Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"pedro kruithof zei: \\Ik heb bromazolam 1 keer eerder gebruikt,de eerste keer 1 pilletje van 3 mg. Ik nam eerst een pilletje en voelde niet veel toen heb ik er nog 2 genomen. en toen werd ik na 2 dagen pas wakker. Heeft iemand er nog ervaringen mee. Klik om te vergroten... Ik heb ook voor het eerst 1 pil bromazolam van 3mg genomen en voelde niks, evenals bij flubromazepam, en dat was zo’n 5mg. Terwijl ik helemaal geen tolerantie heb, alleen wel slik ik dexamfetamine voor adhd maar geen idee of dat er mee te maken heeft."