappil was,bedankt voor de tip
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
pedro kruithof zei:
Ok goed om te weten ,en ik heb geen tolerantie
Klik om te vergroten...
Waarom doe je geen onderzoek? Is echt heel gevaarlijk wat je gedaan hebt.
pedro kruithof zei:
ok bedankt ik wist niet dat het een slaappil was,bedankt voor de tip
Klik om te vergroten...
Wat dacht je dan dat het was..?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Als je last van stof hebt pak je maar een bezem.
Klik om te vergroten...
SWIFFER!
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Als je je ingelezen had (hier op t forum, psychonautwiki, google etc.), had je geweten dat 9 mg Bromazolam een coma slaap creëert en je heeeeeeeeeeeeeel diep laat “slapen”. Ook piekt het pas lang na inname waar door je idd denkt dat het niet werkt.
Tis geen simpel benzo’tje voor ff door de week of als je maar kort kan slapen qua uren. Ik vind Broma heavy sjit.
Klik om te vergroten...
Hier schrik ik van, dat kan rap verkeerd gaan, ik zoek t op zo...😳

Geduld dus, ga niet de was ophangen, maar geef je neer, alles uit, boek mee, muziekje.
En je slaapt vanzelf, geen stress. Uit je hoofd gaaan. 5 min meditatie helpt hoofd leeg te maken. Succes .
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Als je je ingelezen had (hier op t forum, psychonautwiki, google etc.), had je geweten dat 9 mg Bromazolam een coma slaap creëert en je heeeeeeeeeeeeeel diep laat “slapen”.
Klik om te vergroten...
Ik mag je graag Dunne dat weet je, dus dit is geen aanval, maar dit is totale BS. Hou op met leugens verspreiden en word weer die lieve stoere vrouw die we gewend zijn.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
coma slaap
Klik om te vergroten...
Dit bestaat niet. Je hebt slaap, en je hebt coma. Beide zijn hele verschillende dingen. En je hebt wel hele diepe slaap, zo uitzonderlijk diep dat men eigenlijk niet meer op de normale manier wakker te krijgen is. Dit zie je voornamelijk bij alcohol. Als mensen "out' gaan en echt met vrachtwagens moeten worden wakker gebeukt. Dat lijkt op een coma, dus ik begrijp de verwarring. Maar een coma is dat iemands hersenfunctie zodanig is uitgeschakeld dat men niet meer wakker wordt voor langere periode, of gewowon helemaal niet meer. En dan lig je dus aan zo'n piepjes apparaat in het ziekenhuis.
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Dat is eigenlijk de enige echte manier om deze dingen te gebruiken. Als je ze neemt terwijl je nog aan het chillen bent ga je nog van alles ondernemen en dat pakt vrijwel altijd verkeerd uit. Dan denk je "even chips en cola halen", "even naar de McDrive" enzovoort
Klik om te vergroten...
De Dunne zei:
Als je je ingelezen had (hier op t forum, psychonautwiki, google etc.), had je geweten dat 9 mg Bromazolam een coma slaap creëert en je heeeeeeeeeeeeeel diep laat “slapen”. Ook piekt het pas lang na inname waar door je idd denkt dat het niet werkt.
Tis geen simpel benzo’tje voor ff door de week of als je maar kort kan slapen qua uren. Ik vind Broma heavy sjit.
Klik om te vergroten...
o van daar dat ik na 48:grinning: uur wakker werd
Spyro zei:
Waarom doe je geen onderzoek? Is echt heel gevaarlijk wat je gedaan hebt.

Wat dacht je dan dat het was..?
Klik om te vergroten...
ik dact dat het diazepam was na een paar uitjes wegewerkt:mask:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
pedro kruithof zei:
ik dact dat het diazepam was na een paar uitjes wegewerkt:mask:
Klik om te vergroten...
Diazepam is toch óók een slaappil, knuppel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."