Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc ervaringen...

3mmc ervaringen...

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
z
z7i7Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Benjolink zei:
hallo

wie heeft er langdurige ervaringen met 3mmc. en dan bedoel ik de mensen die het niet vaker dan 1x per week gebruiken.

- zijn er negatieve aspecten die je nu ervaart door de 3mmc.

ben zelf van plan om het max 1 per week oraal te nemen. 0.5 gram ongeveer per x.

ga het niet vaker gebruiken dus daar hoef je me niet op te wijzen......
Klik om te vergroten...
ik gebruik zowat een jaar lang elk weekend, ik ervaar slaapgebrek en af en toe geheugenverlies. Vergeet niet de immense pijn aan je neus wanneer je naar buiten in de kou gaat, of wanneer je moet hoesten. ik geef mezelf nu een pauze van 3 week.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Benjolink ik heb je topic verplaatst naar het juiste subforum (research Chemicals) kun je daar voortaan even aan denken als een nieuw topic maakt?
R
Ruiten_BlokkenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bleek, ingezakt gezicht, slecht geheugen, moeilijker focussen, slaap te kort, slaap verlammingen, paranoïde.
B
BenjolinkLid
01-01-2024, 00:00
#4
hallo

wie heeft er langdurige ervaringen met 3mmc. en dan bedoel ik de mensen die het niet vaker dan 1x per week gebruiken.

- zijn er negatieve aspecten die je nu ervaart door de 3mmc.

ben zelf van plan om het max 1 per week oraal te nemen. 0.5 gram ongeveer per x.

ga het niet vaker gebruiken dus daar hoef je me niet op te wijzen......
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik gebruik het 1 of hooguit 2 keer per jaar. Dan doseer ik maximaal 150 mg oraal en spreek ik met mezelf af dat ik daarna niet herdoseer. Op die manier heb ik geen merkbare negatieve effecten.
B
BenjolinkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ruiten_Blokken zei:
Bleek, ingezakt gezicht, slecht geheugen, moeilijker focussen, slaap te kort, slaap verlammingen, paranoïde.
Klik om te vergroten...
Dat is het me ook weer niet waard.... jij gebruikt ondanks dit wel gewoon door?
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb al die negatieve dingen niet maar komt vast omdat ik het teveel gebruik
B
BenjolinkLid
01-01-2024, 00:00
#8
ikzouhetechtnietweten zei:
ik heb al die negatieve dingen niet maar komt vast omdat ik het teveel gebruik
Klik om te vergroten...
😂😂😂😂
B
BenjolinkLid
01-01-2024, 00:00
#9
ikzouhetechtnietweten zei:
ik heb al die negatieve dingen niet maar komt vast omdat ik het teveel gebruik
Klik om te vergroten...
Jij gebruikt minder frequent zkr
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#10
nee juist meer frequent hahsh
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
ikzouhetechtnietweten zei:
ik heb al die negatieve dingen niet maar komt vast omdat ik het teveel gebruik
Klik om te vergroten...
Dus jij hebt geen (onbewust) slaaptekort?
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja oke dat heb ik dan wel, heb over die heen gelezen maar voor de rest heb ik niks, ik eet ook gewoon goed, ook tijdens het gebruiken
B
BenjolinkLid
01-01-2024, 00:00
#13
ikzouhetechtnietweten zei:
ja oke dat heb ik dan wel, heb over die heen gelezen maar voor de rest heb ik niks, ik eet ook gewoon goed, ook tijdens het gebruiken
Klik om te vergroten...
Je gebruikt 1x per week halve gram oraal?
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#14
nee veel vaker
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Blijf weg van die bende, zo begon ik ook en loop er nu 2 jaar mee te kloten. Die afspraak die je met je zelf hebt gemaakt verleg je binnen een maand steeds verder geloof me en voor je t weet verdubbel je die dosis ook..

Ik chill er nog wel eens in de week op maar wel met een dosis die 10x hoger is als jouwe anders werkt t niet meer bij mij. Verder ja de nadelen van een verslaving, de tijd die erin gaat zitten, ik ben snel gestresst of kwaad en begin af en toe wat geheugen probleempjes te krijgen maar niet ernstig ofzo.

Wou dat k er nooit aan begonnen was dat zeg ik tegen iedereen die hieraan wilt beginnen.

Maar goed je bent eigen baas hierin natuurlijk

Hoop dat je de goeie beslissing neemt iniedergeval✌️
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Benjolink zei:
ga het niet vaker gebruiken dus daar hoef je me niet op te wijzen......
Klik om te vergroten...

Famous last words :)
R
Ruiten_BlokkenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Benjolink zei:
Dat is het me ook weer niet waard.... jij gebruikt ondanks dit wel gewoon door?
Klik om te vergroten...
Ja. Maar ik ben al 2 jaar verslaafd, moet zeggen dat wanneer ik maand clean ben ik er weer fantastisch uitzie.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hippie Langwaus zei:
Ik gebruik het 1 of hooguit 2 keer per jaar. Dan doseer ik maximaal 150 mg oraal en spreek ik met mezelf af dat ik daarna niet herdoseer. Op die manier heb ik geen merkbare negatieve effecten.
Klik om te vergroten...
Oja, belangrijke toevoeging ik neem het 's ochtends of uiterlijk vroeg in de middag om mijn nachtrust niet te verpesten.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Benjolink zei:
hallo

wie heeft er langdurige ervaringen met 3mmc. en dan bedoel ik de mensen die het niet vaker dan 1x per week gebruiken.

- zijn er negatieve aspecten die je nu ervaart door de 3mmc.

ben zelf van plan om het max 1 per week oraal te nemen. 0.5 gram ongeveer per x.

ga het niet vaker gebruiken dus daar hoef je me niet op te wijzen......
Klik om te vergroten...
Maximaal 1x per week is eigenlijk al teveel en ook genoeg voor serieuze fysieke en mentale problemen. En de hoeveelheid per keer zal alleen maar meer worden vanwege cravings en tolerantie wat dus voor een vicieuze cirkel kan gaan zorgen. Daarnaast ligt een verslaving aan 3-MMC op de loer en daar zou ik ver van wegblijven.

Ik ben uiteindelijk verslaafd geraakt aan 3-MMC maar in de beginfase was mijn gebruik nog een stuk minder natuurlijk maar toen merkte ik al dat het veel deed met mijn lichaam en geest en begonnen er langzamerhand klachten te ontstaan zoals: neerslachtigheid, angst, fel reageren, slaaptekort, cravings, slechte huid, nergens zin in, manipulatief, liegen, derealisatie, pijn in borstkas, slechte conditie, slaapverlamming, vasoconstrictie, rusteloosheid, wantrouwend etcetera. En in het begin waren deze klachten minder aanwezig maar je beseft het pas echt als je al te ver in je verslaving zit en dan is het ontzettend moeilijk om ervan af te komen en te herstellen van vooral de mentale klachten.

Mijn ervaring is dat er maar heel weinig mensen zijn die verstandig met 3-MMC kunnen omgaan maar dat is iets waar jezelf achter moet komen maar ik vind het wel netjes om te vertellen hoe ik het beleefd heb want daar wil ik je voor behoeden.

ikzouhetechtnietweten zei:
ik heb al die negatieve dingen niet maar komt vast omdat ik het teveel gebruik
Klik om te vergroten...
Jij wil zeggen dat je geen negatieve aspecten ervaart van jouw gebruik?😅
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nog één laatte toevoeging dan:

Ik merk zelfs met alle voorzorgsmaatregelen die ik neem, dat er een neiging komt om te herdoseren als het uitgewerkt raakt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."