Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDruk op borst 3mmc

Druk op borst 3mmc

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet slecht bedoeld hoor, maar hier gaan we weer @r_p_05 ! 😉 Je hoeveelste topic over zorgelijke bijwerkingen van 3-mmc is dit precies?

Kom op, het is nu echt echt echt tijd om te stoppen. Hoe lang is dit nu al aan de gang? Je lichaam heeft je nu al zo vaak gewaarschuwd dat de koek op is.

Er staat me vaag iets van bij dat je met een behandeling zou starten. Hoe staat het daar mee?
J
Junkie_05Lid
01-01-2024, 00:00
#2
onderzoeksjournalistiek zei:
Niet slecht bedoeld hoor, maar hier gaan we weer @r_p_05 ! 😉 Je hoeveelste topic over zorgelijke bijwerkingen van 3-mmc is dit precies?
Klik om te vergroten...
OtherShore zei:
Kom op, het is nu echt echt echt tijd om te stoppen. Hoe lang is dit nu al aan de gang? Je lichaam heeft je nu al zo vaak gewaarschuwd dat de koek op is.

Er staat me vaag iets van bij dat je met een behandeling zou starten. Hoe staat het daar mee?
Klik om te vergroten...
hoi Hoi
Ik krijg inderdaad een behandeling bij de yes we van clinics, alleen moet ik nog 2 maanden wachten voordat ik daar heen mag.
De 2 maanden probeer ik te overleven
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
r_p_05 zei:
ben nu 3 dagen wakker en ik heb echt enorme druk/pijn op mijn borst gekregen ook heb ik last van kortademigheid.
Klik om te vergroten...
Hier 3 dagen wakker zijn.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
r_p_05 zei:
Ik krijg inderdaad een behandeling bij de yes we van clinics, alleen moet ik nog 2 maanden wachten voordat ik daar heen mag.
Klik om te vergroten...
Okay, dat is in ieder geval iets. Jammer dat het nog twee maanden op zich laat wachten.

Ik denk dat het vrij moeilijk is om de oorzaak van je klachten te bepalen. We weten tenslotte niet precies wat je hebt gebruikt (niet getest) en we kennen je medische geschiedenis en huidige lichamelijke gesteldheid niet. De oorzaak van je klachten is dus onzeker, maar de oplossing ligt voor de hand.

Kan ik iets doen om je zover te krijgen dat je stopt met gebruiken of in ieder geval gaat minderen?
J
Junkie_05Lid
01-01-2024, 00:00
#5
OtherShore zei:
Okay, dat is in ieder geval iets. Jammer dat het nog twee maanden op zich laat wachten.
Klik om te vergroten...
Ja ik had in september de intake, dus ik heb er ook al 2 maanden wachten opzitten
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
r_p_05 zei:
hoi Hoi
Ik krijg inderdaad een behandeling bij de yes we van clinics, alleen moet ik nog 2 maanden wachten voordat ik daar heen mag.
De 2 maanden probeer ik te overleven
Klik om te vergroten...
Je kans op succes zal groter zijn mocht je stoppen met meerdere dagen wakker te blijven.
J
Junkie_05Lid
01-01-2024, 00:00
#7
OtherShore zei:
Kan ik iets doen om je zover te krijgen dat je stopt met gebruiken of in ieder geval gaat minderen?
Klik om te vergroten...
Ik denk niet dat er nu een manier is waardoor ik kan stoppen, want ik heb al meerdere keren geprobeerd te stoppen of dat een vriendin mij wilde helpen maar er zit zoveel meer onder men verslaving, dus ik heb echt professionele hulp nodig.
ik probeer naar meetings te gaan, al vind ik dat soms erg moeilijk
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
r_p_05 zei:
Ja ik had in september de intake, dus ik heb er ook al 2 maanden wachten opzitten
Klik om te vergroten...

En krijg je dan gewoon te horen: "we zien je over vier maanden"
Met andere woorden: gebruik nog maar een paar maanden flink.
Of krijg je bv wel het advies dat ze je online of ambulant alvast wat in de gaten houden?
J
Junkie_05Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Kordie zei:
En krijg je dan gewoon te horen: "we zien je over vier maanden"
Met andere woorden: gebruik nog maar een paar maanden flink.
Of krijg je bv wel het advies dat ze je online of ambulant alvast wat in de gaten houden?
Klik om te vergroten...
Nee het was letterlijk tot 24 januari, ze gaven me wel een kaartje mee met een nummer die ik evt kon bellen.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#10
r_p_05 zei:
Ik denk niet dat er nu een manier waardoor ik kan stoppen
Klik om te vergroten...
Ik begrijp je wel — ik ben tenslotte ook verslaafd geweest — maar er is niks op tegen om iets te minderen en meer aandacht te geven aan goed voor jezelf zorgen. Je weet hoe het werkt 🙂: gezond eten en drinken, rust inbouwen, geen nachten overslaan, regelmaat creëren in je gebruik.

Misschien is stoppen geen optie, maar je hoeft echt geen 3 nachten wakker te blijven. Zorg gewoon goed voor jezelf, dat is straks alleen maar winst als je naar de kliniek gaat.
A
Addict103Lid
01-01-2024, 00:00
#11
r_p_05 zei:
Ik denk niet dat er nu een manier is waardoor ik kan stoppen, want ik heb al meerdere keren geprobeerd te stoppen of dat een vriendin mij wilde helpen maar er zit zoveel meer onder men verslaving, dus ik heb echt professionele hulp nodig.
ik probeer naar meetings te gaan, al vind ik dat soms erg moeilijk
Klik om te vergroten...
Heyy, neem een kijkje op mijn forum. Ik wil ook stoppen. Misschien kunnen we elkaar helpen?
J
Junkie_05Lid
01-01-2024, 00:00
#12
OtherShore zei:
Ik begrijp je wel — ik ben tenslotte ook verslaafd geweest — maar er is niks op tegen om iets te minderen en meer aandacht te geven aan goed voor jezelf zorgen. Je weet hoe het werkt 🙂: gezond eten en drinken, rust inbouwen, geen nachten overslaan, regelmaat creëren in je gebruik.

Misschien is stoppen geen optie, maar je hoeft echt geen 3 nachten wakker te blijven. Zorg gewoon goed voor jezelf, dat is straks alleen maar winst als je naar de kliniek gaat.
Klik om te vergroten...
Nee, ik ben niet altijd 3 nachten wakker, het verschilt gewoon een beetje met hoe ik mij voel.
En ik probeer ook echt wel goed voor mezelf te zorgen maar het lukt me gewoon niet
Ik krijg gewoon geen eten naar binnen
Douchen, tandenpoetsen enz kost me echt zoveel energie
A
Addict103Lid
01-01-2024, 00:00
#13
r_p_05 zei:
Nee, ik ben niet altijd 3 nachten wakker, het verschilt gewoon een beetje met hoe ik mij voel.
En ik probeer ook echt wel goed voor mezelf te zorgen maar het lukt me gewoon niet
Ik krijg gewoon geen eten naar binnen
Douchen, tandenpoetsen enz kost me echt zoveel energie
Klik om te vergroten...
Same. Door het gebruiken blijf ik me lichaam maar uitputten. Het is nu zo erg dat ik bijna de hele dag alleen maar in bed lig te gebruiken en rond neus op het drugsforum voor hulp. Ik wil er vanaf. Het is zo raar, wanneer ik nuchter ben is er dus op een punt een moment dat ik denk; ik wil 3mmc. En vanaf dat punt verlies ik controle. Het eerst volgende ding wanneer ik bewust ben is bij de helse pijn in mijn neus.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#14
r_p_05 zei:
Ik krijg gewoon geen eten naar binnen
Klik om te vergroten...
Het is toch wel heel belangrijk om hier iets aan te doen. Heb je een klein beetje energie om te koken? Want dat zou je congee kunnen proberen. Dat serveren ze in Azië aan mensen die ziek zijn:
www.thespruceeats.com

3 Methods for Making Traditional Congee, Chinese Rice Porridge

Congee is Chinese rice porridge, which can be served plain, sweet, or savory. Here are three ways to cook this classic dish.
www.thespruceeats.com www.thespruceeats.com
Deze instant havermout van Quaker is ook erg goed. 2 minuten in de magnetron en klaar:

Quaker® Oats Express Naturel Havermout | Quaker

www.quaker.nl www.quaker.nl
Het zijn maar ideetjes 🙂 Misschien dat je pap iets makkelijker weg kan krijgen dan vast voedsel. En anders toch even overleggen met je huisarts. Wellicht dat je bepaalde supplementen nodig hebt.

(Geldt ook voor jou @Addict103 Je hoofd zal er niet naar staan maar je moet eten en drinken.)
J
Junkie_05Lid
01-01-2024, 00:00
#15
OtherShore zei:
Het is toch wel heel belangrijk om hier iets aan te doen. Heb je een klein beetje energie om te koken?
Klik om te vergroten...
het enige wat ik eet is soep en appelmoes, dat krijg ik nog weg aangezien het vloeibaar is
A
Addict103Lid
01-01-2024, 00:00
#16
OtherShore zei:
Het is toch wel heel belangrijk om hier iets aan te doen. Heb je een klein beetje energie om te koken? Want dat zou je congee kunnen proberen. Dat serveren ze in Azië aan mensen die ziek zijn:
www.thespruceeats.com

3 Methods for Making Traditional Congee, Chinese Rice Porridge

Congee is Chinese rice porridge, which can be served plain, sweet, or savory. Here are three ways to cook this classic dish.
www.thespruceeats.com www.thespruceeats.com
Deze instant havermout van Quaker is ook erg goed. 2 minuten in de magnetron en klaar:

Quaker® Oats Express Naturel Havermout | Quaker

www.quaker.nl www.quaker.nl
Het zijn maar ideetjes 🙂 Misschien dat je pap iets makkelijker weg kan krijgen dan vast voedsel. En anders toch even overleggen met je huisarts. Wellicht dat je bepaalde supplementen nodig hebt.

(Geldt ook voor jou @Addict103 Je hoofd zal er niet naar staan maar je moet eten en drinken.)
Klik om te vergroten...
Ik heb zojuist noodles gemaakt, ik hoop dat het er een beetje makkelijk in gaat.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#17
r_p_05 zei:
het enige wat ik eet is soep en appelmoes, dat krijg ik nog weg aangezien het vloeibaar is
Klik om te vergroten...
Je zou ook kwark of een breaker kunnen proberen. Dat werkte voor mij goed tijdens gebruik.

En wat betreft de pijn op je borst, die had ik ook tijdens mijn verslaving aan 3-MMC en die werd na verloop van tijd alleen maar erger. Het kan komen door onbewuste verkeerde ademhaling, spierspanning, paniek, vasoconstrictie. De eerste drie zijn vervelend maar niet gevaarlijk. Maar mocht het wel vasoconstrictie zijn dan kan dit wel gevaarlijk zijn als dit in de buurt van je hart is. Als je het niet vertrouwd bel de huisarts en leg daar je verhaal open en eerlijk uit. Ik snap dat dat een grote drempel is maar ook jij verdiend hulp!💕
m
mikkiemikeLid
01-01-2024, 00:00
#18
r_p_05 zei:
Hoi hoi!
ik ben al een tijdje verslaafd aan 3mmc, ik heb van het weekend de drugs bij een andere dealer gehaald, maar het leek niet op wat ik normaal heb. Ik ben nu 3 dagen wakker en ik heb echt enorme druk/pijn op mijn borst gekregen ook heb ik last van kortademigheid.. ik begin ook een soort wazig zicht te krijgen lijkt het alsof letters door elkaar gaan..
normaal gesproken heb ik hier geen last van, zelfs niet als ik bijvoorbeeld 5 dagen wakker ben. Heeft iemand hier ervaring mee?
Of weet iemand of het aan de 3m ligt?
Of moet ik mij zorgen maken dat er iets mis is met mijn hart?
Klik om te vergroten...
Hier heb ik ook wel eens last van ik zie het dan altijd net als een biertje die verkeerd valt. Ff wachten is vaak na 15/20 min weer stuk minder meestal pak ik dan kleine lijntjes en dan gaat het weg. Als het nou echt lang blijft probeer wat water te drinken en misschien iets te eten (succes daarmee) en anders toch ff huisarts
M
M789_kilooooLid
01-01-2024, 00:00
#19
Junkie_05 zei:
het enige wat ik eet is soep en appelmoes, dat krijg ik nog weg aangezien het vloeibaar is
Klik om te vergroten...
Merk ook met roken vaak druk op de borst ivm de longen
J
Junkie_05Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoi hoi!
ik ben al een tijdje verslaafd aan 3mmc, ik heb van het weekend de drugs bij een andere dealer gehaald, maar het leek niet op wat ik normaal heb. Ik ben nu 3 dagen wakker en ik heb echt enorme druk/pijn op mijn borst gekregen ook heb ik last van kortademigheid.. ik begin ook een soort wazig zicht te krijgen lijkt het alsof letters door elkaar gaan..
normaal gesproken heb ik hier geen last van, zelfs niet als ik bijvoorbeeld 5 dagen wakker ben. Heeft iemand hier ervaring mee?
Of weet iemand of het aan de 3m ligt?
Of moet ik mij zorgen maken dat er iets mis is met mijn hart?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."