#1
Geheugenverlies heb ik nooit meegemaakt van bromazolam. Wel wankel nog de volgende dag vooral als je opstaat na een tijdje zitten, en meestal nog heel relaxed in de bovenkamer.
Ik heb het idee dat vendors expres te veel bromazolam in die pillen doen zodat je lekker snel afhankelijk raakt. Een hele pil is al te veel in ieder geval. Veel mensen klagen dat ze de dag na inname nog steeds motorische stoornissen ervaren, evenals geheugenverlies en impulsiviteit. Dat je 2 dagen geheugenverlies hebt is nog wel wat ernstiger.Hi, ik heb 4 dagen geleden eens bromazolan geprobeerd. Een pellet van 3 mg. Daarna heb ik gewoon 2 dagen geheugenverlies gehad. Ik ben letterlijk alles kwijt. En nog steeds voel ik me vreemd. Is dit normaal? Ik heb verder geen andere drugs of RC’s gehad.
2 weken wtf 😲 ik snap dat niet, elk middel zou toch na 24 uur wel uit je ‘systeem’ moeten zijn?Het is ook echt een heel potente benzo.
Ik heb ooit eens een heel zakje opgemaakt in een black out en weet die hele 2 weken niet meer.
Ik heb inmiddels ook wel vaker voorbij zien komen dat sommige gewoon heel “heftig” reageren of een lange nasleep hebben.
Gelukkig heb je er maar eentje gehad, lekker weg ermee.
Nu weet je ook gelijk waarom het 2 weken duurt , je blijft continu bijpakken zonder dat je het doorhebt2 weken wtf 😲 ik snap dat niet, elk middel zou toch na 24 uur wel uit je ‘systeem’ moeten zijn?
Ok, het raadsel is een beetje opgelost, heb het zakje nog eens geteld voor de zekerheid. En er zaten er nog 8 in ipv 9. Ik heb er dus 2 en dus 6 mg blijkbaar 😳 ik heb dit met andere middelen nooit; dan weet ik precies hoeveel ik van iets op heb en wat ik uitgespookt heb. Behalve dan met veel alcohol. Dat is dus levensgevaarlijk eigenlijk, voor hetzelfde geldt neem je dus echt een overdosis. Hoewel dit eigenlijk ook wel een overdosis te noemen is…
Ik heb heeel lang geleden ook een keer etilozam genomen (is dat ook een benzo?) en daar had ik ook een beetje geheugenverlies door.Geheugenverlies heb ik nooit meegemaakt van bromazolam. Wel wankel nog de volgende dag vooral als je opstaat na een tijdje zitten, en meestal nog heel relaxed in de bovenkamer.
Heftig ☹️ ik wens je heel veel succes en sterkte met afkicken.. you can do it! 💪Met drie milligram reageer je wel erg heftig erop dan. De eerste keer had ik ook dat ik na 20 minuten wankel werd en 7 uur achter elkaar geslapen heb ofzo. Nu 5 maanden later ben ik zo verslaafd dat ik op 18 tot 21 milligram per dag zit, dus om de 3 uur ongeveer zelf 's nachts.
Je wil niet weten hoe slecht mijn geheugen is, echt erge black-outs, hoe vaak ik val/stoot,wat voor rare dingen ik allemaal uitspook, rare spraak heb alsof ik dronken ben, kan niet meer veilig fietsen. Dus mag alleen voor mijn vriend lopend of met het OV ergens heen. Maar pas ben ik zelfs in de bus gevallen toen hij op trok dan moest ik daarna naar de HAP.
Maar ik heb de afgelopen 2 weken intakegesprekken gehad voor een klinische detox, dus hopen dan kan ik daar snel terecht (spoed aanmelding aangezien ik al sinds augustus op de wachtlijst stond maar het nu echt ontzettend slecht gaat en ik eigenlijk pas in februari aan de beurt was).
Ik sta nu boven aan de wachtlijst, die man is nu op vakantie volgende week is het MDO en dan hoop ik echt snel terecht te kunnen.
Maar gooi die zooi alsjeblieft weg want het is echt niet normaal gevaarlijk verslavend spul.
Ik ga door deze ervaring nu een ‘logboek’ bijhouden met alles wat ik neem. En dat leg ik bovenop m’n voorraad drugs, met een waarschuwing er op. Klinkt misschien triest, maar misschien helpt het met een soort bewustwording.Nu weet je ook gelijk waarom het 2 weken duurt , je blijft continu bijpakken zonder dat je het doorhebt![]()
Dat verklaard natuurlijk wel wat.2 weken wtf 😲 ik snap dat niet, elk middel zou toch na 24 uur wel uit je ‘systeem’ moeten zijn?
Ok, het raadsel is een beetje opgelost, heb het zakje nog eens geteld voor de zekerheid. En er zaten er nog 8 in ipv 9. Ik heb er dus 2 en dus 6 mg blijkbaar 😳 ik heb dit met andere middelen nooit; dan weet ik precies hoeveel ik van iets op heb en wat ik uitgespookt heb. Behalve dan met veel alcohol. Dat is dus levensgevaarlijk eigenlijk, voor hetzelfde geldt neem je dus echt een overdosis. Hoewel dit eigenlijk ook wel een overdosis te noemen is…
Ik vind het sowieso doodeng als gaten in m’n geheugen heb. Appjes van jezelf teruglezen of niet meer weten wat je gisteren hebt gedaan. Dement worden is dan ook een van m’n grootste angsten.Haha enge dingen doe je onder invloed van bromaatje 😅😆
Nee dat is juist heel verstandig en heb ik ook al een paar keer aangeraden hier op dit forum. Je komt anders in hele verwarrende situaties terechtIk ga door deze ervaring nu een ‘logboek’ bijhouden met alles wat ik neem. En dat leg ik bovenop m’n voorraad drugs, met een waarschuwing er op. Klinkt misschien triest, maar misschien helpt het met een soort bewustwording.
Goed voornemen. Maar denk maar niet dat jij dat logboek bij gaat werken als je na 3mg nog een pilletje neemt. Onder Benzo's geef je geen fuck. Tenminste, ik nietIk ga door deze ervaring nu een ‘logboek’ bijhouden met alles wat ik neem. En dat leg ik bovenop m’n voorraad drugs, met een waarschuwing er op. Klinkt misschien triest, maar misschien helpt het met een soort bewustwording.
Dus op het moment zelf ‘weet’ je wat je doet? Maar boeit je het gewoon niet?Goed voornemen. Maar denk maar niet dat jij dat logboek bij gaat werken als je na 3mg nog een pilletje neemt. Onder Benzo's geef je geen fuck. Tenminste, ik niet![]()
Ja je bent soort van jezelf (tenzij je echt overdreven veel hebt genomen) alleen je vergeet alles soort van direct.Dus op het moment zelf ‘weet’ je wat je doet? Maar boeit je het gewoon niet?
Geen ideeDus op het moment zelf ‘weet’ je wat je doet? Maar boeit je het gewoon niet?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."