#1
Wow super interessant dat het cijfer al best veel kan zeggen over de werking. Bedankt voor je reactie.2-FA of 2-FMA, voor zover ik weet is over t algemeen is 2 geen serotonine, 3 een beetje en 4 het meest. MDMA is dan ook 3,4-Methylenedioxymethamphetamine. (ja het is een methamphetamine welke al serotonine laat vrij komen maar dan nog met een extra methyl ring zoals 3-mmc waardoor het effect meer serotonine word dan wat anders. en dan ook nog 3,4 racemaat denk ik? of op beide posities gebonden. kan zijn dat ik er compleet naast zit maar dit is hoe ik het begrijp). zo is 3-MMA (3-Methyl-Methamphetamine) alleen maar serotonine en voor de rest niks. 0.0 stimulerend.
Ik zoek dus iets wat alleen maar stimulerend is. Jij zegt dus 2-FA of 2-FMA een kans geven?
