Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazolam

Bromazolam

82 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bromazolam wel echt relaxed wakker worden. Geen kater of nix gewoon mellow. Alleen hoeveel je het kan nemen weet ik niet. Voor mij is 1 x per week al een te hoge frequentie ivm tolerantie
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik reageer helemaal niet heftig op benzo's helaas maar als mijn advies (wacht aub maar op meerdere adviezen dan alleen de mijne) het is best facking sterk spul, werkt echt BEST wel lang vergeleken andere benzos, veel mensen blacken er wel echt vrij snel door out en of 'slapen' gewoon enorm lang erdoor (dan gaat het meestal om soms al drie mg.)

Het kan volgens mij echt wel handig spul zijn voor als je bvb een nacht/nachten door hebt gehaald, ben totaal geen pro in dit soort middelen maar zou misschien zelfs een kwart proberen te nemen als je er wel voor kiest het te proberen, meeste mensen slapen en wel echt lekker maar wel LANG op. Als nog, neem dit soort info niet alleen van mij aan maar een hele kleine hoeveelheid nemen ipv een hele vind ik altijd wel redelijk advies :shrugman:

EDIT: Sommige mensen ervaren al erg nare shit, nachtmerries enzo, ontwenning van deze benzo. Ik heb dit laatsts nog een week lang heavy gebruikt en merk nu dat het op is na zo'n twee dagen, wel ontwenningsverschijnselen maarja dat is logisch na lang dom/impulsief gebruik ervan.. één keertje heeft denk ik bij de meesten echt niet zo'n effect. Dat is alles, zou nu m'n mond houden en gaan slapen :sweatsmile:
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb 1 zo een Bromazolam pil van 2.5mg gekregen bij mijn laatste bestelling. Maar ik ben helemaal niet zo van de benzos.... Lees veel verhalen van mensen die flink verslaafd zijn geraakt aan benzo's. Geen spul waar je mee wil rotzooien denk ik zo. En Bromazolam is vrij heftig als ik het zo lees. Maarja weggooien is ook ergens weer zonde he. Heb ooit lang geleden wel een paar benzos geprobeerd die ik gekregen heb van iemand. Dat waren: Alprazolam, Diazepam, Lorazepam en nog eentje dacht ik. Die eerste 2 heb ik gebruikt toen ik met vrienden was. Gewoon een beetje relaxed en minder remmingen. En die laatste om te slapen na speed gebruik. Kan ik een halve Bromazolam pil daar ook voor gebruiken? Nou accepteer ik meestal gewoon dat ik een nachtje niet slaap na speed gebruik. Maar soms kan het wel handig zijn. Of raden jullie het af? Want verder weet ik niet echt wat ik ermee moet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."