Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Robert67 zei: Ik ga wat mdma pillen halen bij iemand die eigenlijk geen dealer is, toevallig heeft ie er 3 liggen Maar die gast heeft er de ballen verstand van Weet iemand wat een blauwe pil 250mg bij naam zou kunnen heten? Klik om te vergroten... Dan laat je die pillen toch testen… Of in ieder geval 1tje?"
"3-MMC staat op Lijst II van de Opiumwet en is daarmee vanaf vandaag, 28 oktober 2021, officieel een verboden drug. Dat betekent dat productie, handel en bezit van deze designerdrug strafbaar is Bron: https://www.rijksoverheid.nl/actuee...t op Lijst,van deze designerdrug strafbaar is. Over 3-cmc kan ik niets vinden."
"Hallo, ik snuif af en toe wel eens 3mmc en na een tijdje worden mijn pupillen best wel groot. Alleen bij mijn vrienden zijn ze nooit zo groot als bij mij. Het valt ook altijd direct op, aangezien mijn pupillen echt best wel groot ervan worden. Zou iemand weten hoe dit verschil komt? Ik heb echt geen flauw idee namelijk. Ik ben wel een meisje misschien heeft dat er iets mee te maken"
"Harry In De Warrie zei: Pupil dilation Pupil dilation (also called mydriasis) can be described as the enlargement of the size of a person's pupils under normal lighting conditions. Normally, the pupil size increases in the dark and shrinks in the light, however, a dilated pupil will remain excessively large even in a bright environment. m.psychonautwiki.org Klik om te vergroten... ja, maar ik bedoel mijn pupillen zijn altijd groter dan die van mn vrienden als ik drugs op heb is daar ook een reden voor?"
"mandragora zei: Ik zou me pas zorgen maken als 1 pupil groot is en de andere klein. Klik om te vergroten... nog nooit last van gehad…. kan dat überhaupt hahahaha"
"Danny053 zei: Moet zegggen maakt bij mij niets uit wat ik gebruik hebv alltijd hele kleine pupillen het gekke is wel ben ooit onder invloed aangebouden achter t stuur maar toen begon die agent er dus niet over dat ik grote maar juist over het feit dat ze zo klein zijn daar kwan zijn vermoeden van gebruik vandaan Klik om te vergroten... oh, das wel heel apart.. wou eigenlijk wel dat ik dat had. ik heb super snel grote pupillen en heb ook nog eens blauwe ogen dus dat valt op"
"Danny053 zei: Iheb altijd kleine ogenzie deze foto maar zit vanaf zaterdag aan de peep Klik om te vergroten... wat????? vanaf zaterdag al aan de pep?? och hoop dat je het redt"
"Tyel zei: kan zijn dat je van jezelf grotere pupillen hebt. Heb ik ook. Vaak zit m'n ma mij op zo'n manier aan te kijken of ik grote pupillen heb door drugs terwijl ik nuchter ben en niet eens vrolijk of druk ben😆. Klik om te vergroten... jaa, ik heb sws vaak grote pupillen. ook wanneer er maar een heel klein beetje licht is zijn mijne veeel groter. dan die van anderen"
"Tyel zei: Als ik zie dat ik iets grotere pupillen heb dan moet ik mezelf gewoon somber laten overkomen zodat me ma niet denkt dat ik misschien Mdma op heb. Eigenlijk elke dag en ik doe niet eens zomaar Mdma op een doodnormale dag🤷🏻♂️. alleen soms als ik weer eens naar t ziekenhuis moet voor controle. Ik gebruik t dan in lichte dosis. Door dit spul krijg ik geen last van traumatische angstaanvallen op bepaalde plekken of gebeurtenissen. Klik om te vergroten... ooh ja, als een van mijn ouders vraagt waarom mijn pupillen zo groot zijn zeg ik gwn dat ik heb geblowed. was 1 keertje bijna gepakt met xtc op. toen vroegen ze ook als ik wat had gebruikt en toen dacht mijn vader dat ik had geblowed omdat ik grote pupillen had dus sindsdien zeg ik dat altijd. verder gebruik ik bijna elk weekend 3mmc maar ik heb opzich ook wel grote ogen dus dan valt het ook meer op."
"Benjolink zei: hallo wie heeft er langdurige ervaringen met 3mmc. en dan bedoel ik de mensen die het niet vaker dan 1x per week gebruiken. - zijn er negatieve aspecten die je nu ervaart door de 3mmc. ben zelf van plan om het max 1 per week oraal te nemen. 0.5 gram ongeveer per x. ga het niet vaker gebruiken dus daar hoef je me niet op te wijzen...... Klik om te vergroten... ik gebruik zowat een jaar lang elk weekend, ik ervaar slaapgebrek en af en toe geheugenverlies. Vergeet niet de immense pijn aan je neus wanneer je naar buiten in de kou gaat, of wanneer je moet hoesten. ik geef mezelf nu een pauze van 3 week."