Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDruk op borst 3mmc

Druk op borst 3mmc

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#1
r_p_05 zei:
het enige wat ik eet is soep en appelmoes, dat krijg ik nog weg aangezien het vloeibaar is
Klik om te vergroten...
Je zou ook kwark of een breaker kunnen proberen. Dat werkte voor mij goed tijdens gebruik.

En wat betreft de pijn op je borst, die had ik ook tijdens mijn verslaving aan 3-MMC en die werd na verloop van tijd alleen maar erger. Het kan komen door onbewuste verkeerde ademhaling, spierspanning, paniek, vasoconstrictie. De eerste drie zijn vervelend maar niet gevaarlijk. Maar mocht het wel vasoconstrictie zijn dan kan dit wel gevaarlijk zijn als dit in de buurt van je hart is. Als je het niet vertrouwd bel de huisarts en leg daar je verhaal open en eerlijk uit. Ik snap dat dat een grote drempel is maar ook jij verdiend hulp!💕
m
mikkiemikeLid
01-01-2024, 00:00
#2
r_p_05 zei:
Hoi hoi!
ik ben al een tijdje verslaafd aan 3mmc, ik heb van het weekend de drugs bij een andere dealer gehaald, maar het leek niet op wat ik normaal heb. Ik ben nu 3 dagen wakker en ik heb echt enorme druk/pijn op mijn borst gekregen ook heb ik last van kortademigheid.. ik begin ook een soort wazig zicht te krijgen lijkt het alsof letters door elkaar gaan..
normaal gesproken heb ik hier geen last van, zelfs niet als ik bijvoorbeeld 5 dagen wakker ben. Heeft iemand hier ervaring mee?
Of weet iemand of het aan de 3m ligt?
Of moet ik mij zorgen maken dat er iets mis is met mijn hart?
Klik om te vergroten...
Hier heb ik ook wel eens last van ik zie het dan altijd net als een biertje die verkeerd valt. Ff wachten is vaak na 15/20 min weer stuk minder meestal pak ik dan kleine lijntjes en dan gaat het weg. Als het nou echt lang blijft probeer wat water te drinken en misschien iets te eten (succes daarmee) en anders toch ff huisarts
M
M789_kilooooLid
01-01-2024, 00:00
#3
Junkie_05 zei:
het enige wat ik eet is soep en appelmoes, dat krijg ik nog weg aangezien het vloeibaar is
Klik om te vergroten...
Merk ook met roken vaak druk op de borst ivm de longen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."