Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"alleen een onaangenaam gevoel, vuile stimulatie en geen cool effect, je hoeft het niet te kopen, alleen om het later weg te gooien"
"Hallo, ik spreek oorspronkelijk geen Nederlands, ik vertaal met Google. Ik ben een man van in de veertig. Ik heb mdma, 3-mmc, 3-cmc, 5-mapb heel goed getest in combo 3-fea, 5meo-mipt (verbeterde borax). Ik heb net mijn bestelling van 4 mpd gehad, ik heb snel een klein beetje door mijn neus genomen, en het is heel aangenaam, een beetje zoals coke, het verbrandt de neus niet en het brengt het gehemelte en de tanden in slaap met een golf van plezier en vrij onmiddellijke stimulatie die 10 minuten na inname evolueert. Het is vergelijkbaar met 3 mmc meer dan 3 cmc, maar inderdaad wordt de hartslag versneld, 3 mmc maakt bij mij ook het ritme sneller en kleine pieken van angst in het hart. Een paar visuele effecten, helderdere kleuren, zoals kleine flitsen en meer aanwezig licht Misschien kan het bij hoge doses te sterk zijn, ik adviseer om een beetje te nemen en te kijken wat het doet. De geur is behoorlijk verbazingwekkend als suiker en aardbei. De kleur is totaal wit, de textuur verbrijzelt gemakkelijk zoals 3-mmc, in tegenstelling tot 3-cmc dat als glas verbrijzelt en de neus pijn doet. Erg leuk als eerste benadering om te zien met meer hoeveelheid, ik weet niet of het net zo'n afrodisiacum is als 3mmc. Ik ben momenteel niet bij mijn partner. Zijn deze, gezien de bad trip-rapporten die ik heb gelezen, van goede leveranciers, heb je de doseringen niet overdreven? De afdaling heb ik nog niet maar ook al is deze sterk denk ik het proberen waard, naar mijn mening is het nodig om minder te doseren dan de 3 mmc en 3cmc. Dit is afgezien van de boraxcombo het mooiste product sinds 3-mmc. Ik wil erop wijzen dat het mijn indruk is met een kleine hoeveelheid via de neus die al behoorlijk wat effecten heeft gehad en dat deze nog niet is verdwenen. Wat de bijwerkingen zijn weet ik niet. Lijkt behoorlijk sterk, doseer minimaal de helft of een kwart van de gebruikelijke dosis in 3 cmc of 3 mmc om niet voor verrassingen te komen. Ook zie ik geen enkel verband met nep, het werkt veel minder op het hart en veel euforischer. Heuporische stimulatieverhouding 50/50 En verrassend genoeg voel ik me al meer dan een uur high en gestimuleerd met heel weinig, dus erg krachtig als product."
"MR_CHIP zei: 4mpd c'est vraiment de la merde, oui pas beaucoup d'euphorie Klik om te vergroten... Wheresthapowda zei: Afgelopen weekend voor t eerst getest. Ter vergelijking met 3mmc duurde bij mij wat langer voordat het begon te werken had ik de indruk, maar de werking duurde wel langer. had ook minder nood om de hele tijd bij te nemen. Maar werd er ook wel wat minder high/geil van Klik om te vergroten... Daar ben ik het helemaal niet mee eens, maar misschien is het niet dezelfde batch en reageert iedereen anders op de stoffen. En ik ben nog niet beneden gekomen hihi"
"Einde van de trip met 4-mpd Ik heb niet goed geslapen, het effect is iets harder dan 3 mmc voor het hart, maar niet zoveel als nep, En het is oké tijdens de high, wat erg prettig is, Maar de bijwerkingen zijn behoorlijk zwaar en minstens 5 uur resterende stimulatie, wanneer de high stopt, moeite met ademhalen en vreemde duizeligheid en vanochtend was ik behoorlijk ongerust omdat ik op dat moment niet veel slaap kreeg, het is veel moeilijker dan 3 mmc-bijwerkingen Harder voor het lichaam bij het op en neer gaan. maar toch interessant. Ik zou zeggen dat het qua dosering 5 keer krachtiger is dan 3mmc en er is echt niet veel voor nodig om de nacht door te brengen met doseren als nep sorry als de vertaling slecht is"
"Uiteindelijk zijn er bij hogere doses gewoon te veel nadelige effecten om te kunnen waarderen. dus het is niet interessant omdat je altijd meer wilt nemen en het voelt met wees voorzichtig, het is een slechte trip die snel optreedt, sterke tachycardie, je kunt stemmen horen en hallucineren met dit product angst met bijna niets het geeft plezier en stimulatie maar ook ongemak voor een goede en definitieve conclusie, is het de prijs of is de prijs het ongemak niet waard"
"heel weinig nep en 3-mmc"
"2mmc + 3mma het is redelijk goed"
"Het mengsel bij een kleine dosis leek mij geweldig, bij een hogere dosis was het helemaal niet geweldig. 2/3 2mmc, 1/3 3-mma euforie en stimulatie kwamen niet tegelijkertijd voor. Erg frustrerend. Dit zorgde ervoor dat we het 's avonds steeds opnieuw wilden innemen, oftewel 750 mg per persoon. Tegen het einde voelde ik me angstig en overprikkeld, we consumeerden te veel en de ervaring was het niet waard, misschien is 50/50 2mmc/3-mma beter, maar ik zal het niet nog een keer proberen. het verlangen om het effect van 3-mmc te herontdekken zet je ertoe aan om domme dingen te proberen"
"Heeft u een dag of twee last van een gelere huid na het gebruik van cathinonen? Is de lever erg druk? Zonder twijfel ja"
"Ik maakte nog een mengsel 3-fea,5-mapb, de 5-meo Mipt werd gedoseerd op 3 mg was voldoende. Ik ben erg gevoelig voor psychedelica. Ik voelde echt dat de meo lang meeging en een verschil in perspectief toen hij klaar was met acteren. Ik geloof dat je geleidelijk moet doseren en de juiste dosering moet vinden, iedereen reageert anders Het gaat heel lang mee en te veel gebruiken kan storend zijn, en het stijgt ook langzaam, een uurtje wachten is verstandiger voordat je weer doseert 3-fea en 5-mapb Ik heb meer gedoseerd dan verwacht, ze hielden niet stand zoals ik las. Ik ging voor 4-fma en heb het uiteindelijk vervangen door 3-fea en een zeer goede combo, ik vond het erg leuk"