Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazolam

Bromazolam

96 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geheugenverlies heb ik nooit meegemaakt van bromazolam. Wel wankel nog de volgende dag vooral als je opstaat na een tijdje zitten, en meestal nog heel relaxed in de bovenkamer.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met drie milligram reageer je wel erg heftig erop dan. De eerste keer had ik ook dat ik na 20 minuten wankel werd en 7 uur achter elkaar geslapen heb ofzo. Nu 5 maanden later ben ik zo verslaafd dat ik op 18 tot 21 milligram per dag zit, dus om de 3 uur ongeveer zelf 's nachts.
Je wil niet weten hoe slecht mijn geheugen is, echt erge black-outs, hoe vaak ik val/stoot,wat voor rare dingen ik allemaal uitspook, rare spraak heb alsof ik dronken ben, kan niet meer veilig fietsen. Dus mag alleen voor mijn vriend lopend of met het OV ergens heen. Maar pas ben ik zelfs in de bus gevallen toen hij op trok dan moest ik daarna naar de HAP.

Maar ik heb de afgelopen 2 weken intakegesprekken gehad voor een klinische detox, dus hopen dan kan ik daar snel terecht (spoed aanmelding aangezien ik al sinds augustus op de wachtlijst stond maar het nu echt ontzettend slecht gaat en ik eigenlijk pas in februari aan de beurt was).

Ik sta nu boven aan de wachtlijst, die man is nu op vakantie volgende week is het MDO en dan hoop ik echt snel terecht te kunnen.
Maar gooi die zooi alsjeblieft weg want het is echt niet normaal gevaarlijk verslavend spul.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoLijntje zei:
Hi, ik heb 4 dagen geleden eens bromazolan geprobeerd. Een pellet van 3 mg. Daarna heb ik gewoon 2 dagen geheugenverlies gehad. Ik ben letterlijk alles kwijt. En nog steeds voel ik me vreemd. Is dit normaal? Ik heb verder geen andere drugs of RC’s gehad.
Klik om te vergroten...
Ik heb het idee dat vendors expres te veel bromazolam in die pillen doen zodat je lekker snel afhankelijk raakt. Een hele pil is al te veel in ieder geval. Veel mensen klagen dat ze de dag na inname nog steeds motorische stoornissen ervaren, evenals geheugenverlies en impulsiviteit. Dat je 2 dagen geheugenverlies hebt is nog wel wat ernstiger.

Wat veel voorkomt is dat mensen nog een tweede pil nemen als ze al flink onder invloed zijn (vanwege impulsiviteit en 'delusions of sobriety'), maar daarna vergeten dat ze die tweede pil hebben genomen.

Kun je misschien aan je stash zien of er een extra pil mist?
Zo nee, dan zijn er nog twee dingen mogelijk: of je bent extra gevoelig voor bromazolam, of de pillen zijn niet accuraat gedoseerd. Beide scenario's lijken me waarschijnlijk.

Helaas worden rc benzo's niet gekwantificeerd bij testpunten voor drugs. Daardoor hebben nu geen goed overzicht over deze markt en de pillen die daarin worden verkocht. Hoeveel er nou precies in de pillen zit blijft daardoor gokken. Wees er extra voorzichtig mee dus. Rc-vendors zijn echt niet zo professioneel als ze pretenderen op hun websites.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heftige klachten voor 3 mg bromo.
Maar goed, de hamvraag is of het echt 3 mg was wat in die pil zit. Of je reageert er pittig op.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ook een keer 2 weken rondgelopen met een blackout op phenazepam poeder. Potent stofje was dat
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Het is ook echt een heel potente benzo.

Ik heb ooit eens een heel zakje opgemaakt in een black out en weet die hele 2 weken niet meer.

Ik heb inmiddels ook wel vaker voorbij zien komen dat sommige gewoon heel “heftig” reageren of een lange nasleep hebben.

Gelukkig heb je er maar eentje gehad, lekker weg ermee.
Klik om te vergroten...
2 weken wtf 😲 ik snap dat niet, elk middel zou toch na 24 uur wel uit je ‘systeem’ moeten zijn?

Ok, het raadsel is een beetje opgelost, heb het zakje nog eens geteld voor de zekerheid. En er zaten er nog 8 in ipv 9. Ik heb er dus 2 en dus 6 mg blijkbaar 😳 ik heb dit met andere middelen nooit; dan weet ik precies hoeveel ik van iets op heb en wat ik uitgespookt heb. Behalve dan met veel alcohol. Dat is dus levensgevaarlijk eigenlijk, voor hetzelfde geldt neem je dus echt een overdosis. Hoewel dit eigenlijk ook wel een overdosis te noemen is…
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha enge dingen doe je onder invloed van bromaatje 😅😆
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#8
KoLijntje zei:
2 weken wtf 😲 ik snap dat niet, elk middel zou toch na 24 uur wel uit je ‘systeem’ moeten zijn?

Ok, het raadsel is een beetje opgelost, heb het zakje nog eens geteld voor de zekerheid. En er zaten er nog 8 in ipv 9. Ik heb er dus 2 en dus 6 mg blijkbaar 😳 ik heb dit met andere middelen nooit; dan weet ik precies hoeveel ik van iets op heb en wat ik uitgespookt heb. Behalve dan met veel alcohol. Dat is dus levensgevaarlijk eigenlijk, voor hetzelfde geldt neem je dus echt een overdosis. Hoewel dit eigenlijk ook wel een overdosis te noemen is…
Klik om te vergroten...
Nu weet je ook gelijk waarom het 2 weken duurt , je blijft continu bijpakken zonder dat je het doorhebt :)
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Koffieb00n zei:
Geheugenverlies heb ik nooit meegemaakt van bromazolam. Wel wankel nog de volgende dag vooral als je opstaat na een tijdje zitten, en meestal nog heel relaxed in de bovenkamer.
Klik om te vergroten...
Ik heb heeel lang geleden ook een keer etilozam genomen (is dat ook een benzo?) en daar had ik ook een beetje geheugenverlies door.
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Perenijsje zei:
Met drie milligram reageer je wel erg heftig erop dan. De eerste keer had ik ook dat ik na 20 minuten wankel werd en 7 uur achter elkaar geslapen heb ofzo. Nu 5 maanden later ben ik zo verslaafd dat ik op 18 tot 21 milligram per dag zit, dus om de 3 uur ongeveer zelf 's nachts.
Je wil niet weten hoe slecht mijn geheugen is, echt erge black-outs, hoe vaak ik val/stoot,wat voor rare dingen ik allemaal uitspook, rare spraak heb alsof ik dronken ben, kan niet meer veilig fietsen. Dus mag alleen voor mijn vriend lopend of met het OV ergens heen. Maar pas ben ik zelfs in de bus gevallen toen hij op trok dan moest ik daarna naar de HAP.

Maar ik heb de afgelopen 2 weken intakegesprekken gehad voor een klinische detox, dus hopen dan kan ik daar snel terecht (spoed aanmelding aangezien ik al sinds augustus op de wachtlijst stond maar het nu echt ontzettend slecht gaat en ik eigenlijk pas in februari aan de beurt was).

Ik sta nu boven aan de wachtlijst, die man is nu op vakantie volgende week is het MDO en dan hoop ik echt snel terecht te kunnen.
Maar gooi die zooi alsjeblieft weg want het is echt niet normaal gevaarlijk verslavend spul.
Klik om te vergroten...
Heftig ☹️ ik wens je heel veel succes en sterkte met afkicken.. you can do it! 💪

Deze ervaring was nou echt een ervaring die een verslaving voor mij uitlokt. Dat had ik met b.v. speed en 4-FA wel.
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeebats zei:
Nu weet je ook gelijk waarom het 2 weken duurt , je blijft continu bijpakken zonder dat je het doorhebt :)
Klik om te vergroten...
Ik ga door deze ervaring nu een ‘logboek’ bijhouden met alles wat ik neem. En dat leg ik bovenop m’n voorraad drugs, met een waarschuwing er op. Klinkt misschien triest, maar misschien helpt het met een soort bewustwording.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoLijntje zei:
2 weken wtf 😲 ik snap dat niet, elk middel zou toch na 24 uur wel uit je ‘systeem’ moeten zijn?

Ok, het raadsel is een beetje opgelost, heb het zakje nog eens geteld voor de zekerheid. En er zaten er nog 8 in ipv 9. Ik heb er dus 2 en dus 6 mg blijkbaar 😳 ik heb dit met andere middelen nooit; dan weet ik precies hoeveel ik van iets op heb en wat ik uitgespookt heb. Behalve dan met veel alcohol. Dat is dus levensgevaarlijk eigenlijk, voor hetzelfde geldt neem je dus echt een overdosis. Hoewel dit eigenlijk ook wel een overdosis te noemen is…
Klik om te vergroten...
Dat verklaard natuurlijk wel wat.
Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt , het gevaar is namelijk dat je onder invloed of tijdens een black-out kunt gaan herdoseren tot levensgevaarlijke proporties. (Edit :dan zit het dus veel langer in je bloed) .
Je neemt er dan eentje en later weet je niet meer dat je daarna nog negen pellets hebt ingenomen... tot je het lege zakje ziet.
Dat is mij een keer overkomen en daarna heb ik nooit meer een benzo genomen.
En met research chemicals is dat al helemaal onverantwoord natuurlijk.
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Koffieb00n zei:
Haha enge dingen doe je onder invloed van bromaatje 😅😆
Klik om te vergroten...
Ik vind het sowieso doodeng als gaten in m’n geheugen heb. Appjes van jezelf teruglezen of niet meer weten wat je gisteren hebt gedaan. Dement worden is dan ook een van m’n grootste angsten.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#14
KoLijntje zei:
Ik ga door deze ervaring nu een ‘logboek’ bijhouden met alles wat ik neem. En dat leg ik bovenop m’n voorraad drugs, met een waarschuwing er op. Klinkt misschien triest, maar misschien helpt het met een soort bewustwording.
Klik om te vergroten...
Nee dat is juist heel verstandig en heb ik ook al een paar keer aangeraden hier op dit forum. Je komt anders in hele verwarrende situaties terecht
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
KoLijntje zei:
Ik ga door deze ervaring nu een ‘logboek’ bijhouden met alles wat ik neem. En dat leg ik bovenop m’n voorraad drugs, met een waarschuwing er op. Klinkt misschien triest, maar misschien helpt het met een soort bewustwording.
Klik om te vergroten...
Goed voornemen. Maar denk maar niet dat jij dat logboek bij gaat werken als je na 3mg nog een pilletje neemt. Onder Benzo's geef je geen fuck. Tenminste, ik niet :wink:
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
dupont zei:
Goed voornemen. Maar denk maar niet dat jij dat logboek bij gaat werken als je na 3mg nog een pilletje neemt. Onder Benzo's geef je geen fuck. Tenminste, ik niet :wink:
Klik om te vergroten...
Dus op het moment zelf ‘weet’ je wat je doet? Maar boeit je het gewoon niet?
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#17
KoLijntje zei:
Dus op het moment zelf ‘weet’ je wat je doet? Maar boeit je het gewoon niet?
Klik om te vergroten...
Ja je bent soort van jezelf (tenzij je echt overdreven veel hebt genomen) alleen je vergeet alles soort van direct.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
KoLijntje zei:
Dus op het moment zelf ‘weet’ je wat je doet? Maar boeit je het gewoon niet?
Klik om te vergroten...
Geen idee :) Ik ben wel eens onder de blauwe plekken wakker geworden en kon me alleen flarden herinneren van de nacht en zag dat het wasrek op mijn kamer helemaal naar de klote was. Was ik daar blijkbaar op gevallen ofzo maar met 0 herinneringen aan hoe of wat. Echt fucked up.

En dan heb ik wel eens verhalen gelezen van mensen die een grote voorraad Benzo's in huis haalden en dan zo veel namen dat ze weken of maanden kwijt zijn waarin ze een ongenschijnlijk normaal leven hebben geleid met persoonlijke verzorging en werk en normale conversaties met familie maar dan met 0 herinneringen. En zelf Amerikanen die in een andere staat in een ander appartment wakker werden. Hadden ze een inter-state verhuizing geregeld onder invloed en wisten daar niets meer van. Ik kan er om lachen, ik vind het zelfs heel erg grappig om me dat WTF-moment voor te stellen maar als het mij zou overkomen zou ik het echt heel naar vinden.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Was dat een combinatie met alcohol?
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Daarom koop ik nooit potente drugs in pilvorm, je weet nooit hoeveel er echt in zit. Altijd poeder , maarja dat is met benzos ook weer niet aan te raden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."