Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"200mg 6apb succinaat gedaan en het was een leuke come up, de high zelf vond ik iets te zwak. Wel fijn dat ik de controle kon bewaren en nog helder kon nadenken maar ik mistte ook wel een kick. Na de piek kreeg ik last van mijn onderrug en werden mijn benen vermoeid. Ik heb toen uiteindelijk toch xtc bijgepakt (onverstandig) maar daar kon ik de rest van het festival goed mee door komen. Ik vond het wel een fijne drug maar ik zou het niet snel nogmaals doen door de softheid ergens. Zou ik dit ook ervaren hebben met 4-FMA? Wat denken jullie?"
"Neo-Shulginist zei: Ik denk dat 6-APB niet helemaal is wat je zoekt dan, want het klinkt verder wel als een redelijk typische ervaring. Het is niet een uitzinnige drug, maar juist subtiel en relatief helder prosociaal. 4-FMA heeft meer affiniteit voor dopamine. Dus in lagere dosis is die stof wel meer energiek. Maar 4-FMA heeft een kantelpunt waarbij je in hogere dosering ineens best wel waus wordt, waardoor je eerder gaat bankhangen dan op en neer springen. Klik om te vergroten... Okee dat is wel lastig lijkt me om dan niet te veel daarvan te nemen, ik zit er idd niet op te wachten om te bankhangen op een festival. na mijn verhaal gelezen te hebben en een beeld te hebben van wat ik zoek. wat zou jij mij aanraden? @Neo-Shulginist"
"welterusten zei: 200mg 6apb succinaat gedaan en het was een leuke come up, de high zelf vond ik iets te zwak. Wel fijn dat ik de controle kon bewaren en nog helder kon nadenken maar ik mistte ook wel een kick. Na de piek kreeg ik last van mijn onderrug en werden mijn benen vermoeid. Ik heb toen uiteindelijk toch xtc bijgepakt (onverstandig) maar daar kon ik de rest van het festival goed mee door komen. Ik vond het wel een fijne drug maar ik zou het niet snel nogmaals doen door de softheid ergens. Zou ik dit ook ervaren hebben met 4-FMA? Wat denken jullie? Klik om te vergroten... Terugkomend op deze forum post en met name dit bericht. Aangezien 200mg 6-APB voor mij net te zwak of het niet helemaal was. Zou ik meer energie krijgen als ik mijn dosis de volgende keer iets verhoog? Of kan ik beter iets in een kleine dosis ernaast nemen zoals speed of 4-FMA?"
"ILoveRCs zei: 2-FA of 2-FMA, voor zover ik weet is over t algemeen is 2 geen serotonine, 3 een beetje en 4 het meest. MDMA is dan ook 3,4-Methylenedioxymethamphetamine. (ja het is een methamphetamine welke al serotonine laat vrij komen maar dan nog met een extra methyl ring zoals 3-mmc waardoor het effect meer serotonine word dan wat anders. en dan ook nog 3,4 racemaat denk ik? of op beide posities gebonden. kan zijn dat ik er compleet naast zit maar dit is hoe ik het begrijp). zo is 3-MMA (3-Methyl-Methamphetamine) alleen maar serotonine en voor de rest niks. 0.0 stimulerend. Klik om te vergroten... Wow super interessant dat het cijfer al best veel kan zeggen over de werking. Bedankt voor je reactie. Ik zoek dus iets wat alleen maar stimulerend is. Jij zegt dus 2-FA of 2-FMA een kans geven?"
"ILoveRCs zei: Ja echt he, volgens mij is het ook zo dat 4 het meest neurotoxisch is en 2 het mist. Ja 2-FA en 2-FMA komen meest in de buurt van speed. 2-FA word vergeleken met Dexamphetamine. 2-FMA word vergeleken met Lisdexamphetamine volgens psychonautwiki. 3-FA zou weer moeten lijken of methamphetamine. Let er wel op dat je het oraal neemt, snuiven werkt zo goed als niet. vergeleken met normale straat amphetamine prijs (5 euro) is t ook erg prijzig dus beter niet verspillen door te snuiven. Klik om te vergroten... Oh goede tip, anders had ik het namelijk wel gesnoven waarschijnlijk. Dankjewel."
"HappyMind zei: Wat was je dosis? En nam je het oraal of snuiven? Klik om te vergroten... Snuiven en ik denk zo’n 8 “normale” nakkies wat ik zou nemen van coke. Op een gegeven moment wilde ik wel dat het iets zou doen vandaar dat ik door bleef gaan. Onervaren als de pest met speed"
"MetalGuy zei: Ik zou dan inderdaad 6-APB doen! Duurt langer, is een stuk relaxter als het aankomt op stimulatie en heeft ook niet zo'n ellenlange nastimulatie zoals 4-FMA dat heeft. 4-FMA vind ik persoonlijk meer een gevalletje: thuis doen als je de volgende dag(en) niks te doen hebt. Dit vanwege de sterke stimulatie en nastimulatie. Die je vervolgens een kater geven, waarbij je het jammer vindt dat euthanasie niet in het basispakket zit. Klik om te vergroten... Bedankt voor de reactie! Ik denk dat ik 6-APB volledig een kans ga geven het volgende festival. Welke dosis zou je mij aanraden kijkend naar mijn lengte & gewicht? & Wat bedoel je precies met nastimulatie van de 4-FMA?"
"MetalGuy zei: Kijk, da's mooi om te horen.😄 En betreft de dosis: Normaal gesproken moet je net als bij MDMA (XTC) 1,5 keer je lengte/lichaamsgewicht aan milligrammen nemen. Dat komt in jouw geval dan ongeveer neer op zo'n 135 mg. Toch zou ik, omdat je nog niet bekend met 6-APB bent, adviseren om daar ietwat onder te gaan zitten. Zodat je kan bekijken wat het voor jou doet. Maar ook weer niet té laag natuurlijk. Dan reist meteen de hamvraag: hoe gevoelig ben je voor XTC? Klik om te vergroten... Geldt deze 1.5x je lichaamsgewicht vuistregel ook voor 4fma en andere middelen? Niet gevoelig voor xtc denk ik?, nam altijd halve pillen bij"
"Hebbenzekezine? zei: Sluit me bij metalguy wel aan wat betreft laag doseren voor een eerste keer maar de eerste keer voor mij was ook 130 en voelde er alleen een vervelende bodyload van. Tevens de tweede keer had ik dat ook bij opkomst. Als je t op een feest gaat proberen zou ik wat maanden er voor thuis proberen met een lage dosis. Als je op een feest staat en het is te weinig is de kans dat je wat anders bij gaat nemen. 6apb heeft tevens ook na stimulatie die echter haast onmerkbaar is, je ligt in bed en bent klaar wakker maar moe. Klik om te vergroten... Thuis uitproberen vind ik het niet waard. Wat zouden de eventuele nadelen zijn als ik net wat te veel op heb en op een festival sta?"
"Cardboard zei: Zou juist thuis eerst testen wel aanraden. 6-APB kan zo verschillend werken per persoon. Ik werd er juist erg moe van bijvoorbeeld. 3u na inname in slaap gevallen. Dat wil je niet riskeren op een festival lijkt me. Klik om te vergroten... Als ik er slaperig van wordt vertrek ik lekker naar huis. Heb ik geen problemen mee, dan zie ik dat ook als geslaagd experiment dat het niet voor mij werkt. Verwacht alleen niet dat ik er op die manier ga reageren. Ik wil wel iets wat meer energie geeft dan mdma tho, misschien toch maar 4fma?"