#1
Je zou ook kwark of een breaker kunnen proberen. Dat werkte voor mij goed tijdens gebruik.het enige wat ik eet is soep en appelmoes, dat krijg ik nog weg aangezien het vloeibaar is
En wat betreft de pijn op je borst, die had ik ook tijdens mijn verslaving aan 3-MMC en die werd na verloop van tijd alleen maar erger. Het kan komen door onbewuste verkeerde ademhaling, spierspanning, paniek, vasoconstrictie. De eerste drie zijn vervelend maar niet gevaarlijk. Maar mocht het wel vasoconstrictie zijn dan kan dit wel gevaarlijk zijn als dit in de buurt van je hart is. Als je het niet vertrouwd bel de huisarts en leg daar je verhaal open en eerlijk uit. Ik snap dat dat een grote drempel is maar ook jij verdiend hulp!💕