Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazolam

Bromazolam

96 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
dupont zei:
Weet je zeker dat je 1 pellet hebt gehad en niet het halve zakje leeg hebt gesnaaid? Klinkt nogal heftig voor 3mg maarja of die pellets accuraat gedoseerd zijn is natuurlijk maar de vraag. Het klinkt alsof je te veel Benzo's binnen hebt gehad - dan zijn dit soort ervaringen te verwachten.Ik had een zakje van 10 pellets
Klik om te vergroten...
Daar dacht ik ook even aan, maar het waren 10 pellets en er zitten er nog 9 in het zakje. Normaal ben ik niet heel gevoelig voor RC’s en drugs, maar met benzo’s heb ik heel weinig ervaring. Ik wil niet weten wat er gebeurd was als ik het halve zakje had leeggemaakt.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
KoLijntje zei:
Daar dacht ik ook even aan, maar het waren 10 pellets en er zitten er nog 9 in het zakje. Normaal ben ik niet heel gevoelig voor RC’s en drugs, maar met benzo’s heb ik heel weinig ervaring. Ik wil niet weten wat er gebeurd was als ik het halve zakje had leeggemaakt.
Klik om te vergroten...
Het is ook echt een heel potente benzo.

Ik heb ooit eens een heel zakje opgemaakt in een black out en weet die hele 2 weken niet meer.

Ik heb inmiddels ook wel vaker voorbij zien komen dat sommige gewoon heel “heftig” reageren of een lange nasleep hebben.

Gelukkig heb je er maar eentje gehad, lekker weg ermee.
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeebats zei:
Nee dat is juist heel verstandig en heb ik ook al een paar keer aangeraden hier op dit forum. Je komt anders in hele verwarrende situaties terecht
Klik om te vergroten...
Dus dat helpt?
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#4
KoLijntje zei:
Daar dacht ik ook even aan, maar het waren 10 pellets en er zitten er nog 9 in het zakje. Normaal ben ik niet heel gevoelig voor RC’s en drugs, maar met benzo’s heb ik heel weinig ervaring. Ik wil niet weten wat er gebeurd was als ik het halve zakje had leeggemaakt.
Klik om te vergroten...
De eerste keer dat ik bromazolam probeerde heb ik een kwart van een 3 mg pellet genomen. Dat was genoeg om 10 uur te slapen. Daarna had ik nergens last van. Althans niet dat me iets opviel. Of ik weet het niet meer. 🙂
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geheugenverlies heb ik nooit meegemaakt van bromazolam. Wel wankel nog de volgende dag vooral als je opstaat na een tijdje zitten, en meestal nog heel relaxed in de bovenkamer.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Met drie milligram reageer je wel erg heftig erop dan. De eerste keer had ik ook dat ik na 20 minuten wankel werd en 7 uur achter elkaar geslapen heb ofzo. Nu 5 maanden later ben ik zo verslaafd dat ik op 18 tot 21 milligram per dag zit, dus om de 3 uur ongeveer zelf 's nachts.
Je wil niet weten hoe slecht mijn geheugen is, echt erge black-outs, hoe vaak ik val/stoot,wat voor rare dingen ik allemaal uitspook, rare spraak heb alsof ik dronken ben, kan niet meer veilig fietsen. Dus mag alleen voor mijn vriend lopend of met het OV ergens heen. Maar pas ben ik zelfs in de bus gevallen toen hij op trok dan moest ik daarna naar de HAP.

Maar ik heb de afgelopen 2 weken intakegesprekken gehad voor een klinische detox, dus hopen dan kan ik daar snel terecht (spoed aanmelding aangezien ik al sinds augustus op de wachtlijst stond maar het nu echt ontzettend slecht gaat en ik eigenlijk pas in februari aan de beurt was).

Ik sta nu boven aan de wachtlijst, die man is nu op vakantie volgende week is het MDO en dan hoop ik echt snel terecht te kunnen.
Maar gooi die zooi alsjeblieft weg want het is echt niet normaal gevaarlijk verslavend spul.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoLijntje zei:
Hi, ik heb 4 dagen geleden eens bromazolan geprobeerd. Een pellet van 3 mg. Daarna heb ik gewoon 2 dagen geheugenverlies gehad. Ik ben letterlijk alles kwijt. En nog steeds voel ik me vreemd. Is dit normaal? Ik heb verder geen andere drugs of RC’s gehad.
Klik om te vergroten...
Ik heb het idee dat vendors expres te veel bromazolam in die pillen doen zodat je lekker snel afhankelijk raakt. Een hele pil is al te veel in ieder geval. Veel mensen klagen dat ze de dag na inname nog steeds motorische stoornissen ervaren, evenals geheugenverlies en impulsiviteit. Dat je 2 dagen geheugenverlies hebt is nog wel wat ernstiger.

Wat veel voorkomt is dat mensen nog een tweede pil nemen als ze al flink onder invloed zijn (vanwege impulsiviteit en 'delusions of sobriety'), maar daarna vergeten dat ze die tweede pil hebben genomen.

Kun je misschien aan je stash zien of er een extra pil mist?
Zo nee, dan zijn er nog twee dingen mogelijk: of je bent extra gevoelig voor bromazolam, of de pillen zijn niet accuraat gedoseerd. Beide scenario's lijken me waarschijnlijk.

Helaas worden rc benzo's niet gekwantificeerd bij testpunten voor drugs. Daardoor hebben nu geen goed overzicht over deze markt en de pillen die daarin worden verkocht. Hoeveel er nou precies in de pillen zit blijft daardoor gokken. Wees er extra voorzichtig mee dus. Rc-vendors zijn echt niet zo professioneel als ze pretenderen op hun websites.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heftige klachten voor 3 mg bromo.
Maar goed, de hamvraag is of het echt 3 mg was wat in die pil zit. Of je reageert er pittig op.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb ook een keer 2 weken rondgelopen met een blackout op phenazepam poeder. Potent stofje was dat
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Het is ook echt een heel potente benzo.

Ik heb ooit eens een heel zakje opgemaakt in een black out en weet die hele 2 weken niet meer.

Ik heb inmiddels ook wel vaker voorbij zien komen dat sommige gewoon heel “heftig” reageren of een lange nasleep hebben.

Gelukkig heb je er maar eentje gehad, lekker weg ermee.
Klik om te vergroten...
2 weken wtf 😲 ik snap dat niet, elk middel zou toch na 24 uur wel uit je ‘systeem’ moeten zijn?

Ok, het raadsel is een beetje opgelost, heb het zakje nog eens geteld voor de zekerheid. En er zaten er nog 8 in ipv 9. Ik heb er dus 2 en dus 6 mg blijkbaar 😳 ik heb dit met andere middelen nooit; dan weet ik precies hoeveel ik van iets op heb en wat ik uitgespookt heb. Behalve dan met veel alcohol. Dat is dus levensgevaarlijk eigenlijk, voor hetzelfde geldt neem je dus echt een overdosis. Hoewel dit eigenlijk ook wel een overdosis te noemen is…
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha enge dingen doe je onder invloed van bromaatje 😅😆
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoLijntje zei:
2 weken wtf 😲 ik snap dat niet, elk middel zou toch na 24 uur wel uit je ‘systeem’ moeten zijn?

Ok, het raadsel is een beetje opgelost, heb het zakje nog eens geteld voor de zekerheid. En er zaten er nog 8 in ipv 9. Ik heb er dus 2 en dus 6 mg blijkbaar 😳 ik heb dit met andere middelen nooit; dan weet ik precies hoeveel ik van iets op heb en wat ik uitgespookt heb. Behalve dan met veel alcohol. Dat is dus levensgevaarlijk eigenlijk, voor hetzelfde geldt neem je dus echt een overdosis. Hoewel dit eigenlijk ook wel een overdosis te noemen is…
Klik om te vergroten...
Nu weet je ook gelijk waarom het 2 weken duurt , je blijft continu bijpakken zonder dat je het doorhebt :)
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Koffieb00n zei:
Geheugenverlies heb ik nooit meegemaakt van bromazolam. Wel wankel nog de volgende dag vooral als je opstaat na een tijdje zitten, en meestal nog heel relaxed in de bovenkamer.
Klik om te vergroten...
Ik heb heeel lang geleden ook een keer etilozam genomen (is dat ook een benzo?) en daar had ik ook een beetje geheugenverlies door.
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Perenijsje zei:
Met drie milligram reageer je wel erg heftig erop dan. De eerste keer had ik ook dat ik na 20 minuten wankel werd en 7 uur achter elkaar geslapen heb ofzo. Nu 5 maanden later ben ik zo verslaafd dat ik op 18 tot 21 milligram per dag zit, dus om de 3 uur ongeveer zelf 's nachts.
Je wil niet weten hoe slecht mijn geheugen is, echt erge black-outs, hoe vaak ik val/stoot,wat voor rare dingen ik allemaal uitspook, rare spraak heb alsof ik dronken ben, kan niet meer veilig fietsen. Dus mag alleen voor mijn vriend lopend of met het OV ergens heen. Maar pas ben ik zelfs in de bus gevallen toen hij op trok dan moest ik daarna naar de HAP.

Maar ik heb de afgelopen 2 weken intakegesprekken gehad voor een klinische detox, dus hopen dan kan ik daar snel terecht (spoed aanmelding aangezien ik al sinds augustus op de wachtlijst stond maar het nu echt ontzettend slecht gaat en ik eigenlijk pas in februari aan de beurt was).

Ik sta nu boven aan de wachtlijst, die man is nu op vakantie volgende week is het MDO en dan hoop ik echt snel terecht te kunnen.
Maar gooi die zooi alsjeblieft weg want het is echt niet normaal gevaarlijk verslavend spul.
Klik om te vergroten...
Heftig ☹️ ik wens je heel veel succes en sterkte met afkicken.. you can do it! 💪

Deze ervaring was nou echt een ervaring die een verslaving voor mij uitlokt. Dat had ik met b.v. speed en 4-FA wel.
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeebats zei:
Nu weet je ook gelijk waarom het 2 weken duurt , je blijft continu bijpakken zonder dat je het doorhebt :)
Klik om te vergroten...
Ik ga door deze ervaring nu een ‘logboek’ bijhouden met alles wat ik neem. En dat leg ik bovenop m’n voorraad drugs, met een waarschuwing er op. Klinkt misschien triest, maar misschien helpt het met een soort bewustwording.
s
spekbekLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hmmm is wel vreemd. Bromazolam was zolang ik het nog kon krijgen mijn favoriet. Ik nam 1 pellet 3 mg maar enkel om te slapen, dat bovenop een alcoholverslaving en heb nooit zulke blackouts gehad. Ik nam benzo's wel nooit overdag, enkel om te kunnen slapen.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou ik slik sinds augustus Bromazolam maar ik had alleen de eerste keer dat ik na 20 minuten dronken door de gang naar de slaapkamer wankelde op 2,5 milligram. Nu gebruik ik 3 tot 6 milligram per keer (gemiddeld om de 3 uur 3mg) en duurt het een uur voordat het werkt ongeveer. Dat is inderdaad wel een nadeel maar ik neem het dus al vaak als ik nog tv aan het kijken ben. En in bed praten mijn vriend en ik altijd nog even en dan ga ik slapen. Maar ik word altijd rond 3 uur alweer wakker omdat ik dan mijn volgende dosis weer nodig heb (soms slaap ik wel door).
In het begin sliep ik inderdaad ook echt rustig 10 uur op 3 mg maar helaas na zoveel maanden misbruik heb ik heel veel tolerantie.

Roze Olifant zei:
Euforie ervaar ik niet van benzo’s. Wel het tijdelijk grotendeels wegvallen van storende nervositeit, spanningen en angsten en daarmee een aangename en welkome kalmte/sereniteit die mijn brein uit zichzelf compleet mist, maar ik zou dit gevoel niet als euforisch beschrijven. Het is veel meer een algemene afvlakking/neutralisatie van aanwezige negatieve ruis en overprikkeling dan dat er daadwerkelijk iets van positieve gedachten en gevoelens toegevoegd worden. Die toevoeging van positiviteit - op welke manier dan ook - is voor mij toch wel een voorwaarde om van een vorm van ervaring van euforie te kunnen spreken
Klik om te vergroten...

Precies dit heb ik ook inderdaad. Ik gebruik het om te slapen maar bij mij op dat ook onrustige in mijn hoofd te worden minder te piekeren minder te denken en wat vlakker te worden. Maar euforie ervaar ik ook niet.
Verder heb ik alleen ervaring met voorgeschreven benzo´s zoals Lorazepam en Oxazepam.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#18
Stiekem zei:
Maar ik kan er echt niks slechts van zeggen, Pyrazolam. Is de snelst werkende, euforische, korst werkende die ik ken. En ik heb ALLE benzo van op de grootste nederlandse boer geprobeerd.
Klik om te vergroten...
Roze Olifant zei:
Pyrazolam vind ik ook wel een prettige ja, doet me enigszins aan het (helaas…) verboden etizolam denken - destijds mijn favo anxiolytische benzo. Niet té zwaar sederend, in verhouding wat milder van aard, daardoor ook goed in te zetten als angstremmer (afhankelijk van de dosis natuurlijk), redelijk snel inwerkend en blijft niet te lang en zwaar hangen.
Klik om te vergroten...
Pyrazolam is idd een prima anxiolytische benzo maar heeft wel een halfwaardetijd van 16–18 uur. Het is dus zeker geen kortwerkende benzo en dat is wel iets om mee op te passen (ook al is het effect redelijk subtiel). Ter vergelijking: etizolam heeft een halfwaardetijd van 5–7 uur.
L
LeoFlaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dus als jullie een moeten kiezen, welke zou dat dan zijn?

Denk dat pyrazolam wel de kroon spant dan
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#20
OtherShore zei:
Pyrazolam is idd een prima anxiolytische benzo maar heeft wel een halfwaardetijd van 16–18 uur. Het is dus zeker geen kortwerkende benzo en dat is wel iets om mee op te passen (ook al is het effect redelijk subtiel). Ter vergelijking: etizolam heeft een halfwaardetijd van 5–7 uur.
Klik om te vergroten...

Wat mis ik etizolam toch 😥
Wat een fijne benzo was dat zeg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."