Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc vervanger

3cmc vervanger

45 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#1
Check who's logging in again.

4-MPD afgelopen lente/zomer wat geprobeerd. Instant migrainespul en geen stim gevoel. Ik hoef het niet meer iig. Het spul op reddit lijkt heel wat anders. Destijds ook gelezen.
p
polletje83Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo ik ben Polletje ben nieuw hier, ik wou graag even laten weten dat mijn ervaring met 4 mpd niet om over naar huis te schrijven is. Krijg waanbeelden doordat ik constant denk dingen te zien bewegen maar dat is niet zo. Geen angst maar toch raar. Lijkt in niets op 3cmc of 3mmc. Van beide wordt ik namelijk enorm sexueel opgewonden. Bij 4 mpd totaal met andere dingen bezig geen contole over gedachten en constant hoor en zie je dingen. Misschien wordt alles wel extra verscherpt en hoor.en zie ik de kleinste details, waar je normaal niet op zou letten. Ik heb heel de nacht gemeend mensen in mijn tuin te horen. Elke keer maar buiten om te kijken maar niets te zien natuurlijk. Verder wordt ik er wat apatisch van en staar voor mij uit alsof ik water zie branden. Nee niets voor mij.
t
tordjebrainLid
01-01-2024, 00:00
#3
2mmc + 3mma het is redelijk goed
E
Erik3065Lid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
niet overal :P
maar zal wel komen omdat dit nieuw ingekocht/geproduceerd wordt ofzo
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd..kan nu wel.wat gebruiken
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
Erik3065 zei:
Ben benieuwd..kan nu wel.wat gebruiken
Klik om te vergroten...
4mpd is kut imo
M
MissChemLid
01-01-2024, 00:00
#6
tordjebrain zei:
2mmc + 3mma het is redelijk goed
Klik om te vergroten...
een cathinone + amfetamine combo is echt een stuk overkill imo ondanks dat 2-mmc vrij mild is, 3-mma is niet echt te vergelijken vind ik zelf; liever 1 middel goed doseren merk je ook wat wat doet.
hoeveel 3-mma had je genomen? Ging het verder nog oké met je hartslag/bloeddruk?
t
tordjebrainLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het mengsel bij een kleine dosis leek mij geweldig, bij een hogere dosis was het helemaal niet geweldig.
2/3 2mmc, 1/3
3-mma
euforie en stimulatie kwamen niet tegelijkertijd voor. Erg frustrerend.
Dit zorgde ervoor dat we het 's avonds steeds opnieuw wilden innemen, oftewel 750 mg per persoon. Tegen het einde voelde ik me angstig en overprikkeld, we consumeerden te veel en de ervaring was het niet waard, misschien is 50/50 2mmc/3-mma beter, maar ik zal het niet nog een keer proberen.
het verlangen om het effect van 3-mmc te herontdekken zet je ertoe aan om domme dingen te proberen
S
StiekemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heeft er iemand ervaring met het roken van 4-MPD?

Als ik NEP puur wit poeder op aluminium folie rook heeft dat veel minder nare effecten.
Als ik het snuif of slik krijg ik snel hartkloppingen en onrustig - ik heb dat ook met coke.
Maar als ik NEP rook heeft het een veel milder effect, en totaal geen hartkloppingen.
Wat je niet verwacht als je iets rookt, meestal is het dan heftiger en korter.
De NEP pillen zijn trouwens niet te roken, die verbranden gewoon. Maar het pure witte poeder smelt mooi weg op aluminium.

Ik vroeg me af of 4-MPD roken het ook aangenamer maakt dan snuiven of slikken.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat een verschil in werking als ik het allemaal zo lees!
Zo zie je maar dat ieder lichaam anders reageert op dezelfde stof....
Heb je een kater naderhand gehad, @Repzhel ? Zo ja, was die zwaar of goed te doen?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
wat hebben ze nu weer verzonnen
4-MPD dé vervanger voor mensen die 3-CMC gewend zijn is er eindelijk!

4-Methylpentedrone, ook bekend als 4-MPD en 4-Methyl-α-methylamino-valerophenone, is een stimulant uit de cathinone klasse. Het staat in relatie tot 4-methylmethcathinone (mephedrone), beter bekend als miauw of poes. Het kan bovendien beschouwd worden als de methylamino variant van pyrovalerone
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snoepen maar! 👅🍭
B
BoldvandebuurtLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
wat hebben ze nu weer verzonnen
4-MPD dé vervanger voor mensen die 3-CMC gewend zijn is er eindelijk!

4-Methylpentedrone, ook bekend als 4-MPD en 4-Methyl-α-methylamino-valerophenone, is een stimulant uit de cathinone klasse. Het staat in relatie tot 4-methylmethcathinone (mephedrone), beter bekend als miauw of poes. Het kan bovendien beschouwd worden als de methylamino variant van pyrovalerone
Klik om te vergroten...
Het is alleen wel overal uitverkocht.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Boldvandebuurt zei:
Het is alleen wel overal uitverkocht.
Klik om te vergroten...
niet overal :P
maar zal wel komen omdat dit nieuw ingekocht/geproduceerd wordt ofzo
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zooi naar kutzooi vervangen.
De vendor in kwestie wil gewoon weer wat spul snel kwijt.
T
TDVEXLid
01-01-2024, 00:00
#15
MR_CHIP zei:
wat hebben ze nu weer verzonnen
4-MPD dé vervanger voor mensen die 3-CMC gewend zijn is er eindelijk!

4-Methylpentedrone, ook bekend als 4-MPD en 4-Methyl-α-methylamino-valerophenone, is een stimulant uit de cathinone klasse. Het staat in relatie tot 4-methylmethcathinone (mephedrone), beter bekend als miauw of poes. Het kan bovendien beschouwd worden als de methylamino variant van pyrovalerone
Klik om te vergroten...
Ik zie foras van 6-7 jaar geleden op Reddit wat betreft 4-mpd. Niet zo nieuw dus?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wie heeft er ervaring met deze "nieuwe" rc?
Wat voor gevoel geeft deze RC?
Ik zou er graag een report over willen lezen!
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het enige wat ik op Reddit tegenkom is al 7 jaar oud. Zou een beetje op de coke vervangers moeten lijken, zoals Hexen en NEP,
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hexen was ik niet zo kapot van....en over NEP heb ik ook minder goede berichten gelezen.
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat zijn inderdaad ook niet de stofjes die ik zou uitproberen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
hexen was idd troep die bij mij alleen zorge voor een erg sterke pijn in me neus en keihoge hartslag
nep was iets beter alleen zo compulsive echt niet normaal voor een heel korte rush

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."