#1
Bleek, ingezakt gezicht, slecht geheugen, moeilijker focussen, slaap te kort, slaap verlammingen, paranoïde.
Dat is het me ook weer niet waard.... jij gebruikt ondanks dit wel gewoon door?Bleek, ingezakt gezicht, slecht geheugen, moeilijker focussen, slaap te kort, slaap verlammingen, paranoïde.
😂😂😂😂ik heb al die negatieve dingen niet maar komt vast omdat ik het teveel gebruik
Jij gebruikt minder frequent zkrik heb al die negatieve dingen niet maar komt vast omdat ik het teveel gebruik
Dus jij hebt geen (onbewust) slaaptekort?ik heb al die negatieve dingen niet maar komt vast omdat ik het teveel gebruik
Je gebruikt 1x per week halve gram oraal?ja oke dat heb ik dan wel, heb over die heen gelezen maar voor de rest heb ik niks, ik eet ook gewoon goed, ook tijdens het gebruiken
ga het niet vaker gebruiken dus daar hoef je me niet op te wijzen......
Ja. Maar ik ben al 2 jaar verslaafd, moet zeggen dat wanneer ik maand clean ben ik er weer fantastisch uitzie.Dat is het me ook weer niet waard.... jij gebruikt ondanks dit wel gewoon door?
Oja, belangrijke toevoeging ik neem het 's ochtends of uiterlijk vroeg in de middag om mijn nachtrust niet te verpesten.Ik gebruik het 1 of hooguit 2 keer per jaar. Dan doseer ik maximaal 150 mg oraal en spreek ik met mezelf af dat ik daarna niet herdoseer. Op die manier heb ik geen merkbare negatieve effecten.
Maximaal 1x per week is eigenlijk al teveel en ook genoeg voor serieuze fysieke en mentale problemen. En de hoeveelheid per keer zal alleen maar meer worden vanwege cravings en tolerantie wat dus voor een vicieuze cirkel kan gaan zorgen. Daarnaast ligt een verslaving aan 3-MMC op de loer en daar zou ik ver van wegblijven.hallo
wie heeft er langdurige ervaringen met 3mmc. en dan bedoel ik de mensen die het niet vaker dan 1x per week gebruiken.
- zijn er negatieve aspecten die je nu ervaart door de 3mmc.
ben zelf van plan om het max 1 per week oraal te nemen. 0.5 gram ongeveer per x.
ga het niet vaker gebruiken dus daar hoef je me niet op te wijzen......
Jij wil zeggen dat je geen negatieve aspecten ervaart van jouw gebruik?😅ik heb al die negatieve dingen niet maar komt vast omdat ik het teveel gebruik
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."