Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmiauw miauw 3mmc 4mmc 2mmc

miauw miauw 3mmc 4mmc 2mmc

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na YWCC heb je ook nazorg toch? Is het iets om daar contact mee te leggen als je dat nog niet hebt gedaan?

Misschien lukt het samen om weer op het rechte pad te komen.

Hoe heb je de behandeling ervaren?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
uptempoduif zei:
hoi allemaal ik ben gijs ik ben 18 jaar oud en gebruik nou al een tijdje 3mmc eerst was het af en toe een keertje in het weekend maar nu is het dagelijksgebruik van soms 1 tot 4gr per dag mijn vraag is wat is leuk om te doen als je thuis xtc mdma 3mmc of 4mmc doet want meestal ga ik op me telefoon en dan verveel ik me als snel laat graag leuke reactie s achter over wat leuk is om te doen groetjessss
Klik om te vergroten...
Verslavingskliniek in is superleuk!
u
uptempoduifLid
01-01-2024, 00:00
#3
_shikantaza zei:
Verslavingskliniek in is superleuk!
Klik om te vergroten...
ben ik al geweest yes we can 24 april bn teryg gevallen
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
uptempoduif zei:
ben ik al geweest yes we can 24 april bn teryg gevallen
Klik om te vergroten...
Hoe komt dat ? Verveling
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
uptempoduif zei:
ben ik al geweest yes we can 24 april bn teryg gevallen
Klik om te vergroten...
Ga eens praten over wat je dwars zit in plaats van het weg te gebruiken. Is toch geen leven zo joh.

Heb je wel een doel in je leven?
k
klxaasxLid
01-01-2024, 00:00
#6
uptempoduif zei:
hoi allemaal ik ben gijs ik ben 18 jaar oud en gebruik nou al een tijdje 3mmc eerst was het af en toe een keertje in het weekend maar nu is het dagelijksgebruik van soms 1 tot 4gr per dag mijn vraag is wat is leuk om te doen als je thuis xtc mdma 3mmc of 4mmc doet want meestal ga ik op me telefoon en dan verveel ik me als snel laat graag leuke reactie s achter over wat leuk is om te doen groetjessss
Klik om te vergroten...
k zou zeggen zet een paar flinke stimfap sessies. :tilttearlaugh:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je je ook niet chill voelt wanneer je drugs hebt gebruikt dan is dat toch wel een duidelijk signaal dat je eigenlijk niet tevreden bent met de keuzes die je maakt :wink:

Ik kan niet zeggen hoe je wel tevreden kunt worden. Helaas zul je dat zelf moeten uitzoeken. Wij kunnen slechts wat tips geven. Zoals dat je op zoek moet naar zingeving: iets waar je moeite voor wil doen en waarvan je een goed gevoel krijgt over jezelf. Vrijwilligerswerk is vaak zoiets. Soms is het muziek maken, schilderen, sporten... Het is net waar jouw hart een stukje sneller van gaat kloppen.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#8
klxaasx zei:
k zou zeggen zet een paar flinke stimfap sessies. :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
En dan gaat hij zo dieper de afgrond in.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
uptempoduif zei:
ben ik al geweest yes we can 24 april bn teryg gevallen
Klik om te vergroten...
Balen. En hoe voelt het gebruik nu voor je?
G
G.AmerLid
01-01-2024, 00:00
#10
uptempoduif zei:
dagelijksgebruik van soms 1 tot 4gr per dag
Klik om te vergroten...
uptempoduif zei:
xtc mdma 3mmc of 4mmc
Klik om te vergroten...
Dit zijn allemaal drugs waar je 3 maanden pauze tussen zou moeten laten na gebruik.
Door het zoveel en zo vaak te gebruiken is de lol er snel af, nu maar ook in de toekomst.

Beste lijkt me om iets te vinden dat je nuchter ook leuk vind om te doen.
R
RubrixLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bro, ik zou gewoon kappen met die troep. Vind een interessante hobby die je afleidt. 4G per dag is ABSURD. Dat gaat er bij mij niet eens in een jaar doorheen
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rubrix zei:
Bro, ik zou gewoon kappen met die troep. Vind een interessante hobby die je afleidt. 4G per dag is ABSURD. Dat gaat er bij mij niet eens in een jaar doorheen
Klik om te vergroten...
Als hij gewoon kon stoppen dan had ‘ie dat al lang gedaan. @uptempoduif heeft hulp nodig.
s
snuifdruif050Lid
01-01-2024, 00:00
#13
uptempoduif zei:
ben ik al geweest yes we can 24 april bn teryg gevallen
Klik om te vergroten...
Ik ben 20, 2x kliniek geweest en 5 behandelingen gehad. Ik ga gewoon door
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#14
snuifdruif050 zei:
Ik ben 20, 2x kliniek geweest en 5 behandelingen gehad. Ik ga gewoon door
Klik om te vergroten...
Als je niet wil stoppen ga dan ook niet in behandeling.
s
snuifdruif050Lid
01-01-2024, 00:00
#15
annihilation zei:
Als je niet wil stoppen ga dan ook niet in behandeling.
Klik om te vergroten...
Ben ik nu wel achter idd
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#16
snuifdruif050 zei:
Ben ik nu wel achter idd
Klik om te vergroten...
Ja anders heeft het toch geen kans van slagen. Maar ik zou ook niet wachten tot het te laat is.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
snuifdruif050 zei:
Ik ben 20, 2x kliniek geweest en 5 behandelingen gehad. Ik ga gewoon door
Klik om te vergroten...
Wat is je plan?
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Rosie zei:
Ach lieve Gijs. Je bent nog zo jong.
Er is duidelijk iets aan de hand. Vind de juist hulp. Niet alleen een afkickkliniek. Want het onderliggende probleem moet aangepakt worden.

Mijn moederhart doet pijn om te lezen dat zo'n jonge geest al zo diep zit :(
Moet er niet aan denken dat het mijn dochter kon zijn.
Klik om te vergroten...
Pfoeh. Hier nog een moeder wiens hart pijn doet van zo'n verhaal.

Gijs man, dit is een doodlopende weg. Niet figuurlijk, maar letterlijk. Je bent achttien, aan het begin van je leven. Geloof me, het pad dat je nu bewandelt, loopt dood. Hier valt niets te winnen, alleen te verliezen. Stop, keer om, ga terug! Hoe? Zoek hulp! Voor jezelf, voor je toekomst, je familie, vrienden en geliefden. Die willen jou niet kwijt, écht niet. ♥️
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Damius zei:
Wat is je plan?
Klik om te vergroten...
Ik vermoed ze lichaam nog verder vernietigen

snuifdruif050 zei:
Ik ga gewoon door
Klik om te vergroten...
En hier aan te zien vind hij het nog stoer ook 💩
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ach lieve Gijs. Je bent nog zo jong.
Er is duidelijk iets aan de hand. Vind de juist hulp. Niet alleen een afkickkliniek. Want het onderliggende probleem moet aangepakt worden.

Mijn moederhart doet pijn om te lezen dat zo'n jonge geest al zo diep zit :(
Moet er niet aan denken dat het mijn dochter kon zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."