Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc ervaringen...

3mmc ervaringen...

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
H
HighonlifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hippie Langwaus zei:
Oja, belangrijke toevoeging ik neem het 's ochtends of uiterlijk vroeg in de middag om mijn nachtrust niet te verpesten.
Klik om te vergroten...
Jij gaat ook altijd met de kippen op stok of niet, Hippie? Ik lees altijd dat jij rond een uur of half 9 al begint aan je melatonine supplement. Sta je dan ook heel vroeg op?

OT: wekelijks 3-mmc nemen is een afrader. Ik heb een periode gehad waarin ik ieder weekend wel een stimulant nam, bijvoorbeeld coke, speed, 3-mmc of 4-mmc. Je doet daarmee echt afbraak aan je eigen lichaam en vooral geest. Sinds ik dit niet meer doe voel ik me mentaal echt vele malen beter. Kijk uit met die troep.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Highonlife zei:
Jij gaat ook altijd met de kippen op stok of niet, Hippie? Ik lees altijd dat jij rond een uur of half 9 al begint aan je melatonine supplement. Sta je dan ook heel vroeg op?
Klik om te vergroten...
Tegenwoordig probeer ik op tijd naar bed te gaan. Dat is niet altijd zo geweest, maar een goede slaap op regelmatige tijden is erg fijn voor me. Ik sta ook meestal vroeg op.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Benjolink zei:
Je gebruikt 1x per week halve gram oraal?
Klik om te vergroten...
Maar hoe kan je ooit 1x per week iets nemen? Het lukte me redelijk gedurende een paar jaar, maar dan gebeurt er iets en ga je toch van gewoonte veranderen. Ik heb het over 1 peuk om 11h15 in de kroeg op donderdag ochtend met een koffie. Maar 5 jaar later was ik toch full-time roker.

Succes met je onderzoek!
t
tordjebrainLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heeft u een dag of twee last van een gelere huid na het gebruik van cathinonen?
Is de lever erg druk? Zonder twijfel ja
B
BenjolinkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Manu76 zei:
Maar hoe kan je ooit 1x per week iets nemen? Het lukte me redelijk gedurende een paar jaar, maar dan gebeurt er iets en ga je toch van gewoonte veranderen. Ik heb het over 1 peuk om 11h15 in de kroeg op donderdag ochtend met een koffie. Maar 5 jaar later was ik toch full-time roker.

Succes met je onderzoek!
Klik om te vergroten...
Lukt me nu nog wel makkelijk. Zit ook nog maar 4 weken dr aan.
B
BenjolinkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Benjolink zei:
Lukt me nu nog wel makkelijk. Zit ook nog maar 4 weken dr aan.
Klik om te vergroten...
Maar voel me wel wat meer neerslachtig dus denk eraan om maar weer te kappen
z
z7i7Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Benjolink zei:
hallo

wie heeft er langdurige ervaringen met 3mmc. en dan bedoel ik de mensen die het niet vaker dan 1x per week gebruiken.

- zijn er negatieve aspecten die je nu ervaart door de 3mmc.

ben zelf van plan om het max 1 per week oraal te nemen. 0.5 gram ongeveer per x.

ga het niet vaker gebruiken dus daar hoef je me niet op te wijzen......
Klik om te vergroten...
ik gebruik zowat een jaar lang elk weekend, ik ervaar slaapgebrek en af en toe geheugenverlies. Vergeet niet de immense pijn aan je neus wanneer je naar buiten in de kou gaat, of wanneer je moet hoesten. ik geef mezelf nu een pauze van 3 week.
R
Ruiten_BlokkenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bleek, ingezakt gezicht, slecht geheugen, moeilijker focussen, slaap te kort, slaap verlammingen, paranoïde.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Benjolink ik heb je topic verplaatst naar het juiste subforum (research Chemicals) kun je daar voortaan even aan denken als een nieuw topic maakt?
B
BenjolinkLid
01-01-2024, 00:00
#10
hallo

wie heeft er langdurige ervaringen met 3mmc. en dan bedoel ik de mensen die het niet vaker dan 1x per week gebruiken.

- zijn er negatieve aspecten die je nu ervaart door de 3mmc.

ben zelf van plan om het max 1 per week oraal te nemen. 0.5 gram ongeveer per x.

ga het niet vaker gebruiken dus daar hoef je me niet op te wijzen......

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."