#1
Ik ben op zoek naar een RC die zoals 4-fma etc werkt, maar dan met veel minder of geen release van serotonine. Nu komt die blijkbaar bij 4-fma aardig wat vrij (al merk ik amper een kater 150mg oraal gebruik).
Wat raden jullie aan? En wat voor dosis zou ik dan moeten pakken gezien mijn hoeveelheid inname 4fma om beetje op hetzelfde niveau te komen?
Wat raden jullie aan? En wat voor dosis zou ik dan moeten pakken gezien mijn hoeveelheid inname 4fma om beetje op hetzelfde niveau te komen?