#1
Dus op het moment zelf ‘weet’ je wat je doet? Maar boeit je het gewoon niet?Goed voornemen. Maar denk maar niet dat jij dat logboek bij gaat werken als je na 3mg nog een pilletje neemt. Onder Benzo's geef je geen fuck. Tenminste, ik niet![]()
Dus op het moment zelf ‘weet’ je wat je doet? Maar boeit je het gewoon niet?Goed voornemen. Maar denk maar niet dat jij dat logboek bij gaat werken als je na 3mg nog een pilletje neemt. Onder Benzo's geef je geen fuck. Tenminste, ik niet![]()
Hoop dat jij jouw tanden nog hebt !Vond nog meer:
Bekijk bijlage 56672
Ook nog sealed, ik denk dat eeo fee ze erin gelegd heeft.
0,5 mg
Was met 3 mg ook een ramp geworden.
Je denken en redeneren is absoluut niet meer rationeel na benzo's. Want soms heb je niet door hoe ver je onder invloed bent en dan wordt het gevaarlijk.Zou ik ook denken maar vraag me af hoe goed je dat doorhebt (dat je een grens over bent gegaan die je nu nuchter stelt) als je eenmaal echt op dat punt zit waar zulke dingen gebeuren.
Ik viel een keer, gewoon op de slaapkamer. Het was meer terug vallen (in bed) en toen dacht ik wel, ok dit is nieuw.Zou ik ook denken maar vraag me af hoe goed je dat doorhebt (dat je een grens over bent gegaan die je nu nuchter stelt) als je eenmaal echt op dat punt zit waar zulke dingen gebeuren.
Lijkt me super eng om in zo'n staat te zijn. Voel me soms wel (terecht of niet) genoodzaakt sporadisch een kleine hoeveelheid te nemen, maar heb geluk heel gauw een hekel te krijgen aan het verdovende (ook emotioneel gezien) effect van benzo's.Je denken en redeneren is absoluut niet meer rationeel na benzo's. Want soms heb je niet door hoe ver je onder invloed bent en dan wordt het gevaarlijk.
Dat is goed dat dat besef er nog was.Ik viel een keer, gewoon op de slaapkamer. Het was meer terug vallen (in bed) en toen dacht ik wel, ok dit is nieuw.
Toen slikte ik van die illegale lorazepam dus kan net zo goed iets anders zijn geweest. Ja dat vallen was de grens en dat besefte ik nog.
Ik viel een keer, gewoon op de slaapkamer. Het was meer terug vallen (in bed) en toen dacht ik wel, ok dit is nieuw.
Toen slikte ik van die illegale lorazepam dus kan net zo goed iets anders zijn geweest. Ja dat vallen was de grens en dat besefte ik nog.
Ik heb hier inderdaad ook geen benzo's voor nodig. Onhandig op een puur nature manier 😂 Ik herken het alleen niet bij familieleden dus het is iets persoonlijk vrees ik.Beetje off-topic, maar: ik val/struikel ook zonder benzo’s wel vaker. 😂 Zit een beetje bij ons in de genen. Het is zelfs zo dat mijn vader zó vaak een klungelige misstap maakt dat mijn zus, haar vriend en ik het gekscherend ‘een Petertje’ (naar m’n vader) noemen als we zelf weer eens dom struikelen of ons onhandig stoten.
Ik val normaal nooit. Laatst door alcoholgebruik gevallen gewoon in huis. Ik heb onderburen en die horen dat echt wel.
Inmiddels helemaal clean maar vorige week keihard gevallen over een winkelmandje. Ik ben wat zwaar en het gaf een mega-klap.
Het alcohol-gebeuren is hier niet onopgemerkt voorbij gegaan wegens politie en ambulance. Toen ik laatst nuchter ook weer viel, hoopte ik vooral dat de buurt zich geen zorgen ging maken.
Herkenbaar.Onhandig op een puur nature manier 😂
Dank je wel!!Een mens mag ook soms gewoon eens vallen omdat een voorwerp in de weg ligt, niet omdat we beschonken/gedrogeerd zijn! Liever niet natuurlijk, want vallen is stom, zeker in het openbaar, en dan echt zo schaamtevol opstaan van ‘ehhh jongens, niet waar, er is hier helemaal niets gebeurd’ (en dit is dan nog de gunstigste versie, in een minder gunstige versie kan iemand niet opstaan/heeft pijn).
Ik ben aan het overwegen naar de supermarkt te gaan maar het sneeuwt en na deze valpraat ben ik nog banger voor een full-on gênante valpartij buiten. :’)
@Alinde: Ik heb overigens veel respect voor jouw zelfreflecterende vermogen, dat wilde ik even melden. Ik volg je graag. Zet ‘m op verder.
Evolutie komt met beperkingen.Een mens mag ook soms gewoon eens vallen
Evolutie komt met beperkingen.
Het ging goed totdat we op twee poten zijn gaan lopen.
Daarna is het alleen maar achteruit gegaan.
Een mens kan niet hard rennen en in bomen klimmen zit er niet er ook niet meer in.
Probeer het op een gegeven moment ook los te laten. Het aller krachtigste is je mind. Denk jezelf vooral niet "gek". Lach om je geheugenverlies 🙂 Het is allemaal ok zolang je het zelf niet voedt 🤗
Ik ga hier nu te serieus op in, maar dat we dat niet meer kunnen is omdat we het niet meer doen, niet omdat we het potentieel niet kunnen.Evolutie komt met beperkingen.
Het ging goed totdat we op twee poten zijn gaan lopen.
Daarna is het alleen maar achteruit gegaan.
Een mens kan niet hard rennen en in bomen klimmen zit er niet er ook niet meer in.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."