Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Proxima zei: Zoals gezegd speculeren mag niet, maar een testcentrum kan je hierbij heel goed helpen. In de tussentijd niet zelf openmaken of proberen. Drugs laten testen is niet alleen goed voor jezelf maar je helpt hiermee ook het DIMS om een beter beeld te krijgen van de drugs in Nederland, dat je dit op straat vond is bijvoorbeeld geen goed teken en is iets waar je zeker melding van kan maken (geef dit aan als je langs gaat bij een testcentrum, je kan daar heel open zijn over hoe je aan je drugs bent gekomen). Klik om te vergroten... Klopt. Ik was ook zeker.niet van plan om er iets mee te proberen, ben nog niet levensmoe.. het gekke van dit hele.voorval is dat het de afgelopen week begon te jeuken, ik.smachte naar iets van 3m.vervolgens is alles weer wat gezakt en dan zie.je ineems.dat zakje met naar later.blijkt kwak te zijn. Kun je.er iets bij voorstellen, mijn honger.maar.3m.kwam.in eerste instantie weer in alle.hevigheid tevoorschijn, .maar. na het zien van deze kwak is de honger ook.weer weg....Ieder nadeel heeft zijn voordeel"
"Manu76 zei: Ik moet toegeven, je zakje met sperma maakt me erg misselijk! Ik voelde me al niet zo lekker, maar getverderrie!! 🤢🤮 Klik om te vergroten... MetalGuy zei: @Spyro Meesteres, zullen we hem in de kwakschuilkelder stoppen bij alle anderen? Klik om te vergroten... Heeee spyro, zit hier ook een meesteres? Meesteres, slaaf erik meld zich!!"
"N3K0 zei: Riep iemand mij? Bekijk bijlage 56263 Klik om te vergroten... ❤️👄🫦🥰😍"
"Goededag,. Zijn er hier mensen die toch nog 3mmc gebruiken?. Ik moet zeggen dat ik het toch wel mis. Is er iets wat dezelfde werking heeft dan 3mmc? Het gaat mij met name om het lekkere gevoel waar je.lang op kunt vrijen"
"Miss Kittin zei: Ik kan soms best wel een slet zijn ja... (And I'm proud of it!) Klik om te vergroten... Lekker hoor, jeetje meneetjw😁"
"Big D-licious zei: Nee, ik hoef geen verkooppunten maar ik wil wel graag weten of iemand van jullie nog aan échte 3MMC kan komen. Ik heb nu verschillende dealers én verschillende vendors op de DNM geprobeerd, maar het is of 4MMC (geen straf, maar toch) of 3CMC wat ik krijg. Is the real deal nog verkrijgbaar? Of is het echt voorbij? Ergens las ik dat producenten zich weer meer richten op 4MMC wat zou verklaring waarom die stof nu als 3MMC wordt verkocht. Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen van de afgelopen paar maanden. Heeft iemand echte en als zodanig geteste (belangrijk) 3MMC weten te bemachtigen? Klik om te vergroten... Hier ook dezelfde vraag, ik kom er niet meer aan helaas"
"Tmlboyke zei: Even mijn ervaring delen over een avondje met 6-APB op een technofeestje. Ik ben begonnen met een halfje (50mg) en een half uur later nog een halfje. Terwijl ik daarna nog een uurtje gewacht heb kreeg ik maar milde effecten. Net alsof ik een glas of 2 wijn binnen zou hebben. Viel me dat tegen! Dus heb ik op hetzelfde tempo nog eens 2x50mg binnen gedaan. Van die 200mg werd ik er niet echt vrolijker van. UIteindelijk na 3u te 'wachten' op de veelbeloofde zalige effecten ben ik maar overstapt op 2 xtc tabletten die ik op de kop heb kunnen tikken. Die deden het wèl zoals verwacht en heb die op een verloop van 4u soldaat gemaakt en ben zo al bij al van 23u tot 6u lekker kunnen door gaan. Klinkt dit bekend in de oren? Heb ik iets verkeerd gedaan? (buiten de combo 6-apb/xtc maybe) Verwacht ik te veel van 6-apb? Is de dosis te laag? Klik om te vergroten... Ik zou nu graag wat gebruiken, heb helaas niets in huis gehaald😉😁"
"Geen idee of dit nog zou kunnnen op korte termijn"
"Ehhhh. Leren type schrijf je?? Je bedoelt misschien , typen??😁"
"Spyro zei: Eindstand is het echt kwak 🦆 Klik om te vergroten... Kwakkie in een zakkie"