Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRC zonder serotonine release

RC zonder serotonine release

34 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
w
welterustenLid
01-01-2024, 00:00
#1
ILoveRCs zei:
2-FA of 2-FMA, voor zover ik weet is over t algemeen is 2 geen serotonine, 3 een beetje en 4 het meest. MDMA is dan ook 3,4-Methylenedioxymethamphetamine. (ja het is een methamphetamine welke al serotonine laat vrij komen maar dan nog met een extra methyl ring zoals 3-mmc waardoor het effect meer serotonine word dan wat anders. en dan ook nog 3,4 racemaat denk ik? of op beide posities gebonden. kan zijn dat ik er compleet naast zit maar dit is hoe ik het begrijp). zo is 3-MMA (3-Methyl-Methamphetamine) alleen maar serotonine en voor de rest niks. 0.0 stimulerend.
Klik om te vergroten...
Wow super interessant dat het cijfer al best veel kan zeggen over de werking. Bedankt voor je reactie.
Ik zoek dus iets wat alleen maar stimulerend is. Jij zegt dus 2-FA of 2-FMA een kans geven?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuffelaar zei:
NN-DMT
Klik om te vergroten...

Ik vind NN-DMT meer eindeloos fascinerend, fucking boeiend en existentieel shocking dan dat ik het nou zou noemen als een middel dat euforisch of recreatief is.

Waarschijnlijk kun je er wel intense euforie op ervaren als het precies net zo uitkomt, maar in een topic waar het over stims en entactogenen gaat, is dit toch wel een HEEL ander beestje uit een complete andere dimensie. Deze hoort hier niet thuis en past niet bij de vraag van TS.

Ik weet wel dat je gewoon (jouw) antwoord gaf op de vraag hoor, maar ik meld het maar even, voordat de een of andere hier puur lurkende/lezende onervaren naïeveling totaal onwetend vrolijk aan een DMT-pijp gaat lopen hijsen om even wat lekkere euforie te ervaren. :’)

Want dan kom je van een koude kermis thuis, met wat pech mogelijk zelfs mentaal getraumatiseerd in zekere zin.
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#3
welterusten zei:
Wow super interessant dat het cijfer al best veel kan zeggen over de werking. Bedankt voor je reactie.
Ik zoek dus iets wat alleen maar stimulerend is. Jij zegt dus 2-FA of 2-FMA een kans geven?
Klik om te vergroten...
Ja echt he, volgens mij is het ook zo dat 4 het meest neurotoxisch is en 2 het mist. Ja 2-FA en 2-FMA komen meest in de buurt van speed. 2-FA word vergeleken met Dexamphetamine. 2-FMA word vergeleken met Lisdexamphetamine volgens psychonautwiki. 3-FA zou weer moeten lijken of methamphetamine. Let er wel op dat je het oraal neemt, snuiven werkt zo goed als niet. vergeleken met normale straat amphetamine prijs (5 euro) is t ook erg prijzig dus beter niet verspillen door te snuiven.
w
welterustenLid
01-01-2024, 00:00
#4
ILoveRCs zei:
Ja echt he, volgens mij is het ook zo dat 4 het meest neurotoxisch is en 2 het mist. Ja 2-FA en 2-FMA komen meest in de buurt van speed. 2-FA word vergeleken met Dexamphetamine. 2-FMA word vergeleken met Lisdexamphetamine volgens psychonautwiki. 3-FA zou weer moeten lijken of methamphetamine. Let er wel op dat je het oraal neemt, snuiven werkt zo goed als niet. vergeleken met normale straat amphetamine prijs (5 euro) is t ook erg prijzig dus beter niet verspillen door te snuiven.
Klik om te vergroten...
Oh goede tip, anders had ik het namelijk wel gesnoven waarschijnlijk. Dankjewel.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Ik vind NN-DMT meer eindeloos fascinerend, fucking boeiend en existentieel shocking dan dat ik het nou zou noemen als een middel dat euforisch of recreatief is.

Waarschijnlijk kun je er wel intense euforie op ervaren als het precies net zo uitkomt, maar in een topic waar het over stims en entactogenen gaat, is dit toch wel een HEEL ander beestje uit een complete andere dimensie. Deze hoort hier niet thuis en past niet bij de vraag van TS.

Ik weet wel dat je gewoon (jouw) antwoord gaf op de vraag hoor, maar ik meld het maar even, voordat de een of andere hier puur lurkende/lezende onervaren naïeveling totaal onwetend vrolijk aan een DMT-pijp gaat lopen hijsen om even wat lekkere euforie te ervaren. :’)

Want dan kom je van een koude kermis thuis, met wat pech mogelijk zelfs mentaal getraumatiseerd in zekere zin.
Klik om te vergroten...
Bij DMT was het meer euforie doordat ik een onbeschrijfelijke ervaring had gehad in m'n eigen slaapkamer, die ongrijpbaar was maar ook weer overtuigend magisch.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Ik vind NN-DMT meer eindeloos fascinerend, fucking boeiend en existentieel shocking dan dat ik het nou zou noemen als een middel dat euforisch of recreatief is.

Waarschijnlijk kun je er wel intense euforie op ervaren als het precies net zo uitkomt, maar in een topic waar het over stims en entactogenen gaat, is dit toch wel een HEEL ander beestje uit een complete andere dimensie. Deze hoort hier niet thuis en past niet bij de vraag van TS.

Ik weet wel dat je gewoon (jouw) antwoord gaf op de vraag hoor, maar ik meld het maar even, voordat de een of andere hier puur lurkende/lezende onervaren naïeveling totaal onwetend vrolijk aan een DMT-pijp gaat lopen hijsen om even wat lekkere euforie te ervaren. :’)

Want dan kom je van een koude kermis thuis, met wat pech mogelijk zelfs mentaal getraumatiseerd in zekere zin.
Klik om te vergroten...
IMG_4571.jpeg


Vond het zeer intense en unieke euforie geven, maar je waarschuwing is zeker op z'n plaats.

Toch kan je dat bij elke drug zeggen. Euforie is persoonlijk en alles kan angst brengen.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#7
ILoveRCs zei:
Ja echt he, volgens mij is het ook zo dat 4 het meest neurotoxisch is en 2 het mist. Ja 2-FA en 2-FMA komen meest in de buurt van speed. 2-FA word vergeleken met Dexamphetamine. 2-FMA word vergeleken met Lisdexamphetamine volgens psychonautwiki. 3-FA zou weer moeten lijken of methamphetamine. Let er wel op dat je het oraal neemt, snuiven werkt zo goed als niet. vergeleken met normale straat amphetamine prijs (5 euro) is t ook erg prijzig dus beter niet verspillen door te snuiven.
Klik om te vergroten...
Zowel 2 fa als 2 fma werken bij mij prima als ik ze snuif, ook de hele kleine hoeveelheden die ik regelmatig functioneel gebruik
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
OtherShore zei:
4-FA in dit hele topic niet genoemd. Heb je het over 4-FMA? 4-FMA werkt op serotonine.
4-FA trouwens ook, maar daar kun je toch niet meer aankomen, want 4-FA is al jaren verboden.
Klik om te vergroten...
3MMC is dat ook, MDMA ook, coke ook. Als ‘verboden’ een reden was dat er ergens niet meer aan te komen is (zoals veel politici denken 😕) dan was alles wat verboden is wel verdwenen. Maar je weet wat een verbod vaak veroorzaakt hè? Het averechtse : iets wordt populairder.
4F-MPH werkt niet op serotonine. 2–FA en 2–FMA ook niet. Geven alle drie wel energie.
Klik om te vergroten...
Klopt. En die eerste is gewoon praktisch Ritalin dus die is ook functioneel te gebruiken als je AD(H)D hebt.
Klik om te vergroten...
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je hebt gelijk hoor @KoLijntje, verboden betekent niet altijd “niet meer beschikbaar”, getuige daarvan alle illegale drugs, maar 4-fa is na het verbod wel van de aardbodem verdwenen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
OtherShore zei:
Je hebt gelijk hoor @KoLijntje, verboden betekent niet altijd “niet meer beschikbaar”, getuige daarvan alle illegale drugs, maar 4-fa is na het verbod wel van de aardbodem verdwenen.
Klik om te vergroten...
behalve op het darkweb :P
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
behalve op het darkweb :P
Klik om te vergroten...
Want daar kun je alles vinden denk je? 😉 Het zou me niks verbazen als 4-fa ook op het dark web niet meer te verkrijgen is.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
OtherShore zei:
Want daar kun je alles vinden denk je? 😉 Het zou me niks verbazen als 4-fa ook op het dark web niet meer te verkrijgen is.
Klik om te vergroten...
Er is genoeg te vinden
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#13
MR_CHIP zei:
Er is genoeg te vinden
Klik om te vergroten...
Heb je recent nog 4-fa besteld via het dark web of lul je maar wat? Het is al even geleden dat ik zelf gekeken heb, maar ik kon het niet vinden.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
OtherShore zei:
Heb je recent nog 4-fa besteld via het dark web of lul je maar wat? Het is al even geleden dat ik zelf gekeken heb, maar ik kon het niet vinden.
Klik om te vergroten...
Begin dit jaar , laatst 1 maand geleden nog keer gekeken en toen kwam ik het nog tegen zei het tegen hoge kosten
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#15
MR_CHIP zei:
Begin dit jaar , laatst 1 maand geleden nog keer gekeken en toen kwam ik het nog tegen zei het tegen hoge kosten
Klik om te vergroten...
Ah, okay, misschien dat iemand ergens het nog verkoopt. Het is wel zeldzaam denk ik. Vandaar waarschijnlijk ook de hoge prijs

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."