#1
Daar dacht ik ook even aan, maar het waren 10 pellets en er zitten er nog 9 in het zakje. Normaal ben ik niet heel gevoelig voor RC’s en drugs, maar met benzo’s heb ik heel weinig ervaring. Ik wil niet weten wat er gebeurd was als ik het halve zakje had leeggemaakt.Weet je zeker dat je 1 pellet hebt gehad en niet het halve zakje leeg hebt gesnaaid? Klinkt nogal heftig voor 3mg maarja of die pellets accuraat gedoseerd zijn is natuurlijk maar de vraag. Het klinkt alsof je te veel Benzo's binnen hebt gehad - dan zijn dit soort ervaringen te verwachten.Ik had een zakje van 10 pellets