#1
Jij gaat ook altijd met de kippen op stok of niet, Hippie? Ik lees altijd dat jij rond een uur of half 9 al begint aan je melatonine supplement. Sta je dan ook heel vroeg op?Oja, belangrijke toevoeging ik neem het 's ochtends of uiterlijk vroeg in de middag om mijn nachtrust niet te verpesten.
OT: wekelijks 3-mmc nemen is een afrader. Ik heb een periode gehad waarin ik ieder weekend wel een stimulant nam, bijvoorbeeld coke, speed, 3-mmc of 4-mmc. Je doet daarmee echt afbraak aan je eigen lichaam en vooral geest. Sinds ik dit niet meer doe voel ik me mentaal echt vele malen beter. Kijk uit met die troep.