Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumservaringen A-pihp

ervaringen A-pihp

88 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Mocht je willen voorkomen dat je het zakje drugs weer uit de prullenbak haalt, stop het dan in een leeg drankenkarton ofzo en gooi het ergens in een openbare prullenbak.
Klik om te vergroten...
Trust me... Been there, done that. And went back again to do some prullenbak graaien.

Rioolput, ook geprobeerd. Wederom alles eraan gedaan om het weer naar boven te vissen. En met succes!

De WC is de makkelijkste, snelste (en als je echt verslaafd bent de veiligste) weg.

Wil je het écht goed doen, dan bel je asap iemand op en vraag je diegene of die je kan helpen het weg te doen. Dat brengt diegene of jullie samen het naar de apotheek. Heb je én snel gehandeld en kom je er niet onderuit, en het wordt netjes verwerkt.

Er is maar één andere weg naast de WC die voor mij tot noch toe foolproof is geweest. Ondergrondse hondenpoep bakken 😂
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ceox zei:
ik zoek gewoon een goeie rc die beetje oppeppend is en niet al teveel nare effecten geeft na gebruik,
Klik om te vergroten...
Je voelt je naar na gebruik omdat drugs een oppeppend effect hebben.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
LucidLucy zei:
Er is maar één andere weg naast de WC die voor mij tot noch toe foolproof is geweest. Ondergrondse hondenpoep bakken 😂
Klik om te vergroten...
Je weet dat ik het beste met je voor heb, en ik wil je zeker niet beledigen, maar deze zin ging ik erg goed op.

Fijn dat je met alles wat je meegemaakt hebt/meemaakt alsnog mensen aan het lachen kan krijgen. Medaile 🏅
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik liet het meestal gewoon verdampen
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
LucidLucy zei:
De WC is de makkelijkste, snelste (en als je echt verslaafd bent de veiligste) weg.
Klik om te vergroten...
Wel een fuck you voor de garnalen in de Theems
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Wel een fuck you voor de garnalen in de Theems
Klik om te vergroten...
Loopt mijn rioolpijp naar Engeland?
Weer wat geleerd vandaag 😂

Tja goed zal het inderdaad niet zijn. Toen ik voor het eerst ging stoppen met drugs, moest ik van mijn gehele collectie RC's afkomen. Ruim 40 verschillende middelen waarvan ik van de meesten toch een stevige voorraad had. Denk aan 7 gram 3-meo-pce en 1 gram clonazolam.

Adviseerde de psycholoog me om alles door de plee te spoelen. Toen heb ik dat toch echt geweigerd omwille van de effecten op het milieu. Volgens haar was dat mijn verslaving die sprak.

Enfin... Uiteindelijk is het bij de apotheek beland.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
LucidLucy zei:
Loopt mijn rioolpijp naar Engeland?
Weer wat geleerd vandaag 😂

Tja goed zal het inderdaad niet zijn. Toen ik voor het eerst ging stoppen met drugs, moest ik van mijn gehele collectie RC's afkomen. Ruim 40 verschillende middelen waarvan ik van de meesten toch een stevige voorraad had. Denk aan 7 gram 3-meo-pce en 1 gram clonazolam.

Adviseerde de psycholoog me om alles door de plee te spoelen. Toen heb ik dat toch echt geweigerd omwille van de effecten op het milieu. Volgens haar was dat mijn verslaving die sprak.

Enfin... Uiteindelijk is het bij de apotheek beland.
Klik om te vergroten...
Ja ik snap je overwegingen @LucidLucy maar ik ging er even van uit dat TS niet zo verslaafd was dat 'ie een uurtje later in de openbare prullenbak stond te graaien om zn pyrro er weer uit te halen.

Inleveren bij de apotheek is eigenlijk nog wel een betere optie. Moet je wel cojones voor hebben 💪
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Wel een fuck you voor de garnalen in de Theems
Klik om te vergroten...
Je bent te goed voor deze wereld dat je medeleven hebt voor de garnalen door je drugs niet door de WC te spoelen. Kom je morgen je lintje ophalen? (Geen sarcasme)
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#9
Purplext zei:
Dan heb ik maar 1 tip voor je; spoel die A-pihp nu door de wc.

Ja, het is echt zo slecht en het proberen is gezien het risico op verslaving gewoon echt niet waard.
En het is zeker niet lichter dan 3-mmc.

Het is troep. Meer hoef ik je er niet over te vertellen.
Klik om te vergroten...
Ik sluit mij hier bij aan. Ik ben ook na de 3mmc vanalles gaan proberen. Is het niet waard.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casrus zei:
Snoof het en gebruikte het voor een chemsex date met MDPHP Freebase.

Thuis ging het meteen de kliko in (vlak voor het vuilnis werd opgehaald). MDPHP ook. (NEP per ongeluk ook maar dat viste ik er net op tijd uit. Die vuilnisman zal wel gedacht hebben).

De comedown is de korte high niet waard.
Klik om te vergroten...

Dit verteld hebbende, ik word zelf niet gemakkelijk verslaafd aan drugs en ondanks dat ik a-PiHP geen heel fijne drug vind, ben ik toch blij dat ik het uit heb geprobeerd.

In jou geval had ik een beperkte hoeveelheid uitgeprobeerd, en dan gewacht tot ik het hele proces had doorgemaakt om te zien of je het wel wat vindt.

Maar als je gemakkelijk verslaafd raakt... begin er niet aan.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
In mijn ogen is de wereld te slecht voor garnalen
Klik om te vergroten...

We zijn zelf welschouwd ook een soort garnalen, alleen wat 'hogerop' in de voedselketen.

En niet alleen als we stoont zijn.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Je bent te goed voor deze wereld dat je medeleven hebt voor de garnalen door je drugs niet door de WC te spoelen. Kom je morgen je lintje ophalen? (Geen sarcasme)
Klik om te vergroten...

In mijn ogen is de wereld te slecht voor garnalen
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Toevallig vanochtend ook een artikel erover in Trouw.

www.trouw.nl

Waterleven raakt van slag door antidepressiva en angstremmers

Hoge concentraties kalmeringsmiddelen en antidepressiva vormen een risico voor het leven in sloten en plassen. Dit blijkt uit het eerste onderzoek naar psychofarmaca in Nederlands oppervlaktewater.
www.trouw.nl www.trouw.nl
O
OctoFerrumLid
01-01-2024, 00:00
#14
Is al best lang bekend, breekt erg langzaam af en is in kleine hoeveelheiden al van invloed op allerlei processen bij diverse fauna. Fauni? Fauna's? En onnodig bij fish, cause they don't have any feelings. Maar gelukkig houden die waterbreathers makkelijk zware metalen en andere gifstoffen vast om als gezond, ecologisch verantwoord eiwit alternatief wraak te nemen op zijn treurig gestemde moordenaars. Ik eet daarom geen vis, slik die pillen al.
Overigens, in mijn urine is dat waarschijnlijk niet het schadelijkste bestanddeel, hoef nooit Glorix of bleek te kopen. Laatst nog een wc ontstopt bij vrienden door staand te plassen.

Over vlees en vis gesproken, wanneer is de laatste keer dat je een antibiotica kuur hebt gehad? Ik kan het me niet meer herinneren, krijg blijkbaar genoeg binnen met het beetje vlees dat in m'n dagelijkse kapsalon zit.

(Nauwelijks) gerelateerde kijk- en luister tips: District 9, Soylent Green, Fight Club, Fleddy Melculy, Radiohead en Nirvana. Eco kudo's voor wie de tracks weet te benoemen en Golden PFAS awards voor de correcte uitleg bij de film connecties. En een verwijsbrief naar een psychiater als je mijn kronkels direct snapt. Stop met typen. Nu.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
OctoFerrum zei:
En onnodig bij fish, cause they don't have any feelings.
Klik om te vergroten...
Vissen hebben wel gevoel, weet je hoe erg je ze hiermee kwetst?
V
VriendelijkeGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vis a vis
O
OctoFerrumLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Vissen hebben wel gevoel, weet je hoe erg je ze hiermee kwetst?
Klik om te vergroten...
Bedankt voor het advis, was niet niet netjes maar heb het luid en duidelijk gevangen. Blijkbaar nooit geleerd op school, daar lieten ze ons maar wat zwemmen. Was tijdens een overgang naar een nieuwe stroming, heel Rivierenland had er last van maar dat zou niet kuit moeten maken, ze wisten het van te voorn. Schub onder de kont, vin ik.

Now we know, and knowing is half the battle! Thanks, GI-DJAN!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
OctoFerrum zei:
Of neem je me in de paling?
Klik om te vergroten...
Jij bent knettergek en mist een hoop chromosomen maar hier moest ik hardop om lachen.

neem je me in de paling…. Classic 🤣🤣🤣
O
OctoFerrumLid
01-01-2024, 00:00
#19
Of neem je me in de paling?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Purplext zei:
Dan heb ik maar 1 tip voor je; spoel die A-pihp nu door de wc.
Klik om te vergroten...
Liever weggooien in het restafval. Dan wordt het verbrandt.

Rioolwater wordt wel gezuiverd voordat het wordt geloosd, maar de waterzuivering is niet berekend op allerlei (nieuwe soorten) drugs. Zo komen er drugs in het oppervlaktewater terecht en dat kan allerlei effecten hebben op ecosystemen. Van garnalen die in de Theems leven is bijvoorbeeld cocaïne gevonden, en het is ook aangetoond dat het gedrag van die garnalen daardoor wordt verstoord (want ze zijn zo stoned als een garnaal).

Mocht je willen voorkomen dat je het zakje drugs weer uit de prullenbak haalt, stop het dan in een leeg drankenkarton ofzo en gooi het ergens in een openbare prullenbak.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."