#1
Ach lieve Gijs. Je bent nog zo jong.
Er is duidelijk iets aan de hand. Vind de juist hulp. Niet alleen een afkickkliniek. Want het onderliggende probleem moet aangepakt worden.
Mijn moederhart doet pijn om te lezen dat zo'n jonge geest al zo diep zit![:(]()
Moet er niet aan denken dat het mijn dochter kon zijn.
Er is duidelijk iets aan de hand. Vind de juist hulp. Niet alleen een afkickkliniek. Want het onderliggende probleem moet aangepakt worden.
Mijn moederhart doet pijn om te lezen dat zo'n jonge geest al zo diep zit
Moet er niet aan denken dat het mijn dochter kon zijn.