#1
Ja je bent soort van jezelf (tenzij je echt overdreven veel hebt genomen) alleen je vergeet alles soort van direct.Dus op het moment zelf ‘weet’ je wat je doet? Maar boeit je het gewoon niet?
Ja je bent soort van jezelf (tenzij je echt overdreven veel hebt genomen) alleen je vergeet alles soort van direct.Dus op het moment zelf ‘weet’ je wat je doet? Maar boeit je het gewoon niet?
Geen ideeDus op het moment zelf ‘weet’ je wat je doet? Maar boeit je het gewoon niet?
Nee niet eens. Avondje aan de snats gezeten en toen 3 pellets van eoa RC Benzo genomen. Gele pellets waren het en ik gok 0,5mg Clonazolam. Dat waren sneaky kleine rakkertjes. Teringzooi 😅.Was dat een combinatie met alcohol?
Uh ja ik kan het niet eens lezen. Pellets met snats. Heb zelf van benzo's nooit zulke zwarte gaten gehad eigenlijk.Nee niet eens. Avondje aan de snats gezeten en toen 3 pellets van eoa RC Benzo genomen. Gele pellets waren het en ik gok Clonazolam. Dat waren sneaky kleine rakkertjes. Teringzooi 😅.
Wees maar blij. Zo leuk was het niet. Clonazolam stond er ook wel om bekend dat het blackouts gaf maar het boeide me allemaal niet toen joh.Uh ja ik kan het niet eens lezen. Pellets met snats. Heb zelf van benzo's nooit zulke zwarte gaten gehad eigenlijk.
Nee, geen alcohol of andere drugs op.Was dat een combinatie met alcohol?
Het lijkt dus op je korte termijn-geheugen te ‘werken’ als ik het zo hoor. Je slaat niets op eigenlijk…Ik heb ook heel vaak dat mijn vriend 's ochtends naar zijn werk gaat bijvoorbeeld en ik hem gewoon gedag kus en verder ga slapen. Maar later totaal geen idee meer hebt dat hij weg is.
Goed voornemen. Maar denk maar niet dat jij dat logboek bij gaat werken als je na 3mg nog een pilletje neemt. Onder Benzo's geef je geen fuck. Tenminste, ik niet![]()
Het lijkt dus op je korte termijn-geheugen te ‘werken’ als ik het zo hoor. Je slaat niets op eigenlijk…
Echt bizar.. na een bepaalde tijd (binnen 24 uur) hebben je lichaam en je lever toch een stof afgebroken uit je bloed zou je zeggen? Geen enkele stof kan weken in je bloed blijven zitten. Of bedoel je dat ze eenmaal begonnen en daarna bleven bijnemen?Geen ideeIk ben wel eens onder de blauwe plekken wakker geworden en kon me alleen flarden herinneren van de nacht en zag dat het wasrek op mijn kamer helemaal naar de klote was. Was ik daar blijkbaar op gevallen ofzo maar met 0 herinneringen aan hoe of wat. Echt fucked up.
En dan heb ik wel eens verhalen gelezen van mensen die een grote voorraad Benzo's in huis haalden en dan zo veel namen dat ze weken of maanden kwijt zijn waarin ze een ongenschijnlijk normaal leven hebben geleid met persoonlijke verzorging en werk en normale conversaties met familie maar dan met 0 herinneringen. En zelf Amerikanen die in een andere staat in een ander appartment wakker werden. Hadden ze een inter-state verhuizing geregeld onder invloed en wisten daar niets meer van. Ik kan er om lachen, ik vind het zelfs heel erg grappig om me dat WTF-moment voor te stellen maar als het mij zou overkomen zou ik het echt heel naar vinden.
Ja, ze bleven nemen en dus permanent onder invloed. Maar ze vergeten dan ook dat ze bijgenomen hebben natuurlijk dus kan heel hard gaan.Echt bizar.. na een bepaalde tijd (binnen 24 uur) hebben je lichaam en je lever toch een stof afgebroken uit je bloed zou je zeggen? Geen enkele stof kan weken in je bloed blijven zitten. Of bedoel je dat ze eenmaal begonnen en daarna bleven bijnemen?
Ja precies, echt niet normaal hoe vergeetachtig ik nou ben hoor.
En van de week nog weer uit bed gevallen en ik laat van alles uit mijn handen vallen Ik praat heel raar slisserig/dronken, fiets als een dronkaard, dus dat doe ik nu niet meer. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Echt de slechtste beslissing van vorig jaar ooit om dat spul te kopen.
Wat is voor jou persoonlijk nog een aanvaardbare dosis van bromazolam?zolang je de sterkte van een pellet ‘aanvoelt’ en de dosering daarop aanpast en zo laag mogelijk blijft doseren.
Wat is voor jou persoonlijk nog een aanvaardbare dosis van bromazolam?
Tegelijkertijd is dit ook wel de belangrijkste stroman van mensen die verslaafd zijn om toch weer te gaan gebruiken.Nu is je acute probleem natuurlijk wel de broma, omdat je dit paardenmiddel zo gigantisch snel hebt opgebouwd. Maar de aard van het issue leggen in ‘het was de slechtste beslissing van het jaar om dat spul te kopen’ vind ik net iets te makkelijk - de slechtste beslissing van het jaar is de manier waarop je bromazolam bent gaan gebruiken.
Er zijn weinig heiligen op dit forum.ik zelf niet heilig ben
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."